کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس‌جمهور آمریکا بسیار سخیف و سبک‌مغز، جنگ‌طلب، دروغ‌گو و فریب‌کار است

1 مهر 1396 ساعت 8:25


حجت السلام مصباح نژاد،امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت ضمن توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند منشأ تمام اراده ها است و وقتی بیان می شود اراده ی انسان در طول اراده ی خدا قرار دارد ، منظور این است که اراده ی انسان معلول اراده ی خداوند است.یعنی خدا اراده نموده که انسان اراده داشته باشد ؛ و اگر او چنین اراده نکرده بود انسان اراده نمی داشت. پس هرچه انسان اراده کند در عین اینکه اراده ی خود اوست اراده ی خدا نیز هست.
امام جمعه شهر سی سخت نقش تقوا را در تکامل انسان بزرگ دانست و گفت:همه انسانها باید بدانند این دنیا فانی بوده و ابدی نیست و همه انسان ها در روز مقرر که تنها خداوند از آن آگاه است نزد پروردگار باز خواهند گشت.
مصباح نژاد خاطر نشان کرد:آن روزی که در نزد خداوند حاضر میشویم همه اعمال خوب و زشت ما برایمان مجسم می شود و خوشا به سعادت آنانی که با دست پر و اعمال زیبا نزد خدا حاضر می شوند.
خطیب این هفته نماز جمعه شهر سی سخت اشاره به مناسبت های این هفته و پیش رو داشت و گفت:تقارن ایام محرم الحرام و شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین با هفته دفاع مقدس سبب گردیده است تا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی به وجود بیاید.
مصباح نژاد تاکید کرد: باید دستگاه تعلیم و تربیت و مجموعه سیاسی و فرهنگیی داشته باشیم که خروجی آن جوانان شهادت طلب و همچون شهید فهمیده و شهید حججی ها باشد و این مجموعه ها باید نسلی را تحول جامعه بدهند که انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی اشاره کردند مجلس خبرگان، مجلسی استثنایی و بی‌نظیر از لحاظ ترکیب، کارکرد و وظایف است که این مجلس در کنار وظایف کنونی خود، باید یک نگاه و ارزیابی کلان و راهبردی به مسیر و حرکت انقلاب اسلامی داشته باشد.
امام جمعه سی سخت گفت:مقام معظم رهبری به شعار نه غربی نه شرقی اشاره داشته است چرا که یکی از عناوین انقلاب ما، «نه شرقی نه غربی» بود و امروز غرب یعنی آمریکا و دولت‌های اروپایی با قدرت و قوت وجود دارند و این وظیفه کشورهای اسلامی و جوانان و مردم انقلابی است که با نگاه انقلابی و روحیه انقلابی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
حجت السلام مصباح نژاد با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران، گفت: سخنان آقای ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بسیار سخیف و از زبان یک آدم سبک‌مغز، جنگ‌طلب، دروغ‌گو و فریب‌کار بیان شد.
وی رئیس جمهور آمریکا را فردی عصبانی و پدیده ای جدید دانست که محبوبیتش در کشور خودش نیز از درصد کمی برخوردار می باشد.
مصباح نژاد گفت:ترامپ از درون شکست‌خورده است و منفور ملت خودش است و کسی که از درون پشتوانه ندارد، پیداست عقده دارد، به همین دلیل عصبی می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا در پایان اشاره به همه پرسی کردستان عراق داشت و گفت:همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، تاکتیک جدید آمریکا برای بحران سازی در عراق می باشد و زمینه مناسبی برای تحکیم حضور نظامی آمریکا و افزایش مداخله‌گری این کشور در فضای پساداعش خواهد بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 277557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/277557/رئیس-جمهور-آمریکا-بسیار-سخیف-سبک-مغز-جنگ-طلب-دروغ-گو-فریب-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1