تاریخ انتشار
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب : ۵۶۱۹۴

آبفای شهری؛ جمع‌آوری فاضلاب وظیفه شهرداری دهدشت است

۳
۰
کبنا ؛ 
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «افتتاح تصفیه‌خانه دهدشت بدون ساماندهی فاضلاب» (کلیک کنید) شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای به آن پاسخ داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن ارسال شده به این پایگاه اطلاع رسانی بدین شرح است،
سایت محترم خبری کبنا نیوز
با توجه به متن درج شده در آن سایت محترم بدینوسیله جوابیه این شرکت در آن سایت جهت اطلاع رسانی افکار عمومی مرد م در شهر دهدشت به حضورتان ارسال میگردد.
فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت که از نوع برکه تثبیت وبا ظرفیت 6300 متر مکعب در شبانه روز در سال 92 برای اولین بار و با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری رسید و آماده دریافت حجم ذکر شده در شبانه روز می باشد.
ایجاد 7 /14 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر دهدشت تاکنون احداث گردیده که آماده دریافت فاضلابهای خانگی و اداری در شهر دهدشت می باشد که متاسفانه با اطلاع رسانی در این خصوص شهروندان دهدشتی هیچ گونه استقبالی از مشارکت در این طرح را نداشتند و در همین راستا دولت هزینه های کلانی در خصوص ایجاد طرح فاضلاب برای سلامتی شهروندان در شهر دهدشت انجام داده و این شرکت آمادگی نصب انشعابات فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب را دارد.
از طرف دیگر جمع آوري و هدايت روان آبهای سطحی خانگی و صنعتی(آب جوي‌ها)در گوشه و کنار شهر دهدشت که ازطریق کانال های روباز هدایت می شود برعهده این شرکت نمی باشد و این موضوع بر عهده شهرداری می باشد.  
بنابراین زیر ساخت ها در حوزه آب و فاضلاب در خصوص  جمع آوری و هدایت فاضلاب شهر دهدشت به سمت تصفیه خانه آماده است و این استقبال شهروندان دهدشتی را می طلبد که در سلامت خانوادهای خود ما را همراهی کنند.
فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت با ظرفیت ذکر شده هم اکنون آماده دریافت فاضلاب حدود 8000 هزار مشترک را داراست و آب وفاضلاب امکان وصل بیش از 2500 مشترک را مهیا کرده و انشالله با تخصیص اعتبار لازم امکان نصب انشعابات بیشتری را در دستور کاری خود دارد، اما لازم است مسئولین محترم شهرستان جهت آگاهي رساني به شهروندان برای اتصال انشعاب منازل به شبکه فاضلاب در شهر دهدشت همت و تلاش مضاعفی داشته باشند تا انشاالله از ظرفيت تصفيه خانه موجود به نحو مناسبي استفاده گردد.
روابط عمومی آبفای شهری استان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دولت محترم هزینه های زیادی در بحث فاضلاب شهر دهدشت ایجاد نموده این خود مردم است که باید مشارکت کنند تا از وضعیت بهداشتی در رفاه باشند لطفا بیاید مشارکت کنید تا شهرمان زیبا و از نظر بهداشتی با مشکل مواجه نگردیم . شهروندی از دهدشت
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
در 10درصد دهدشت لوله فاضلاب کشیده نشده وگرنه مردم اماده استقبالند
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
میشه لطف کنید بگید این فاضلاب در چه خیابانهای آماده است؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1