تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۱۹۵۲۵۰

آقای تاجگردون؛ وظیفه نماینده نوشتن نامه به استاندار نیست

۲۸
۰
کبنا ؛عزیزالله رحمانی‌اصلdr-rahmani

در حال هوای دو ماه قبل از انتخابات ۹۴ بطور غیرمنتظره و خارج از عرف سیاسی و مجرای اداری در شهرستان گچساران شاهده آمدن وزیر کار و رفاه و تامین اجتماعی بودیم که آن روز افکار عمومی عقلایی شهرستان این روند را مورد پسند قرار نداد ولی احساسات و شور انتخاباتی عده ای آن را مورد پسند قرار داد بطوریکه ادبیاتی از قبیل اینکه نماینده قدرتمند مرکز استان را عوض کرد، سیر هجومی وزیران به گچساران چرا عده ای به دنبال عمران آبادی و آبادی شهرستان نیستند و کار شکنی می کنند و دیگر واژه های که رقبای انتخاباتی را در افکار عمومی تضعیف نمود، اما افکار عمومی عقلایی شهرستان قائل به رعایت اصول و مقررات اداری بود و آمدن هر مسئولی را از کانال و مجرای اصول خود مورد پسند می دانست و دیگر اینکه بعد از چند سال تجربه سیاسی و پختگی سیاسی این نوع حرکات را صرفاّ استفاده تبلیغاتی می دانست و در نهایت هم این بهربرداری تبلیغاتی نتیجه داد و آمدن وزیران بی نتیجه در راستای اهداف مورد نظر نبود.
و حداقل ۱۵۰۰۰ رای از قبیل ۷۰۰۰ نیروی شرکت نفت گچساران که در انتظار و عده هم سان سازی حقوق و تبدیل وضعیت بودند خروجی آن بود که تا الان نیز همچنان منتظرند ودر سفر آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور گچساران صبر آقای رسول شعبانی یکی از جانبازان شهرمان به سر آمد و فریاد خود را در شورای ادارای شهرستان به سر معاون حقوقی رئیس جمهور کشید.
واینکه هر نیروی که حداقل سابقه اداری را  داشته باشد می داند که یک پروژه که کلنگ آن زده می شود باید در بودجه آن سال تعریف شده باشد تا به مرحله اجرا در بیاید آنهایی که به عقلائی به این حرکت نگاه می کردند می دانستند که نه پلی کلنیکی احداث می شود و نه خانه امیدی و نه همسان سازی حقوقی و نه به راحتی تبدیل وضعیتی صورت می پذیرد چرا که هرکدام روند خاص  ادارای خود را دارد.
و اما نماینده محترم شهرستان گچساران جناب آقای تاجگردون حال اگر شما می دانید اجحافی در مورد شهرستان شده است و آمدن وزیر در آن شرایط زمانی مزاحم اوقات شریف مردم شهرستان شده است واز طرفی هزینه هنگفتنی هم خرج تبلیغات آمدن ایشان نیز گردید و کاری برای مردم انجام نداده است و به وعده اش عمل نکرده است.
اهرم قانونی یک نماینده در مجلس سئوال از وزیر و طرح استیضاح وزیر است نه نامه به استاندار و اینکه چیزی از وزیر مطالبه نگردد و نه اینکه وزیری را که دیروز در شرایط سخت یار یاور و گوش گیر بوده است امروز رها نمود.
رسم مهمان نوازی را همان طور که مردم استان از هیئت دولت استقبال باشکوه نمودند در رابطه با هر وزیری باید انجام داد این وظیفه ذاتی هر استانداری است در رابطه با هر وزیری در هر دولتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » آقای تاجگردون؛ وظیفه نماینده نوشتن نامه به استاندار نیست
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
دوستان برادران هم استانی ونمایندگان محترم والله که قسم جلاله است که عملی که برای خدانباشدوقصدوغرضی غیرازخدمت به مردم دران نهفته باشدمحکوم به فنا وعاقبتش رسوایی دنیاوعقاب اخرت است پس عملتان راخدایی کنیدواگرمیخواهیدعزیزشویدراهش فریب مردم نیست خدایی شویدتاخداوندعزیزتان گندوگرنه اعمالیکه برای خدانباشدچون کف روی اب برملا میشود
ذره بین
Iran, Islamic Republic of
طفلکی تاجگردون و تاجگردونیا .فک میکردند همه کارهذو تمام کاره جریان اصلاحاتند ولی بی توجهی به جناب تاج در سفر اخیر دست خالی دولت به استان پوچ بودن همه این شعائرو اثبات کرد.
باوی
Iran, Islamic Republic of
خب اولا به جنابعالی چه ربطی داره این مسأله
ثانیا اگر وظیفه نماینده پیگیری مطالبات و خواسته های مردم شهرستانش از مقامات اجرایی نیست، پس چیه وظیفه ایشون
