تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۵۸۱۶۹

آغاز دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛

خبرهای دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد /

زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام‌ خمینی (ره) به میهن اسلامی،‌ زنگ گلبانگ انقلاب در ۲۵۰۰ مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
صبح امروز و همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام‌ خمینی (ره) به میهن اسلامی،‌ زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مسئولان ارشد استان، شهرستان و ائمه جمعه و جماعت رأس ساعت ۹:۳۳ در ۲۵۰۰ مدرسه استان به صدا درآمد.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه آیت‌الله طالقانی یاسوج با تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: وظیفه داریم که با اجرای برنامه‌های متنوع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را برای دانش‌آموزان بیان کنیم.
وی اضافه کرد: برگزاری جشن‌های انقلاب با محوریت دانش‌آموزان، تجدید پیمان با شهدا، نشست‌های پرسش و پاسخ، برگزاری نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر است.
این مسئول تصریح کرد: مردم‌شناسی و مردم‌باوری امام سبب شد تا با توکل به خداوند متعال و وحدت میان مردم، انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و امروز وظیفه همه ما خصوصاً دانش‌آموزان است تا از این انقلاب محافظت و نگهداری کنیم.
این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه انقلاب گفت: ۱۶ نمایشگاه انقلاب در مدارس استان به مناسبت دهه فجر برپا می‌شود.
زارع‌پور اظهار داشت: برگزاری باشکوه و پرشور برنامه‌های دهه فجر سبب آشنایی بیش‌تر دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.


 آیین های گرامیداشت دهه فجربا رژه موتوری در کهگیلویه وبویراحمد آغازشد
مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با رژه موتوری و خودرویی و همراهی قشرهای مختلف مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شد.
امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) صدها موتور و خودروی نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در یاسوج مسیر پنج کیلومتری فرودگاه به سمت گلزار شهدای این شهر را رژه رفتند.
شرکت ۳۷ دوچرخه سوار به همراه ۳۳ اسکیت باز به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حمل تمثال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) شکوه و جلوه ای خاص به این آیین بخشیده بود.
شرکت کنندگان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به میهن گرامی داشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد و امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهایی مسلمانان به جهان اسلام صادر کنیم.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: امسال برگزاری مراسم ها، برنامه ها و جشن های دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی متفاوت تر و باشکوه تر از سال های قبل در شهرها و نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران به راحتی پیروز نشد و صدها هزار نفر برای به ثمر نشستن آن جان و خون خود را فدا کردند.
سید مصطفی مهدی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین حضور را داشت و یک هزار و ۸۴۳ شهید نیز تقدیم نظام و انقلاب کرد.












fajr3434
 


رسالت انقلاب نشر صدای آزادی و استقلال است

فرماندار گچساران گفت: رسالت انقلاب اسلامی ایران در جهان، نشر صدای آزادی و استقلال است.

صبح امروز مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب، همزمان با نخستین روز از دهه فجر در مدارس این شهرستان و با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، معلمان و دانش‌آموزان در دبستان دخترانه شاهد فدک گچساران برگزار شد.



فرماندار گچساران در این مراسم با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان کشور است.

عبدالرحیم رحیمی دهه فجر را ماندگارترین واقعه در تاریخ ایران برای رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال و آزادی دانست و افزود: بزرگداشت این دهه تاریخ‌ساز در واقع پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی است.



وی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ پس از ۱۵ سال به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم‌اکنون به الگویی بی‌بدیل برای همه کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم، تأکید کرد: باید برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.

 اجرای سرود انقلاب توسط گروه سرود دختران دانش‌آموز و پخش گل و شیرینی در میان دانش‌آموزان و سخنرانی امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.




پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز غلبه مستضعفان بر مستکبران بود

امام جمعه دیشموک گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز غلبه مستضعفان بر مستکبران بود.

