کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر استاندار به دیشموک و چاروسا؛ بازدید از پروژه‌ها و عکس یادگاری با دانش‌آموزان

8 آذر 1396 ساعت 12:58


استاندار کهگیلویه و بواحمد گفت: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها به دنبال راهکار برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین پیگیری مطالبات به حق مردم هستم.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی در سفر به دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در جمع مردم دهستان جاورده با شنیدن مشکلات و کمبودهای آن‌ها، مطالبات مردم را به حق دانست و تاکید کرد: وظیفه همه متولیان پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های مردم است.
وی اظهار داشت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرائی در دورترین نقاط این استان سفر کردیم تا در میان مردم پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات در جهت پیگیری و رفع آن‌ها گام اساسی برداشته شود.
استاندار تصریح کرد: خواسته‌های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه‌های بهداشت و فضاهای آموزشی توسط دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می‌کنم.
احمدی از پروژه قطعه چهارم محور پاتاوه - دهدشت و طرح عظیم گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیس بازدید کرد و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا، در ادامه این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراه مسوولان به شکل سرزده از مدرسه روستای دره‌شوره دیشموک بازدید کرد.
استاندار در این بازدید ضمن بررسی مشکلات مدرسه، دستور داد تا سه بخاری استاندار در کلاس‌های این مدرسه نصب و راه‌اندازی شود.
وی گفت: باید در اسرع وقت این وسایل گرمایشی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.
در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانش‌آموزان این مدرسه عکس یادگاری انداخت.
 
 


کد مطلب: 295714

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295714/سفر-استاندار-دیشموک-چاروسا-بازدید-پروژه-ها-عکس-یادگاری-دانش-آموزان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1