تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۲۵۰۷۱۹

اظهارات «باقری لنکرانی» در جمع هوداران یاسوجی رئیسی

۰
کبنا ؛وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به اینکه روند کنونی اداره کشور نگران کننده است، گفت: دولت به جای پاسخ‌گویی به عملکردش فرافکنی می‌کند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کامران باقری لنکرانی عصر امروز در جمع باشکوه هواداران حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه دولتی می‌خواهیم که با پاکدستی، درستی و تاکید بر حقوق مردم به پیش‌رود گفت: کشور به دولتی نیاز دارد که رئیس جمهور آن برای برادر خود حق ویژه قائل نشود، مدیران برای خود حقوق نجومی ننویسند و وزیرانش طرح‌های بدون امکانات و تجهیزات از جمله بیمارستان را افتتاح نکنند.
باقری لنکرانی اضافه کرد: به دولتی نیاز داریم که مدیران بانک‌ها از یک قوم و خویش خاص نباشند و وزیرانش همراه با وزارت تجارت نکند که در این برهه خاص و حساسی که قرار داریم  باید مراقب بوده تا دچار اشتباه نشویم.
وی بر کم هزینه بودن، چالاکی و پاکدستی دولت نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: روند کنونی اجرایی کشور صحیح نیست چرا که بودجه عمومی که تا سال ۹۲، ۹۴ هزار میلیارد تومان بود در دولت تدبیر و امید به سه برابر یعنی ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که کشور در این دولت گران‌تر و با هزینه بیشتری اداره شده است.
باقری لنکرانی به هزینه طرح تحول سلامت اشاره کرد و با بیان اینکه هزینه این طرح در ابتدا ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده افزود: این هزینه به ۵۸ میلیارد تومان رسید اما شاهد ۱۰ هزار میلیارد تومان‌ بدهی بیمارستان‌ها است.
وی روند کنونی اداره کشور را نگران کننده دانست و افزود: مدیران دولت یازدهم  به جای پاسخ‌گویی اقدام به فرافکنی می‌کنند و به حاشیه‌ها می‌پردازند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عزم جدی  دولت کار و کرامت در زمینه مبارزه با فساد گفت: دولت کار و کرامت در زمینه فساد با احدی شوخی ندارد و با همه مفسدان برخورد خواهد کرد و برخلاف این دولت از امکانات دولتی برای مدیران و خانواده‌های آنها استفاده نمی‌شود و رانت خواری نخواهد شد.
باقری لنکرانی با بیان اینکه می‌شود کشور را با پاک دستی آباد کرد خاطرنشان کرد: به دلیل کارهای غلط دولت منابع کشور نابود شده و با وجود همه این مشکلات منافع مردم در دولت یازدهم جای ندارد.

وی خواستار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و افزود: مردم ایران روز جمعه با خروش خود در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و همه وظیفه داریم در این انتخابات با نگاه باز و هوشیار شرکت کنیم .
وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ انتخاباتی در این استان و چند استان دیگر کشور که  پرونده قضایی آن تشکیل شده افزود: دولت یازدهم در انتخابات پیش‌رو نمره قبولی نگرفت و از بیت المال سو استفاده کرد و‌ به حاشیه‌ها پرداخت شده است.
باقری لنکرانی دولت یازدهم را دولت وزیران خسته و سالمند دانست و گفت:دولت خسته یازدهم باید تحمل شکست در انتخابات پیش رو را به خوبی داشته باشد همچون سال ۹۲ که ما شکست خوردیم و ظرفیت تحمل شکست را داشتیم.
وی ادامه داد: دولت یازدهم سالمندترین دولت بعد از انقلاب بوده و امکان تکرار آن وجود ندارد.دولت کار و کرامت برای همه کرامت قائل است و حتی برای مخالفان خود تحقیر را نمی‌پسندد.
وی با انتقاد از توهین به شهدای مدافع حرم در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت کار و کرامت تحقیر و توهینی که به شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس شده را جبران خواهد کرد، دولت کار و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی همچنین توهین به ایثارگران و نادیده‌گرفتن حقوق آنها را جبران می‌کند و به مسئله اشتغال و معیشت مردم توجه دارد.
وزیر بهداشت دولت نهم در پایان خاطرنشان کرد: دولت کار و کرامت دولت کاسبکاران و دولتی که وزیرانش در کنار وزارت تجارت می‌کنند نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1