تاریخ انتشار
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۲۷۷۵۵۷

رئیس‌جمهور آمریکا بسیار سخیف و سبک‌مغز، جنگ‌طلب، دروغ‌گو و فریب‌کار است

۰
کبنا ؛حجت السلام مصباح نژاد،امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت ضمن توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند منشأ تمام اراده ها است و وقتی بیان می شود اراده ی انسان در طول اراده ی خدا قرار دارد ، منظور این است که اراده ی انسان معلول اراده ی خداوند است.یعنی خدا اراده نموده که انسان اراده داشته باشد ؛ و اگر او چنین اراده نکرده بود انسان اراده نمی داشت. پس هرچه انسان اراده کند در عین اینکه اراده ی خود اوست اراده ی خدا نیز هست.
امام جمعه شهر سی سخت نقش تقوا را در تکامل انسان بزرگ دانست و گفت:همه انسانها باید بدانند این دنیا فانی بوده و ابدی نیست و همه انسان ها در روز مقرر که تنها خداوند از آن آگاه است نزد پروردگار باز خواهند گشت.
مصباح نژاد خاطر نشان کرد:آن روزی که در نزد خداوند حاضر میشویم همه اعمال خوب و زشت ما برایمان مجسم می شود و خوشا به سعادت آنانی که با دست پر و اعمال زیبا نزد خدا حاضر می شوند.
خطیب این هفته نماز جمعه شهر سی سخت اشاره به مناسبت های این هفته و پیش رو داشت و گفت:تقارن ایام محرم الحرام و شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین با هفته دفاع مقدس سبب گردیده است تا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی به وجود بیاید.
مصباح نژاد تاکید کرد: باید دستگاه تعلیم و تربیت و مجموعه سیاسی و فرهنگیی داشته باشیم که خروجی آن جوانان شهادت طلب و همچون شهید فهمیده و شهید حججی ها باشد و این مجموعه ها باید نسلی را تحول جامعه بدهند که انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی اشاره کردند مجلس خبرگان، مجلسی استثنایی و بی‌نظیر از لحاظ ترکیب، کارکرد و وظایف است که این مجلس در کنار وظایف کنونی خود، باید یک نگاه و ارزیابی کلان و راهبردی به مسیر و حرکت انقلاب اسلامی داشته باشد.
امام جمعه سی سخت گفت:مقام معظم رهبری به شعار نه غربی نه شرقی اشاره داشته است چرا که یکی از عناوین انقلاب ما، «نه شرقی نه غربی» بود و امروز غرب یعنی آمریکا و دولت‌های اروپایی با قدرت و قوت وجود دارند و این وظیفه کشورهای اسلامی و جوانان و مردم انقلابی است که با نگاه انقلابی و روحیه انقلابی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
حجت السلام مصباح نژاد با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران، گفت: سخنان آقای ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بسیار سخیف و از زبان یک آدم سبک‌مغز، جنگ‌طلب، دروغ‌گو و فریب‌کار بیان شد.
وی رئیس جمهور آمریکا را فردی عصبانی و پدیده ای جدید دانست که محبوبیتش در کشور خودش نیز از درصد کمی برخوردار می باشد.
مصباح نژاد گفت:ترامپ از درون شکست‌خورده است و منفور ملت خودش است و کسی که از درون پشتوانه ندارد، پیداست عقده دارد، به همین دلیل عصبی می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا در پایان اشاره به همه پرسی کردستان عراق داشت و گفت:همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، تاکتیک جدید آمریکا برای بحران سازی در عراق می باشد و زمینه مناسبی برای تحکیم حضور نظامی آمریکا و افزایش مداخله‌گری این کشور در فضای پساداعش خواهد بود.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1