ثالثا تاریخ نشان داده جنابعالی و همفکرانت هیچ گاه نیت خیری در رابطه با مردم و شهرستان گچساران نداشته اید، تنها به فکر مسائل جاحی و حزبی خودتان بوده اید، پس خواشا به امورات خودتان بچسبید و بگذارید نماینده کار خودش را بکند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
و من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون ظیفه نماینده مجلس نظارت است نه دستور
جای استاندار بودم پاسخش رامطابق قانون میدادم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
/خموش..اسراره تاج کس نداند
میراث
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز سن تو بالاست زیاد حرص /
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عوض زاده در رابطه با آقای شعبانی ایشان می خواست هم از بنیاد جانبازان حقوق بگیرد هم از شرکت نفت وگر نه تمام دوستان ایشان چند سال پیش رسمی شدند و این را هم بدان که شما نماینده افکار عمومی نیستید می خواست وزیر بیاد یا نیاد مردم به تاجگردون رای م دادند نیازی به قیم نداشتند که برایشان تصمیم بگیرد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مالل سرحد نشین بسن وپادوک
دشت مورم خالی بیداد ایکن شوک
ایل باوی66
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی دوباره شرو کردی؟
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون نماینده مقتدر و با نفوذی است و در استان قابل مقایسه با هیچ کس نیست.
برق
Iran, Islamic Republic of
خدایا د وزیر بیو ببین کی ء کین ایخا نصیحت کنه که چطور و و چه کسی باید نامه بنویسی یانه آخ و بختم بنگرو
نفت
Iran, Islamic Republic of
دکتر کجا بودی تا حالا ، چطور روت میشه بیای اظهار نظر کنی .
Romania
شما توانایی اداره ی یه دبیرستان زمان دانش اموزی من رو نداشتید /
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای .. لطفا توضیح دهید که ..ی چگونه پنج سال پیش بدون هیچ آزمونی استخدام شهرداری شد و دیگر .. کارمند فرمانداری...البته که حق همه است شاغل باشن منتها سوال ما این است که آیا اگر فرزندان جنابعالی نبودند باز هم الان در آن ادارات بودند؟
حسن محمودنژاد
Iran, Islamic Republic of
از اینکه نظر من به شکل کامل حذف شد ممنونم
همراه
Iran, Islamic Republic of
///تفکر پوسیده وکهنه شده //همه آشکار است شما که عمر سیاسی //// به تاریخ پیوسته است بهتر است ب// توصیه می کنم که به قول شاعر ( باید طرحی نو در انداخت)
Iran, Islamic Republic of
توجه۱/دوسال /ودی تواین دوسال هرچه امدم ورفتم اخرش نتوانستی فامیل مرایادبگیری بابچه هادورهم می نشستیم صحبت میکردیم که چگونه ایشان مدیرشده حال /موتلفه / ۲اتفاقاوظیفه نماینده نامه نوشتن به همه هست بروبیشترمطالعه کن ۳کی تاحالادلسوزر/ شدی رسول خودش خنده اش میگیره ۴راستی ازفولادی چه خبرمیدونه که دلیل باختش افرادی مثل شماامی//بوده افرادی / که فقط بدنبال م/ستند
امین
Iran, Islamic Republic of
سنگ پای قزوین ....
گمنام
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز ..
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی عزیزچیزی راکه نمیدانی نگونماینده هرحرفی بزنه به مذاق شمانمیاداینوهمه میدونندپس حرف نزنی بهتره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق نفس و صداهای قلب و کل این زمان و زمین که آفریدی آدم هایی که دوست دارند عوام فریبی کنند رو از رو زمین بردار...ای خدا ما از دست شماها چه کار کنیم این همه جووون با مدارک بالا تو این استان هست شما ها فقط کارتون جلسه های پوچ و حرف ها پوچ زدنه...السلام علیک یا امام زمان عج
جانباز وشهروندي از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزیزالله رحمانی‌اصل تا کی باید باناسازگاری و انتقادهای مغرضانه وفرار به جلو نا کارآمدی خویش را کتمان کنید، انصافا" به کارنامه خود مراجعه کنید و ببینید واقعا برای پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام در کارنامه خود چه ثبت کرده اید؟آیا جز موضع گیری های منفی و انتقادهای مغرضانه چیزی در کارنامه خویش درج کرده اید؟
کمی در خلوت خود فرو رفته و وصیتنامه امام راحل(ره) را مرور کنید.

