تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب : ۳۲۰۵۱۴

«کامرانی» و روشن بودن چراغ اصلاح طلبی در کهگیلویه بزرگ

۲۷
۰
کبنا ؛متن ارسالی
 
جمعی از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با ارسال یادداشتی و به مناسبت روز ۷ اسفندماه ۹۴ از دکتر علی کامرانی به جهت روشن نگه داشتن چراغ اصلاح طلبی تقدیر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
به مناسبت هفتم اسفندماه سالروز حمایت اصلاحطلبان شهرستان کهگیلویه از خروجی مجمع اصلاحات جناب آقای دکتر کامرانی مقدم این مرقومه نگاشته شده است.
هدف از این یادداشت شکایت و محکوم کردن کسی نیست و صرفاً جهت روشنگری و آگاهی بخشی می‌باشد.
جناب آقای دکتر علی کامرانی مقدم تاریخدان برجسته‌ی کشور (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی شیراز و مقطع دکتری از دانشگاه دولتی اصفهان) می‌باشند که در سال ۱۳۹۴ در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از مشورت مجمع اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه از مجموع ۲۹ رای مجمع که متشکل از هر دوطیف اصلاحات بوده‌اند تعداد ۲۰ رای را کسب نموده و به‌عنوان نماینده‌ی اصلاحات در انتخابات شرکت نمودند.
فارغ از تمام حواشی و نامهربانی‌هایی که از جانب برخی اصلاح طلبان شهرستان و استان نسبت به این کاندیدای اصلاحات و عضو لیست امید در این میان رخ داد و در طول این دوسال مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. ایشان را فردی ثابت قدم، شجاع، پیگیر و به قول معروف پای کار میدانیم.
آقای کامرانی پس از اعلام نتیجه‌ی انتخابات و مشخص شدن نماینده‌ی مجلس شهرستان کهگیلویه، در راستای روشن نگه داشتن چراغ اصلاح طلبی تلاش‌های خود را بیش از پیش و چندین برابر کرد و با جدیت راه را پیمود و پرچمی که به او سپردند با همه‌ی نامهربانی به شایستگی بردوش کشید.
با توجه به وضعیت حاکم بر جریان اصلاحات طی سال‌های اخیر در کشور فقط ایشان بودند که در تمامی مجالس سیاسی و مناظرات از مطالبات جریان اصلاحات خصوصاً جوانان لب به سخن می‌گشودند و صدای گویای آن‌ها می‌شدند.
دکتر علی کامرانی در صراحت کلام و جسارت در گفتار و حق طلبی شهره‌ی عام و خاص هستند، ایشان بارها به پیشنهادات شخصی برخی آقایان جهت سکوت پشت پا زدند و هیچ گاه منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندادند.
کامرانی بارها وبارها توسط برخی دوستان به ظاهر خودی به دلیل عدم حفظ مصلحت‌های شخصی، مورد اعتراض قرار گرفت ولی با این حال هیچ عملی باعث نشد دست از دور اندیشی هایشان بردارند.
به جرات می‌توان گفت امروز جریان اصلاحطلبی به وجود امثال ایشان نیازمند است و برای رسیدن به اهداف اصلاحات کارگشاست. کامرانی از امروز مورد توجه جوانان قرار گرفته است، قشر فعال و مظلومی که ستون اصلاحات را در زلزله‌های وحشتناک و طوفان‌های سخت همواره برقرار نگه داشته است.
از این رو برای تنویر افکار برخی دوستان به ذکر تعداد معدودی از فعالیت‌های ایشان من باب تقویت جریان اصلاحات در شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد و به موازات آن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وی در این دوسال می‌پردازیم:
۱- معاونت ستاد روحانی دراستان وسخنرانی دردانشگاه آزادیاسوج و شهرهای دهدشت، لنده، قلعه رئیسی، دیشموک و لیکک جهت حمایت از دولت تدبیرو امید.
۲ دیدار با سران اصلاحات در مرکز به کرات و تبادل نظر با آنان و یادآوری و تذکر ات سازنده برای پیشرفت آینده جریان
دیدار مستمر مسئولین و وزرا و معاونین آن‌ها در بالا و در سطح استان دیدار و گفتگو با استانداران فعلی وقبلی وگفتگو پیرامون تقویت جریان اصلاحات دراستان وکهگیلویه بزرگ.
۳- شرکت مستمردرجلسات شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان وحضورتاثیرگذار در جلسات مذکور.
۴- دیدارهای مختلف مردمی درمناطق مختلف کهگیلویه‌ی بزرگ به ترتیب دیشموک، قلعه رییسی و جاورده، لنده، دهدشت، چرام، سوق و لیکک.
۵-سخنران و فعال جلسات فرهنگی تفسیر و تشریح شعر و ادب پارسی جلسات حافظ شناسی و شاهنامه خوانی استان ) و شرکت در جلسات هفتگی فرهنگی تفسیر قرآن.
۶-دیدار با جوانان کهگیلویه بزرگ و اصرار بر توجه به جوانان اصلاح طلب و نخبگان این دیار
