تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۹۵۷۱۴

سفر استاندار به دیشموک و چاروسا؛ بازدید از پروژه‌ها و عکس یادگاری با دانش‌آموزان

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بواحمد گفت: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها به دنبال راهکار برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین پیگیری مطالبات به حق مردم هستم.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی در سفر به دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در جمع مردم دهستان جاورده با شنیدن مشکلات و کمبودهای آن‌ها، مطالبات مردم را به حق دانست و تاکید کرد: وظیفه همه متولیان پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های مردم است.
وی اظهار داشت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرائی در دورترین نقاط این استان سفر کردیم تا در میان مردم پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات در جهت پیگیری و رفع آن‌ها گام اساسی برداشته شود.
استاندار تصریح کرد: خواسته‌های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه‌های بهداشت و فضاهای آموزشی توسط دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می‌کنم.
احمدی از پروژه قطعه چهارم محور پاتاوه - دهدشت و طرح عظیم گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیس بازدید کرد و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا، در ادامه این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراه مسوولان به شکل سرزده از مدرسه روستای دره‌شوره دیشموک بازدید کرد.
استاندار در این بازدید ضمن بررسی مشکلات مدرسه، دستور داد تا سه بخاری استاندار در کلاس‌های این مدرسه نصب و راه‌اندازی شود.
وی گفت: باید در اسرع وقت این وسایل گرمایشی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.
در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانش‌آموزان این مدرسه عکس یادگاری انداخت.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بالاخره
Iran, Islamic Republic of
عکس قبلی است .آقای خبرنگار.
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی ایسو که مشکلات مردمه حل نیکنید د مزاحمشون نوابیت تا و بدبختی خشون برسن !
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در دیشموک بخشدار که کسی را خبر نکرد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
در دیشموک بخشدار جلو درب موند و نمی گذاشت کسی استاندار را ببیند
همسفر امروز
Iran, Islamic Republic of
از قرار معلوم زارع پور به شکوهی گفته آماده رفتن باش
8
Iran, Islamic Republic of
..:
به کارگیری نیرو در ادارات به روش جدید (گاوگا)


علی رغم تذکرات نماینده محترم ولی فقیه در استان و  مقامات قضایی همچنین تشدید نظارت و کنترل سازمان های نظارتی و امنیتی، معامله گری و دور زدن قانون توسط عده ای معلوم الحال و قانون گریز سبب  به عرش  رسیدن آه و  فغان مردم خصوصا جوانان تحصیل کرده و مظلوم این دیار شده.
این دو شخص که از مسئولان مرتبط با جذب نیرو و  سازماندهی نیروهای حجمی و شرکتی در دو سازمان فرهنگی عریض و طویل مرکز استان هستند با اشباع مجموعه زیردست خود از آشنایان و بستگان نسبی و سببی به اقدام عجیب دیگری در خصوص جذب نیرو دست زده اند !
اگرچه گاوگا کردن نیرو در ادارات معضل جدیدی نیست اما آنچه این موضوع را بیش از هر چیز تعجب برانگیز نموده شگرد عجیب این دو مسئول در خصوص جذب نیرو برای همدیگر در این موقعیت حساس و پرتنش است و آنچه مایه تاسف فراوان است عدم آگاهی و عدم رسیدگی روسای دستگاه های یاد شده از این موضوع است.

این دو مسئول که منتصب به یکی از نمایندگان هستند فقط سبب بدنامی و نارضایتی و ریزش آرای این نماینده پرتلاش و میانه رو خواهند شد.

نام‌ این دو شخص و همچنین آمار نیروهای بکارگیری شده  توسط آنها عنداللزوم اطلاع رسانی خواهد شد و موضوع تا زمان حصول نتیجه از کانال تمامی مراجع قانونی رسیدگی خواهد شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1