 حجت‌الاسلام سید هدایت محودی‌اصل صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان آزادی دیشموک اظهار کرد: خاطره ۱۲ بهمن‌ماه و لحظه ورود تاریخ حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی خاطره بسیار شیرین و فراموش نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: دهه‌فجر انقلاب اسلامی سرآغاز غلبه مستضعفان بر مستکبران بود، همه می‌دانیم تا قبل از پیروزی انقلاب دو قطب مستکبر و مستضعف وجود داشت، مستضعفانی که در همه لحاظ در تنگنا بودند و استکبار هم در همه ابعاد به زورگویی خود ادامه می‌داد اما با پیروزی انقلاب اسلامی همه ملت‌هایی که زیر یوغ استکبار بودند فهمیدند که در سایه وحدت و همدلی می‌توان بر همه قدرت‌های مستکبر دنیا غلبه و آنها را کنار زد.

محمودی‌اصل اذعان کرد: با ورود حضرت امام (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ بارقه امید در دل مستضعفین تایبد و امروز شاهد به ثمر نشستن انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه ما حفظ و استمرار این انقلاب است.

وی بااشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی همه کشورها است گفت: در سایه مقاومت، صبر و غلبه بر مشکلات پیروزی انقلاب نصیب ما شد و امروز در همه نقاط ایران اسلامی این جشن برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای معرفی این نظام به نسل‌های سوم و چهارم و آنهایی که هنوز مبنای نظام اسلامی را نمی‌دانند ارائه می‌گردد.

وی متذکر شد: وظیفه ما در چنین روزهایی این است که خدمات نظام اسلامی را برای عموم تشریح و قدردانی خود را از این نعمت انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب نشان دهیم.





۱۲ بهمن سرآغاز تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سرآغاز تثبیت طلوع فجر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در ایران اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدارس شهرستان لنده با اشاره به اهمیت و جایگاه ۱۲ بهمن در تاریخ انقلاب گفت: ۱۲ بهمن رویش دوباره انقلاب با گام‌های استوار امام در فرودگاه مهرآباد را رقم زد.

وی افزود: با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران بار دیگر قدم‌ها و حضورهای مردمی به پشتوانه انقلاب در آن استقبال با شکوه و با عظمت از فرودگاه تا بهشت زهرا به نمایش گذاشته شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: با حضور مردم و ورود امام پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر گشت و انقلاب و نظام اسلامی در کشور ایران تثبیت و پا برجا شد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا به ضرورت هوشیاری و بصیرت عمومی اشاره و افزود: امروز همه باید برای تداوم و استحکام نظام در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی فعالیت داشته و زمینه و بستر خدمت به نظام و انقلاب را فراهم سازیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که در آینده نزدیک باید حضور خود را به نمایش بگذاریم سالروز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن بوده که همه هم‌صدا و هماهنگ با گام‌های استوار باید در جهت مبارزه با استکبار و طنین‌انداز شدن شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی در فضای کشور می‌باشد.

امام جمعه موقت لنده گفت: ما باید با طنین‌انداز کردن شعار استقلال و آزادی در جای جای کشور به دشمنان داخلی و خارجی خود بفهمانیم که ما همان فرزندان انقلاب هستیم که با ندای امام خمینی(ره) برای استقرار نظام اسلامی به میدان آمدیم و امروز به فرمانی ولی زمان خویش حضرت امام خامنه‌ای در راه اعتلای آن گام بر می‌داریم.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در سطوح مختلف خود می‌توانند به عنوان سربازان نظام و انقلاب در عرصه علم و دانش به فعالیت خود ادامه دهند و در این عرصه سربلندی و افتخارات بیش از گذشته را برای این کشور اسلامی رقم بزنند.

 


 


 