۷-دفاع از عملکرد استاندار در بحث انتخاب معاونین اصلاح طلب و حامی دولت بخصوص در بحث انتخاب معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد
و مناظرات با سیاسیون اصولگرا با شجاعت و شفافیت و ده‌ها فعالیت دیگر همگی نشان از آن است که مجمع اصلاحات فردی را به‌عنوان نماینده‌ی جریان انتخاب نمود که بعد از انتخابات نیز همچنان فعال، پویا و محکم در جهت رسیدن به اهداف جریان مصمم است.
ما جمعی از اصلاح طلبان از زحمات و تلاش‌های مجدانه و صادقانه دکتر کامرانی کمال تشکر را داریم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای ایشان از خالق متعال داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای کامرانی به خدا اینا که میگی هیچکدوم براتو نانواب نمیشن برو دنبال کارت وشغلت وزندگیت اصلاح طلبی اصولگرایی معتدل مستقل اینا همش حرف الکین
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی کاملا شکست خورده است.و اصلاح ناپذیری ثابت شده است.کامرانی هم آب در هاون می کوبد.
معدن دیشموک
Iran, Islamic Republic of
هیچ نیازی به ایشان نیست چرا که برزگ تر ازایشان نتوانست اعتماد مردم ولایت مدار کهگیلویه بزرگ را جلب کند
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
با سلام جمع زیادی از اصول گرایان دیشموک در دور آینده از دکتر کامرانی حمایت خواهند کرد
سریع
Iran, Islamic Republic of
اینها که نوشتید همه حرف بود که کامرانی زد.پس اعمالش کو؟؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خود خوانی وخود گویی وخود مرد هنرمندی.....اصلاحات دیگه چه صیغه ای هست ....هلی به هلی ره دلی به دلی ......من از نا باوری اینجا محبت ارزو دارم....اصلاحات بعد ۸۸ در کهگیلویه و کشور مرد...................
همکار
Iran, Islamic Republic of
شهرستان کهکیلویه نیاز به نان و آب دارد به این حرفا ندارد کامرانیها باید فعلا اول به فکر این باشند که .
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
باسلام/ خوش بحال دکتر کامرانی و این فردی که این نامه را به اسم اصلاح طلبان نوشته. حتما مشکلی ندارن جز این کارها / خدایا از اینکه به رئیس جمهور این آقایان رای دادم شما مرا ببخش و پشمان یم/ خوش بسعادت دکتر کامرانی که کاری بغیر از سیاست ندارد / خوش باشید
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
با سلام کامرانی که الان ۵ ماهه نتونست برای رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با مدیر کل هماهنگی کنه چه انتظاری باید برای آینده ازش داشته باشیم ؟ اگه تونست یه مدیر خوب و توانمند به مدیر کل معرفی کنه اونوقت باید ازش امید داشت
حخ
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی واصول گرایی تش واین مملکت زدن دارند سی خشون چپاول ایکنن
کتبا
Iran, Islamic Republic of
والا اینهایی که نوشتید یه . کامرانی که داره خودشو .
دوست
Iran, Islamic Republic of
اایشان نه تنهاسابقه ای در جریان اصلاحات نداشتند بلکه در. جنبش دانشجویی واصلاحی در فارس فعال بودند وبا این سیاستها.پشتوانه و ریشه ای نمیتواند بسازد
منطق
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات و دکتر کامرانی شجاع ....به امید پیروزی ✌✌✌
معينى فر
Iran, Islamic Republic of
کو. کنین
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح ندادند . پاراگراف هفتم
جوان
Iran, Islamic Republic of
نظراتی که نوشته شد یا از دیدگاه سود و ضرر بود یا از دیدگاه باند بازی، مطلب اصلی درمورد روح اصلاح طلبی بود و از اون منظر باید نگاه کرد نه مغرضانه
شپول
Iran, Islamic Republic of
ای چراغ نفتش تمام شد دیگه روشن نمیشه چراغ خاموش دادن دستش بیچاره را
جوان اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کامرانی محبوب و توانمند
من هم به نوبه خودم از ایشان جهت این همه وقت و هزینه برا جریان تقدیر و تشکر میکنم
انشالله موفق و منصور باشند .
زیدون
Iran, Islamic Republic of
سهم کامرانی درپستهای مدیریتی استان کجاست
۲۵۰۰۰هزار رای کجا رفت رای بسییار زیادی بود
اصلاح طلبی درکهگیلویه کشکه
کی صاحب اصلاح طلبان درکهگیلویه است
کامرانی حتی به زادگاه خودش سرکشی نمیکنه
مدیران به قول اصلاح طلب درخدمت عدل هستن
عدل وامام جمعه ها درکهگیلویه تصمیم گیری میکنن
کامرانی کی توانست ازاصلاحات دفاع کند

