تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۲۵۲۷۰۹

تشکیل کمیته پیگیری وضعیت کارگران «فولاد بویراحمد» به دستور استاندار

۱
۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد به دستور استاندار خبر داد.
مجید محنایی گفت: این کمیته به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با عضویت مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل بازرسی استانداری و سایر دستگاههای مرتبط تشکیل شد و همه جوانب این حادثه در حال بررسی و پیگیری است.
معاون استاندار افزود: علت یا عوامل این حادثه دلخراش و انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در حال بررسی است و پس از روش شدن همه زوایا، علت این انفجار از طریق رسانه ها به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.
محنایی از اقدامات و پیگیری مستمر و مداوم اعضای این کمیته ویژه جهت مشخص شدن عوامل حادثه خبر داد و افزود: معاون عمرانی استاندآر در یاسوج و همچنین مدیرکل دفتر اقتصادی نیز در شیراز علاوه بر عیادت مصدومان ،پیگیری روند درمان آنان و احقاق حق آنان هستند.
معاون اقتصادی استاندار گفت: موضوع و روند بررسی انفجار کارخانه فولاد بویراحمد با دستور ویژه استاندار و تا تعیین نهایی وضعیت مصدومان و جان باختگان و همچنین مشخص شدن کامل حادثه و روشن شدن علت انفجار،  از سوی اعضای این کمیته ادامه دارد.
محنایی در پایان رسیدگی به امور مصدومان و تسلی خاطر بازماندگان را از اولویتهای این کمیته برشمرد و افزود: در تلاشیم که با اقدامات شایسته و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه را به سمع و نظر مردم برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تهران
Iran, Islamic Republic of
از همین الان به فکر کارگران ساختمانی هن باشید که فردا بهونه نتراشید مثل این
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1