تاریخ انتشار
شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۱۹۱۱۵۲

افتتاح طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در گچساران

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح پایگاه‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان گچساران که با حضور رضایی معاونت آموزش متوسطه استان و مظفری رئیس اداره متوسطه دوم استان و رئیس آموزش‌وپرورش گچساران برگزار شد، اظهار داشت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های مهم اداره کل آموزش‌وپرورش استان است و با تمامی توان نیز برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی و گام برداشته می‌شود.
هادی زارع پور افزود: ۶ پایگاه تقویت بنیه علمی در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل و آمادگی بیشتر شرکت در کنکور سراسر در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کردند.
زارع پور عنوان کرد: از این تعداد پایگاه چهار مورد در شهرستان گچساران و ۲ مورد در یاسوج و همچنین ۲ پایگاه هم بزودی در شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مراکز شاهد تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باشیم و موفقیت‌های بیشتری در کنکور سراسری کسب کنیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در ادامه به پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان استان اشاره کرد و گفت: این پایگاه‌ها در ۱۳ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان استان ایجادشده است.
زارع پور با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها در دو بخش عمومی و تخصصی فعالیت خواهند کرد، افزود: در بخش تخصصی ۱۶ پایگاه درزمینهٔ ورزشی فعالیت می‌کنند.
وی عنوان کرد: ۳۶ هزار دانش‌آموز در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد در کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شرکت کردند.
زارع پور بابیان اینکه این پایگاه‌ها تا ۱۵ شهریور امسال در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند، ابراز داشت: در این پایگاه‌ها رشته‌های مختلف اعم از علمی، قرآنی، خیاطی، رباتیک، گرافیک، خطاطی و دیگر رشته‌ها تدریس می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کم‌بضاعت کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده‌اند از سوی این اداره کل به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
IMG_3762 IMG_3768 IMG_3777 IMG_3783 IMG_3824 IMG_3834 - Copy IMG_3871 IMG_3889
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
یه خسته نباشید جانانه خدمت آقای زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان و پورالحسینی رییس آموزش و پرورش گچساران
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات مسئولان آمورش و پرورش استان و شهرستان موفق باشید
دره شوری معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
درود بر پورالحسینی عزیز و زارع پور دوست داشتنی
مطمئن
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات دو برادر عزیز جناب آقای زارع پور مدیرکلمحترم آموزش و پرورش استان و برادر پور الحسینی که الحق در زمان مسئولیت ایشان تمام سعی و تلاش ایشان در دوره مدیریتی، تلاش جهت پیشرفت سطح تحصیلی بنیه علمی دانش و آماده کردن بستر پیشرفت فرزندان این شهرستان بوده و هست دست مریزاد باید گفت به چنین مدیری و تیم همراه ایشان و تشکر دیگر به نماینده محترم دکتر تاجگردون که چنین نیروهای قابلی را جهت مدیریت این دستگاه مهم انتخاب نمودند
رشید
Iran, Islamic Republic of
این نیز بگذرد ای بسوزه پدر ریاست
بیطرف
Asia/Pacific Region
مدیرکل و رئیس اموزش و پرورش. انصافا الحق و النصاف مدیرهای باشخصیت و کاردان و دلسوز استان عزیزمون خدا پشت و پناهشون. اینها نیروهای اصلاح طلب و باسوادن نه اون مدیرهایی ک از .... بیرون میان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1