شما همان بسیجیان دریادل هستید که در یک سنگر با هم کمر دشمنان بعثی را شکستید ما همه از یک خانواده ایم.

باید دست در دست هم دهیم و با رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب که فرموده اند یکدیگر را تخریب نکنید .استفاده کنیم.

لذا این رفتار از سوی شما را ناشی از عدم اطلاعات کافی منظور می کنیم اما ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد افرادی که خدمتگذار این نظام هستند و خدمات ارزنده ای را از خود به جای گذاشته اند زیر سوال روند و اقدامات برخی افراد سبب دل سرد شدن آنها شود چراکه آنها سربازان ولایت هستند.ودکتر تاجگردون ازاین قاعده مستثنی نیست

جواب شهدا را چه خواهیم داد؟چرا دوستان و همسنگران خود را که با پشتکار و خلوص نیت شبانه روزی در حال تلاش هستند به باد انتقادهای مغرضانه می گیرید؟

آیا تا به حال شده از آنها تقدیر کنید؟ اگر این کار را نمی کنید دیگر زخم زبان نزنید و آنها را دلسرد نکنید و برای دشمنان خوراک تبلیغاتی درست نکنید.

به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهید و از هرگونه تفرقه افکنی و نفاق بپرهیزید.

امروز شاهد پیشرفت و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در دنیا هستیم به همین دلیل نباید اجازه دهیم ارزش ها، اعتقادات و انسان های ارزشی نظام ما خوراک تبلیغاتی سایت های خارجی شوند بازخواست دوستان و همرزمان با حب و بغض نتایج سوء به دنبال خواهد داشت.

بهتراست دست از انتقادهای مغزضانه برداریم و این اعتراض های خود را دوستانه و برگرفته از موازین اسلامی مطرح کنیم نه آنکه نسبت های ناپسندی به مدیران نظام دهیم.
لازم به توضیح است دکتر تاجگردون بعد از سفر وزیر محترم کار ووعده همکاری ایشان در سال گذشته به اتفاق جمعی از جانبازان بویژه نماینده محترم خانه کارگر شهرستان جناب آقای بهروز باشتی زاده جلسات فشرده ای را با وزیر نفت ومعاونین ایشان داشته اند ودر خصوص حل مشکل هم سان سازی حقوق وتبدیل وضعیت جانبازان وفرزندان شاهد اقدام به گذراندن مصوبه در مجلس نمو ده اند .
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
والا بخداشنا خوب رودارین واظهار نظرمیکنین بخدا شماها تاریخ مصرفتون گذشته
ده بالا
Iran, Islamic Republic of
میر شکار کوچنه؟دهن کجی وزیر نفت در سفر دولت وهمراهی نکردنش برای عدم حضورش در گچساران را جهت رفع مشکلات را جواب دهید ...
Iran, Islamic Republic of
اگروزیر درانجام وعده هایش کوتاهی کرده بود وظیفه نماینده پیگیری مطالباتشه
نه اینکه بااین کارها ارامش مردم روبهم بریزه ومردم روسرگرم کنه
Iran, Islamic Republic of
عزیزرحمانی درست میگه وظیفه نماینده نامه نوشتن به حزب موتلفه است که چگونه توطه کنند چگونه زیراب بزنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1