تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۲۴۵۰۹۲

بیانیه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص قطع درختان چم گنجشکی

۴
۰
کبنا ؛شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص قطع درختان چم گنجشکی بیانیه صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است؛
با اقدام شرکت آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از پرسنل آن‌ که اقدام به قطع درختان چندین ساله در محیط پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ورود به مکان مقدس علم و دانش دانشجویان در پردیس آموزشی نمودند را به‌شدت محکوم می‌نماییم و باکمال صبر و متانت از آن‌هایی که در حق فضای آکنده از نور و معرفت دانشگاه و حریم آن بی‌حرمتی نموده و فضای آرام دانشگاه را با اقدامات بی‌منطق خود متشنج نموده‌اند می‌خواهیم، هرچه زودتر به این اقدام نادرست در حق محیط‌زیست و  محیط علم و اخلاق و ادب در مجاورت قبور مطهر شهدای گمنام پایان دهند. این اقدام بی‌فایده هیچ منفعتی عاید جامعه و مردم نمی‌کند، زیرا دانشجویان بزرگ‌منش و بزرگ اندیش دانشگاه باوجود نفرات زیاد هیچ‌گاه چنین تفکر زشتی را در سر نمی‌پرورانند.
مقام معظم رهبری همواره در بیانات شریف خود نسبت به مقوله علم و فرهنگ تأکید فراوان داشته‌اند و این ورود بی‌ضابطه خود توهینی به محیطی علمی و فرهنگی است.
ازآنجایی‌که این نحوه ورود به محیط محصور دانشگاه و نحوه برخورد از افرادی که ادعای تحصیل‌کردگی در محیط‌های دانشگاهی رادارند را بعید میدانیم، از آن افرادی که در بالادست شرکت مزبور هستند می‌خواهیم نسبت به افکارشان تجدیدنظر نمایند و ضمن عذرخواهی رسمی از این نهاد مقدس، نگرانی‌ها  از ورودشان را به این محیط مقدس برطرف نمایند و شرایط تحصیلی دانشجویان را به روال عادی برگردانند.
شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به‌عنوان نماینده بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی مشغول به تحصیل در این پردیس آموزشی از مسئولین محترم ذی‌ربط نظامی، انتظامی و امنیتی و قوه محترم قضائیه و دادستانی محترم انتظار دارد، هرچه سریع‌تر نسبت به این هتک حرمت توسط پرسنل شرکت مزبور واکنش نشان داده تا دیگر شاهد چنین اقدامات از سوی برخی افراد بی‌بصیرت و بی‌ملاحظه نباشیم.
دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، همگام با تمام دانشجویان آرمان‌گرا، چونان گذشته استقامت اسلامی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خویش قرار می‌دهند و امیدوار به اجرای عدالت بوده و خواهند بود تا چرخ علم و فرهنگ همچنان در این محیط مقدس علمی و فرهنگی بچرخد و همگان از این موهبت بهره‌مند گردند.

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
مقصر ضعف مشاور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی هست در زمان دکتر چمن هم کلی از مسکن های دانشگاه به شهرداری واگذار شد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین وقویترین نیروی دانشگاه مشاور حقوق پزشکی ش هست ..اگه ایشون نبود تا الان ساختمان دانشگاه را هم مصادره کرده بودن...البیته معلومه چون طبق قانون مسکن را از شما گرفتن داری علیه امورحقوقی حرف میزنی
روزبه
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به مجموعه دانشجویان طبق قانون عمل شده و همگی باید مطیع قانون باشیم
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز شرکت اب منطقه ای طبق قانون اجرای وظیفه کرده است .چرا باید
به حریم ابراهه ها وبستررودخانه ها دست درازی کنند که اداره متولی مجبور شود
دست متجاوزان را کوتاه کند. قانون برای همه یکسان است .مسئولین وقت دانشگاه باید به اخطارهای قبلی توجه میکردند تا به اینجا نمیکشید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1