کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشاگری شهردار جدید چرام در جلسه معارفه /بدهی ۹میلیاردی و بحران در شهرداری چرام/چرا کسی پاسخگو نیست؟

3 مهر 1396 ساعت 16:41


شهردار جدید در جلسه معارفه خود دست به افشاگری زد و از بدهی بالا و بحران در شهرداری چرام خبرداد
به گزارش کبنا از چرام ,علی نوری شهردارجدیدچرام درمراسم معارفه با تسلیت ایام محرم اظهار داشت :به فرموده امام راحل،محرم وصفراست که اسلام رازنده نگه داشته است،امیدوارم که بتوانیم پیرو راه وهدف آن امام همام باشیم.

نوری با اشاره به صحبت های معاون عمرانی استاندار  بیان کرد:دوستان وعزیزان به ویژه معاونت امورعمرانی تذکرات و ارشادات لازم را خطاب به ما داشتند من هم همه اینها راسرلوحه کارخویش قرارمیدهم.
وی افزود:ازاعتمادی که شورای پنجم به من داشتند تشکرمی نمایم امیدوارم بتوانم برای توسعه شهرچرام شبانه روزخدمت نمایم وجواب این اعتمادرابه خوبی بدهم.
شهردارجدید چرام با اشاره به اینکه من به عنوان خدمتگزارافتخاراین رادارم که هم همسو و همفکر بادولت  هستم تصریح کرد:این افتخاررادارم که برای چندمین باراست که توسط نماینده های مردم انتخاب شده ام،وافتخارمی کنم که هر ۵نفر شورا با قاطعیت از من حمایت کردند تا بتوانم برای سرزمینم خدمت کنم.
وی اضافه کرد:ازدکترخادمی استاندارسابق ومهندس نیک اقبالی معاونت امورعمرانی استانداری ودکترعزیزی مدیرکل برنامه ریزی شهری تشکرمی کنم که عنایت کردند این جانب رابه عنوان خادم مردم چرام انتخاب کردند.
مهندس نوری گفت:اززحمات وتلاشهای شهردارسابق دکترتیموری فرد وشورای سابق تشکر وقدردانی میکنم.
وی با اشاره به بدهی سنگین شهرداری چرام بیان کرد:بدهکاری ما درحال حاضر۹میلیاردتومان سندخورده است،این بدهکاری مستندهست وحوزه مالی هم مکتوب برای استانداری ارسالش کرده است.
شهردار چرام خاطرنشان کرد:بدهکاری ۹میلیاردی برای چرام واقعا فاجعه هست، من بنابه تعهد وقول شرفی که به اعضای شورا ومردم فهیم چرام داده ام باید این مسائل راعرض کنم،شهرداری چرام دراوج بدهکاری وبحران هست وجای تنفسی نیست.
وی افزود:اما ماشبانه روز تلاش خواهیم کردبرای مرتفع کردن مشکلات وکمبودهای شهرداری ازهیچ کوششی دریغ ننمایم.
شهردارجدید چرام  با ابراز تاسف از بی توجهی به بدهکاری و ریخت و پاش ها در شهرداری چرام گفت: چرا نباید شهرداروشواری سابق پاسخگو باشند،چراناظران بازرسی پاسخگونیستند،چراکسی توجهی نمی کند؟
وی بیان کرد:بدهکاری شهرداری ۱۸برابرشده است نسبت به بدهکاری گذشته،اگرمن هم بخواهم چنین مدیریت کنم بعداز پایان چهارسال ۱۶۰میلیارد بدهی بالا می می آورم.
نوری در ادامه افشاگری های خود در حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت :این کارهای فرهنگی که شده است ۹۰ درصد آن بدهکاری الان هست وباید من هزینه اش رابپردازم.


کد مطلب: 278173

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278173/افشاگری-شهردار-جدید-چرام-جلسه-معارفه-بدهی-۹میلیاردی-بحران-شهرداری-چرا-کسی-پاسخگو-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1