کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسافران نوروزی استان باید در امنیت باشند

25 اسفند 1394 ساعت 12:24


فرماندار بویراحمد گفت: تامین سلامت مسافران نوروزی مستلزم هم‌افزایی تمامی ارگان‌ها است.
محمدکاظم نظری امروز در جلسه شورای سلامت با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز بر لزوم هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشتر تمامی نهادها و ارگان‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفندماه را پشت سر گذاشتیم لذا نباید خدمات سفر تحت‌الشعاع فضای انتخاباتی قرار بگیرد و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان باید تمام تلاش و توان خود را در خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی بسیج کنند.
رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه پایتخت طبیعت ایران در ایام مختلف سال خصوصا در آغاز سال نو پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران زیادی است، گفت: سلامت و تعطیلات نوروزی دو مقوله کاملاً به هم مرتبط هستند و مسافرانی که به مرکز استان سفر می‌کنند باید به جهت سلامت مواد غذایی، تغذیه و خدمات‌رسانی رفاهی در امنیت باشند.
فرماندار بویراحمد ضمن تاکید به تمامی نهادهای خدمات‌رسان بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و امنیت مسافران اذعان کرد: از معضلات و مشکلات سنوات گذشته که بعضا مسئولان با آن درگیر بودند عدم ارائه مکان مناسب و استاندارد به مسافران و گردشگران بود که مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرد.
نظری  با اشاره به صنعت توریسم و شاخصه‌های آن تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با مرکزیت شهر یاسوج ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد که باید ابتدا زیرساخت‌های لازم در تمامی نواحی و مناطق بکر گردشگری فراهم تا بتوان گردشگران پایتخت طبیعت ایران را جذب کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سلامت مسافران و گردشگران از هر امری مهم‌تر بود، تصریح کرد: حضور گردشگران در شرایط رفاه و تأمین امنیت و سلامت آنان می‌تواند منجر به رونق اقتصادی و جذب گردشگران بیشتری شود.
مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد از تمامی نهادها، ارگان‌های خدمات‌رسان خواست تا در ایام نوروز به صورت آماده‌باش خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه کنند.
نظری ضمن قدردانی از خدمات‌دهی شهرداری یاسوج به مسافران و گردشگران تصریح کرد: امیدواریم دیگر دستگاه‌ها با نهایت تلاش خود خدمات‌رسانی لازم را به تمام گردشگران و مسافران داشته باشند.
فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: فضای سیاسی و هیجانات انتخاباتی جامعه به سمت همدلی و همزبانی در جهت خدمت به مردم برود لذا انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های دولتی دست به دست هم دهند و برای خدمت به مردم و مسافران نوروزی گام بردارند.


کد مطلب: 171906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171906/مسافران-نوروزی-استان-باید-امنیت-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1