کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«کامرانی» و روشن بودن چراغ اصلاح طلبی در کهگیلویه بزرگ

8 اسفند 1396 ساعت 6:10


متن ارسالی
 
جمعی از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با ارسال یادداشتی و به مناسبت روز ۷ اسفندماه ۹۴ از دکتر علی کامرانی به جهت روشن نگه داشتن چراغ اصلاح طلبی تقدیر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
به مناسبت هفتم اسفندماه سالروز حمایت اصلاحطلبان شهرستان کهگیلویه از خروجی مجمع اصلاحات جناب آقای دکتر کامرانی مقدم این مرقومه نگاشته شده است.
هدف از این یادداشت شکایت و محکوم کردن کسی نیست و صرفاً جهت روشنگری و آگاهی بخشی می‌باشد.
جناب آقای دکتر علی کامرانی مقدم تاریخدان برجسته‌ی کشور (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی شیراز و مقطع دکتری از دانشگاه دولتی اصفهان) می‌باشند که در سال ۱۳۹۴ در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از مشورت مجمع اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه از مجموع ۲۹ رای مجمع که متشکل از هر دوطیف اصلاحات بوده‌اند تعداد ۲۰ رای را کسب نموده و به‌عنوان نماینده‌ی اصلاحات در انتخابات شرکت نمودند.
فارغ از تمام حواشی و نامهربانی‌هایی که از جانب برخی اصلاح طلبان شهرستان و استان نسبت به این کاندیدای اصلاحات و عضو لیست امید در این میان رخ داد و در طول این دوسال مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. ایشان را فردی ثابت قدم، شجاع، پیگیر و به قول معروف پای کار میدانیم.
آقای کامرانی پس از اعلام نتیجه‌ی انتخابات و مشخص شدن نماینده‌ی مجلس شهرستان کهگیلویه، در راستای روشن نگه داشتن چراغ اصلاح طلبی تلاش‌های خود را بیش از پیش و چندین برابر کرد و با جدیت راه را پیمود و پرچمی که به او سپردند با همه‌ی نامهربانی به شایستگی بردوش کشید.
با توجه به وضعیت حاکم بر جریان اصلاحات طی سال‌های اخیر در کشور فقط ایشان بودند که در تمامی مجالس سیاسی و مناظرات از مطالبات جریان اصلاحات خصوصاً جوانان لب به سخن می‌گشودند و صدای گویای آن‌ها می‌شدند.
دکتر علی کامرانی در صراحت کلام و جسارت در گفتار و حق طلبی شهره‌ی عام و خاص هستند، ایشان بارها به پیشنهادات شخصی برخی آقایان جهت سکوت پشت پا زدند و هیچ گاه منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندادند.
کامرانی بارها وبارها توسط برخی دوستان به ظاهر خودی به دلیل عدم حفظ مصلحت‌های شخصی، مورد اعتراض قرار گرفت ولی با این حال هیچ عملی باعث نشد دست از دور اندیشی هایشان بردارند.
به جرات می‌توان گفت امروز جریان اصلاحطلبی به وجود امثال ایشان نیازمند است و برای رسیدن به اهداف اصلاحات کارگشاست. کامرانی از امروز مورد توجه جوانان قرار گرفته است، قشر فعال و مظلومی که ستون اصلاحات را در زلزله‌های وحشتناک و طوفان‌های سخت همواره برقرار نگه داشته است.
از این رو برای تنویر افکار برخی دوستان به ذکر تعداد معدودی از فعالیت‌های ایشان من باب تقویت جریان اصلاحات در شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد و به موازات آن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وی در این دوسال می‌پردازیم:
۱- معاونت ستاد روحانی دراستان وسخنرانی دردانشگاه آزادیاسوج و شهرهای دهدشت، لنده، قلعه رئیسی، دیشموک و لیکک جهت حمایت از دولت تدبیرو امید.
۲ دیدار با سران اصلاحات در مرکز به کرات و تبادل نظر با آنان و یادآوری و تذکر ات سازنده برای پیشرفت آینده جریان
دیدار مستمر مسئولین و وزرا و معاونین آن‌ها در بالا و در سطح استان دیدار و گفتگو با استانداران فعلی وقبلی وگفتگو پیرامون تقویت جریان اصلاحات دراستان وکهگیلویه بزرگ.
۳- شرکت مستمردرجلسات شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان وحضورتاثیرگذار در جلسات مذکور.
۴- دیدارهای مختلف مردمی درمناطق مختلف کهگیلویه‌ی بزرگ به ترتیب دیشموک، قلعه رییسی و جاورده، لنده، دهدشت، چرام، سوق و لیکک.
۵-سخنران و فعال جلسات فرهنگی تفسیر و تشریح شعر و ادب پارسی جلسات حافظ شناسی و شاهنامه خوانی استان ) و شرکت در جلسات هفتگی فرهنگی تفسیر قرآن.
۶-دیدار با جوانان کهگیلویه بزرگ و اصرار بر توجه به جوانان اصلاح طلب و نخبگان این دیار
۷-دفاع از عملکرد استاندار در بحث انتخاب معاونین اصلاح طلب و حامی دولت بخصوص در بحث انتخاب معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد
و مناظرات با سیاسیون اصولگرا با شجاعت و شفافیت و ده‌ها فعالیت دیگر همگی نشان از آن است که مجمع اصلاحات فردی را به‌عنوان نماینده‌ی جریان انتخاب نمود که بعد از انتخابات نیز همچنان فعال، پویا و محکم در جهت رسیدن به اهداف جریان مصمم است.
ما جمعی از اصلاح طلبان از زحمات و تلاش‌های مجدانه و صادقانه دکتر کامرانی کمال تشکر را داریم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای ایشان از خالق متعال داریم.
 


کد مطلب: 320514

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320514/کامرانی-روشن-بودن-چراغ-اصلاح-طلبی-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1