تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۷۸۱۷۳

افشاگری شهردار جدید چرام در جلسه معارفه /بدهی ۹میلیاردی و بحران در شهرداری چرام/چرا کسی پاسخگو نیست؟

۹
۰
کبنا ؛شهردار جدید در جلسه معارفه خود دست به افشاگری زد و از بدهی بالا و بحران در شهرداری چرام خبرداد
به گزارش کبنا از چرام ,علی نوری شهردارجدیدچرام درمراسم معارفه با تسلیت ایام محرم اظهار داشت :به فرموده امام راحل،محرم وصفراست که اسلام رازنده نگه داشته است،امیدوارم که بتوانیم پیرو راه وهدف آن امام همام باشیم.

نوری با اشاره به صحبت های معاون عمرانی استاندار  بیان کرد:دوستان وعزیزان به ویژه معاونت امورعمرانی تذکرات و ارشادات لازم را خطاب به ما داشتند من هم همه اینها راسرلوحه کارخویش قرارمیدهم.
وی افزود:ازاعتمادی که شورای پنجم به من داشتند تشکرمی نمایم امیدوارم بتوانم برای توسعه شهرچرام شبانه روزخدمت نمایم وجواب این اعتمادرابه خوبی بدهم.
شهردارجدید چرام با اشاره به اینکه من به عنوان خدمتگزارافتخاراین رادارم که هم همسو و همفکر بادولت  هستم تصریح کرد:این افتخاررادارم که برای چندمین باراست که توسط نماینده های مردم انتخاب شده ام،وافتخارمی کنم که هر ۵نفر شورا با قاطعیت از من حمایت کردند تا بتوانم برای سرزمینم خدمت کنم.
وی اضافه کرد:ازدکترخادمی استاندارسابق ومهندس نیک اقبالی معاونت امورعمرانی استانداری ودکترعزیزی مدیرکل برنامه ریزی شهری تشکرمی کنم که عنایت کردند این جانب رابه عنوان خادم مردم چرام انتخاب کردند.
مهندس نوری گفت:اززحمات وتلاشهای شهردارسابق دکترتیموری فرد وشورای سابق تشکر وقدردانی میکنم.
وی با اشاره به بدهی سنگین شهرداری چرام بیان کرد:بدهکاری ما درحال حاضر۹میلیاردتومان سندخورده است،این بدهکاری مستندهست وحوزه مالی هم مکتوب برای استانداری ارسالش کرده است.
شهردار چرام خاطرنشان کرد:بدهکاری ۹میلیاردی برای چرام واقعا فاجعه هست، من بنابه تعهد وقول شرفی که به اعضای شورا ومردم فهیم چرام داده ام باید این مسائل راعرض کنم،شهرداری چرام دراوج بدهکاری وبحران هست وجای تنفسی نیست.
وی افزود:اما ماشبانه روز تلاش خواهیم کردبرای مرتفع کردن مشکلات وکمبودهای شهرداری ازهیچ کوششی دریغ ننمایم.
شهردارجدید چرام  با ابراز تاسف از بی توجهی به بدهکاری و ریخت و پاش ها در شهرداری چرام گفت: چرا نباید شهرداروشواری سابق پاسخگو باشند،چراناظران بازرسی پاسخگونیستند،چراکسی توجهی نمی کند؟
وی بیان کرد:بدهکاری شهرداری ۱۸برابرشده است نسبت به بدهکاری گذشته،اگرمن هم بخواهم چنین مدیریت کنم بعداز پایان چهارسال ۱۶۰میلیارد بدهی بالا می می آورم.
نوری در ادامه افشاگری های خود در حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت :این کارهای فرهنگی که شده است ۹۰ درصد آن بدهکاری الان هست وباید من هزینه اش رابپردازم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا بررسی شود که این پولها حیف میل شده یا هزینه شده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اخ سی چروم خونه چول البته حق مردم چرام بود که این بلا سرشو بیاد حالا باید قدر مهندس نوری و فرزندان چرام را بیشتر بدانیم درود بر مردان عمل و سازندگی
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مهندس نوری تنها راهی که برای جبران داری باید قیام مختار را در راه بگیری مامردم غیرت مند شهرت در قیامت شریک هستیم
تیام
Norway
متن نظر شماای قربونت برم نوری .. منتظر بقیه افشاگری هات هستیم .
چرام فلک زده
Iran, Islamic Republic of
۹ میلیارد بدهی حداقل ۶ میلیارد هم پول نقد اومده یعنی برا چرام دراین ۴ سال ۱۵ میلیارد هزینه شده به خدا این طور نیست با این شرایط اوضاع خیلی خرابتر از اون چیزیه که دوستان فکرشو بکنن فرض براین که در خوشبینانه ترین حالت ۹ میلیارد هزینه شده باشه اون ۶ میلیارد کجا رفته جناب نیک اقبال آخرت خودتو برا دنیای دیگران نابود نکن بگذار حق الناس برگرده سرجاش ازما گفتن حالا خود دانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت مردم فهیم چرام...
واقعاً مردم چرام میدانند که آقایان ارکیان ، بابایی ، دبیقی و شهردار جناب تیموری فرد چه بلایی بر سر شون آوردند. انصافاً توی این مملکت اگر قانون باشد نباید به این خیانت آقایون رسیدگی کنند....
فقط یک مورد را عرض کنم که از رستوران و کبابی این شهر شنیدم که در مدت ۲ ماه اخیر شهردار با تیمش مبلغ ۲۵ میلیون تومان فقط غذا از رستوران شهر چرام آورده و مبلغ ۸ میلیون تومان نیز از کباب از این شهر گرفته است.
بنا به اعلام گزارش یکی از رستورانهای یاسوج به شهرداری چرام طلب ۷۰ میلیون تومانی می باشد که طی ماههای اخیر روزانه به میزان ۶۰ پرس غذا از حساب شهرداری چرام به در منزل ////و خانوادهای ایشان و وابستگان آقای //// و /////در شهر یاسوج توزیع میشد.
بايارى
Iran, Islamic Republic of
٩ میلیارد تومان رو نوش جان کردند گروه ..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
یکی از اعصا شورای چرام از نام خانو..ه کرده

خیلی ..ه ولی خودشو علامه دهر میدونه
۷۰ میلیون فقط در یاسوج با رستورانها هزینه رو دست شهرداری گزاشته

اخه سازمان ملل هم ایقد غذا خورده نشده
دم دره
Iran, Islamic Republic of
وجدانا شهردارى و کل املاکش و باغ بلقیس و ده تا و خیابونل چروم سر یکى ٩ میلیارد ایابون . بنکو د...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1