تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۵۹۰۰۱

آقای استاندار، شما فکری کنید، مردم از مسئولان مربوطه ناامید شده‌اند

۳
۰
کبنا ؛

امام جمعه چرام گفت: مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال جاده‌های بین شهری شهرستان چرام کنید، مردم از مسئولان مربوطه نامید شده‌اند.


به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته با اشاره به آیاتی از قرآن (سوره اعراف و بقره) در خصوص بهشت، اظهار کرد: مراد از اخراج از بهشت طبق روایت امام صادق (ع) یکی از باغ‌های دنیا بوده که انواع نعمت‌ها در آن وجود داشته است چرا که عرب به هر باغی جنت می‌گویند.

امام جمعه چرام، عنوان داشت: بهشت موعود قیامت، نعمت جاودانی است که بیرون رفتن از آن ممکن نیست اما ابلیس آلوده و بی‌ایمان راهی به آن بهشت ندارند.

وی با بیان اینکه حضرت آدم و حوا از ابتدا در بهشت دنیوی، سکونت نداشته‌اند، ابراز کرد: تکلیف الهی و امتحان خداوند بود که از شجره ممنوعه استفاده نکند وگرنه از مقام قرب الهی دور می‌شود، تورات این درخت و میوه را درخت دانایی و معرفت می‌داند که این صحیح نیست چرا که بعد از خوردن، آدم و حوا به زمین هبوط کردند و قرآن در چندین بار مساله هبوط یعنی خروج از نعمت‌ها و بهشت الهی را متذکر می‌شود.

حجت‌الاسلام افشار در خطبه دوم با اشاره به وضعیت جاده‌های شهرستان چرام و نارضایتی از وضعیت این جاده‌ها، خطاب به مسئولان ذیربط، اظهار کرد: آقایان مسئول و مدیران کل راه و مسکن و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل، فکری به حال جاده‌های بین شهری شهرستان چرام کنید.

امام جمعه چرام، عنوان داشت: اگر راه یکی از محورهای اساسی و مهم توسعه هر شهرستان است، سهم این منطقه از این شاخص توسعه چیست و چرا تغییر اساسی و محسوس در جاده‌های شهرستان دیده نمی‌شود.

وی، افزود: از خیر توسعه گذشتیم، فکری به حال جان مردم کنید، مردمی که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارند، در راهپیمایی‌ها، انتخابات و سایر مناسبات ملی و مذهبی مشارکت خوب دارند نباید، اینگونه مورد بی‌مهری قرار گیرند.

حجت‌الاسلام افشار با متذکر شدن این مطلب که چقدر باید انسان بی‌گناه کشته شوند تا توجهی صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: آقای استاندار، شما فکری به حال این مردم کنید، مردم از مسئولان مربوطه ناامید شده‌اند، اگر قرار است توجهی صورت نپذیرد بفرمائید تا مردم تکلیف خود را بدانند.

نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت آقا سید
تصادفات در محورهای چرام بالااست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاش چرام دیده میشد
امیر پوزش
Iran, Islamic Republic of
ول کن تَو هم بیکاری اصلن کی به ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1