اگ
94
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت۱۴ دوست عزیز یا مشکل بینایی دارید و یا بد جوری مغرض هستید!این متن هست! لطفا دقت بفرمایید!
منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندادند.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ما فقط با همه احترامی که به بزرگان داریم دکتر کامرانی را رهبر اصلاحات در کهگیلویه بزرگ می دانیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار ایشان عالی است انشاالله متعالی خواهد شد جان و دروح درکالبد اصلاحات دمید ایشان پیروز میدان بو د وموفقیت ایشان صدرصد است ۰کسی که فرصت طلبی نکرد کسی که ایده اش رافدای دینار نکرد کسی که سوخت وساخت کامرانی غیرتمند بود ازاینکه پای ایده وافکار راست قامتان این جریان ایستاد ۰درود بر دکتر
ستار خوب
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خداوند بر دکتر کامرانی و اصلاح طلبانی که توانستند این نامه را بنویسند .نظرات خیلی دوستان را دیدم ولی با احترام خدمتتان عرض کنم که کهگیلویه بزرگ بزرگ ترین شانس را در انتخاب نکردن دکتر کامرانی از دست داد آنهم به خاطر منافع شخصی برخی اصلاح طلبان منفعت طلب که می دانستند اگر دکتر کامرانی به مجلس راه پیدا کند برای همیشه نام خود و نام کهگیلویه را در کشور زبانزد عام و خاص میکرد آنهم به خاطر شجاعت بیش از حد ،و بیزاری از منافع شخصی،که الآن به همه ثابت شد وعشقی که به جوانان ومردم استان داشت ، و نفوذی که در بین اصلاح طلبان کشور به خصوص آقای خاتمی داشت و مرتب با ایشان و اطرافیان ایشان دیدار و بحث وگفتگو دارند.من به شخصه ایشان را مصدق زمان میدانم ودر مناظره ها و نشست ها این را ثابت کرد.وهیچ وقت حاضر نشد از اصول اصلاح طلبی محض رد بشه وبه همین خاطر هم منافع شخصی خود را نابود کرد و نباید از ایشان انتظار بیجا داشت چونکه نه نماینده هست نه امام جمعه وووو به عنوان یه شخص سیاسی خیلی داد و بیداد کرد نمیکند ولی خیلی ها که باید کمک کنند چوب لای چرخ میگذارند.... تاریخ آینده دکتر کامرانی را به نیکی یاد میکند شک نکنید برای ایشان سحت وسلامتی توام با موفقیت آرزو دارم....
مخلص
Iran, Islamic Republic of
امثال کامرانی باتحصیلات علمی دولتی راه نجات ماست نه بیسوادان مدرک چکی وپولی....
اصلاح طلب پشیمون
Iran, Islamic Republic of
چراغی که و . و خوا نخواسیمش.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر نظیر ندارن
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
آقای ستارخوب،پست چه شد ،آقای کامرانی داره. دفاع ومیکنه. تاکامنت بنویسید

ای وای،ای وای افسوس
. کسیکه کامرانی را با مصدق مقایسه میکند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1