تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۳۱۳۹۹

حرف اگر حرف تو ناله اگر ناله ماست؛ آنچه تاکنون به جایی نرسیده فریاد لوداب است

۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
یکی از اهالی «لوداب» با ارسال متنی به اظهارات بخشدار لوداب [کلیک کنید] و [کلیک کنید] واکنش نشان داد.
این مطلب به شرح زیر است؛

برادر عزیز ناله‌های جانسوز تو را در رسانه‌ها جهت وضعیت مردم بخش لوداب خواندیم و گویا از نزدیک شنیده‌ایم. از این همه احساس درد مشترک یک بخشدار البته مردمی و صاحب نام خانوادگی با مردم بخش خودش ولو در ‌تنگیار یا انتهای گلال و روستاهای دیگری که ما خوب می‌شناسیم، خود مرهمی بر دردهاست اما چند حرف خودمونی با بخشدار محترم:
۱-حرف اگر حرف تو ناله اگر ناله ماست آنچه تاکنون به جایی نرسیده فریاد لوداب است.
۲- از اینکه برای یکبار که شده عینک سیاسی را برداشتید و به عنوان بخشدار زبان گلایه از بی توجهی های دوستان خودگشودید  جای تقدیر دارد و در این موضوع این یک امتیاز را از تمام بخشداران قبلی بیشتر دارید . احسنت
۳- برادر عزیز این فریاد را قبل از انتخابات مجلس می‌زدید حالا چرا ؟
۴- برادر عزیز خوب زود متوجه شدید که نه تنها مردم لوداب که حتی بخشدار آن هم در هیچ امری ولو در رسیدگی به راه های فرسوده و از بین رفته دول قبل نباید دخالت کند.
۵- اما چگونه تاکنون متوجه نشده اید که دستگاه های سنگین حق مردم لوداب نیستند؟این را سالهاست ما می‌دانیم و به همین دلیل از منتهی علیه لوداب آمدیم یاسوج
۶-برادربعضی از کسانی که شما مبلغشان هستید و بودید اعتقاد دارند که لوداب و لودابیان اگر هم رایی داده‌اند، پولش پرداخت شده،  لذا در این همه استخدام‌های فله‌ای فامیلی قبل و بعد از انتخابات ها خود خوب می‌بینی که جوانان لودابی چه چپ و چه راست حقی ندارند و نداشتند.
۷- برادر عزیر خوب می‌دانی روستاهایی که نام بردید، راه ندارند که بخواهد قطع شوند و دلی تا و تنگیار و آبلون و انارک و گلال و شهدالی و زیرتوت و پشت توت و برمیون و چه و چه (روستای شهیدان فرخیانی، بهادران، خیره دست، هدایتی، آیار و ....)  کی راه داشتند که حالا قطع شده باشد؟؟
۸- برادر عزیز اساسا در هیاهوی زرمداری و طایفه گرایی در مرکز استان  اصلا روستاهایی که نام بردید نه محلی از اعراب دارندو نه به صرفه است که لودری و دستگاهی برایشان فرستاده شود؟ این ها فقط زمان انتخابات به درد می خورند که ادعا می شود ....
حال شما هم خیلی حرص نخورید و این آخر سری برای خودتان دردسر درست نکنید. تا من و تو شب قبل از انتخابات نه از سر تکلیف که از روی تعصب کور برای افرادی که به پابرهنگان اعتقادی ندارند به سرهم می پریم و قهر می کنیم، لوداب لوداب است و مستضعف.
اما لودابی هستیم که چپ و راستمان صادقیم و اندکی ساده اندیش ولی افتخار می کنیم که انقلابی بودیم و هستیم و به اسلام و انقلاب و امام و رهبری وفاداریم و صادق و نه به ریا نه اهل تزویر و نه معامله. برادر با درد بساز درمان مطلب. ((گردی به پا شد در افق گویی سواری می‌رسد))
برادرتان از منتهی علیه لوداب - شهاب منفرد
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
بخشدار که وظیفه خود را چیز دیگه ای میدید
بده یه....
فرهنگیی
Iran, Islamic Republic of
انصافا واقعیت را گفتی؟؟ باید خیلی وقت این حرف را میزدی الان هم به گفته شاعر گرانقدر "خود کرده را تدبیر نیست"
اشنا
Iran, Islamic Republic of
من بچه لوداب وازطایفه بادلانی هستم جناب آقای منفردبجزخانواده میرزاسیف اله جهان بین تاکنون ندیدم کسی ازلوداب پیگیرمشکلات منطقه باشداین خانواده خودراوقف خدمت بی منت کرده اند..خداحفظشون کنه...این خانواده بصورت مستمرپیگیرتمام امورات منطقه هستند..پس برادرجان فقط بخشدارنمی تونه مشکلات راحل کندوبایدهمه ایشان راحمایت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
ما هم معتقدیم همه باید حمایت کنند و بخشدار را حمایت کنیم . ن.یسنده نامه را هم پیدا کنید کمپین تشکیل بدیم به فرباد لوداب برسیم یا علی
دانشجوی لودابی برخیز
Iran, Islamic Republic of
نخبگان لوداب کجایند پیدا کنید لوداب را نجات دهید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر فریادهای لوداب و احسن به نویسنده .
بهمئی داغدار
Iran, Islamic Republic of
بنازم و ملا جمال . عینکش عینک رئیس جمهورییه
باشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام-خارج از ماهیت موضوع--

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است...(شکا صحیح بیت اینگونه است)
موفق باشید
کاظم محمدیان
Iran, Islamic Republic of
قرار بودلوداب راگلستان کنید مثل اینکه اختیارهمون لودرراهم ندارید چپ وراست نداره راستش هیچ کاری نکرد یه حسینیه هم نساخت چپش بدتر من بچه ابلونم لوداب زمان انتخابات فقط اسمش میاد مدیران کل راه خونه هاشون اسفالت اسفالته ماشینشون هم دولتیه حقوق هم عالیه لوداب دیگه کجاست وکیه تاانتخابات بعدی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1