تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۷۱۹۰۶

مسافران نوروزی استان باید در امنیت باشند

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: تامین سلامت مسافران نوروزی مستلزم هم‌افزایی تمامی ارگان‌ها است.
محمدکاظم نظری امروز در جلسه شورای سلامت با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز بر لزوم هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشتر تمامی نهادها و ارگان‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفندماه را پشت سر گذاشتیم لذا نباید خدمات سفر تحت‌الشعاع فضای انتخاباتی قرار بگیرد و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان باید تمام تلاش و توان خود را در خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی بسیج کنند.
رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه پایتخت طبیعت ایران در ایام مختلف سال خصوصا در آغاز سال نو پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران زیادی است، گفت: سلامت و تعطیلات نوروزی دو مقوله کاملاً به هم مرتبط هستند و مسافرانی که به مرکز استان سفر می‌کنند باید به جهت سلامت مواد غذایی، تغذیه و خدمات‌رسانی رفاهی در امنیت باشند.
فرماندار بویراحمد ضمن تاکید به تمامی نهادهای خدمات‌رسان بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و امنیت مسافران اذعان کرد: از معضلات و مشکلات سنوات گذشته که بعضا مسئولان با آن درگیر بودند عدم ارائه مکان مناسب و استاندارد به مسافران و گردشگران بود که مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرد.
نظری  با اشاره به صنعت توریسم و شاخصه‌های آن تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با مرکزیت شهر یاسوج ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد که باید ابتدا زیرساخت‌های لازم در تمامی نواحی و مناطق بکر گردشگری فراهم تا بتوان گردشگران پایتخت طبیعت ایران را جذب کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سلامت مسافران و گردشگران از هر امری مهم‌تر بود، تصریح کرد: حضور گردشگران در شرایط رفاه و تأمین امنیت و سلامت آنان می‌تواند منجر به رونق اقتصادی و جذب گردشگران بیشتری شود.
مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد از تمامی نهادها، ارگان‌های خدمات‌رسان خواست تا در ایام نوروز به صورت آماده‌باش خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه کنند.
نظری ضمن قدردانی از خدمات‌دهی شهرداری یاسوج به مسافران و گردشگران تصریح کرد: امیدواریم دیگر دستگاه‌ها با نهایت تلاش خود خدمات‌رسانی لازم را به تمام گردشگران و مسافران داشته باشند.
فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: فضای سیاسی و هیجانات انتخاباتی جامعه به سمت همدلی و همزبانی در جهت خدمت به مردم برود لذا انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های دولتی دست به دست هم دهند و برای خدمت به مردم و مسافران نوروزی گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1