افتتاح ۱۸ پروژه بخش کشاورزی بویراحمد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد از افتتاح ۱۸ پروژه بخش کشاورزی شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش ‌از ۸۰۰ نفر در دهه فجر خبر داد.
منوچهر محمدی  دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در دهه فجر باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه معرفی و شناسانده شود.
وی با بیان اینکه از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تغییر و تحولات زیادی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بودیم، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی آن‌ها به نسل‌ جوان است.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به تحولات و گستردگی خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: خوشبختانه خدمات ارزنده‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون به آحاد مردم ارائه شده که بخش کشاورزی از این قاعده مستثنی نبوده و تحولات عظیمی در این بخش ایجاد شده است.
محمدی با بیان اینکه در دهه فجر پروژه‌های خوبی در بخش کشاورزی شهرستان افتتاح می‌شوند که اشتغالزایی رضایت‌بخش نیز ایجاد خواهند کرد، گفت: ۱۸ پروژه بخش کشاورزی بویراحمد در دهه فجر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر افتتاح می‌شود.
وی از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی بخش کشاورزی در بویراحمد را پروژه تامین آب اراضی مختار عنوان کرد و گفت: این پروژه که زمان شروع آن به ۱۰ سال پیش برمی‌گردد و علل این تاخیر در افتتاح پروژه منابع مالی بوده که در دهه فجر امسال ۹۰۰ هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت می‌روند.
محمدی افتتاح گلخانه پنج هزار متر مربعی صیفی‌جات، دو واحد مرغداری هرکدام ۲۰ هزار قطعه و سد دالون را از دیگر پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه فجر عنوان کرد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مدیران و مسئولان ارشد کشوری و استانی به مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: از معضلاتی که بعضا در شهر یاسوج با آن مواجه هستیم بی‌توجهی به مناطق روستایی بوده که اکنون آشفتگی ملموسی در سطح شهر حاکم است.
وی اذعان کرد: مردم از مناطق روستایی به شهر مهاجرت می‌کنند و آشفتگی در سطح شهر ایجاد می‌شود از این‌رو انتظار می‌رود مسئولان در توسعه روستاها گام بردارند تا دیگر شاهد مهاجرت‌های غیر اصولی و بی‌برنامه از روستاها به شهرها نباشیم.
تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر در گچساران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران به تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان پرداخت.
یدالله مرادی با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال که از امروز آغاز می‌شود، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبستان شاهد فدک رأس ساعت هشت به عنوان نخستین برنامه دهه فجر در گچساران پیش‌بینی شده است.
وی افزود: انجام رژه موتوری و ماشینی به مناسبت سالروز بازگشت امام راحل به کشور از محل فرودگاه گچساران تا گلزار شهدا ادامه دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری هفت جشن روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: جشن انقلاب در روستاهای دیل، لیشتر، امامزاده جعفر(ع)، سرآبننیز، تلخاب‌سیرین و خیرآباد برگزار با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
مرادی بیان کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دو برنامه پیاده‌روی خانوادگی در روزهای ۱۶ و ۲۳ بهمن توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و شهرداری دوگنبدان برگزار می‌شود.
وی تجلیل از فعالان قرآنی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گچساران عنوان کرد و افزود: تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری ۱۰ نشست روشنگری با محوریت اداره تبلیغات اسلامی گچساران از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
مرادی عنوان کرد: همایش نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری هفت جشن به همراه دو نمایشگاه هنرهای تجسمی و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: کاشت ۳۷ نهال و برش کیک ۳۷ کیلویی توسط کمیته دانش‌آموزی، نمایش‌های خیابانی و جنگ آهنگ‌های انقلابی توسط کمیته فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گچساران است.
مرادی از برگزاری ۶ جشن کارگری و خانوادگی فجر انقلاب و نفت در سالن پدخندق و کارگاه‌های نفت خبر داد و گفت: افزون بر ۱۰ برنامه جشن و نشست روشنگری، محفل قرآنی، تجلیل سیاسی در پایگاه‌های مقاومت با محوریت کمیته بسیج دهه فجر گچساران نیز پیش‌بینی شده است.
کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران ویژه دهه فجر
فرماندار گچساران از کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران ویژه دهه فجر خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی  با اشاره به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی ویژه دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران ۶۲ پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد و ۷۹۶ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: از این تعداد پروژه ۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان افتتاحی بوده و چهار پروژه دیگر نیز با اعتباری افزون بر ۳۵۶ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
فرماندار گچساران تصریح کرد: افتتاح روشنایی جاده اصلی حد فاصل پلیس راه تا امامزاده جعفر(ع) به طول ۱۰ کیلومتر، کلنگ‌زنی روشنایی جاده اصلی از حد فاصل امامزاده جعفر(ع) تا ماهور باشت به طول ۱۴ کیلومتر و افتتاح بلوار ورودی امامزاده جعفر(ع) از جمله برنامه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گچساران است.
رحیمی بیان کرد: افتتاح پرواربندی گوساله صد رأسی، کتابخانه عمومی شهرک بهارستان و افتتاح سالن سنجش مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای گچساران از دیگر برنامه‌های این دهه در گچساران است.
وی از افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۰ کلاسه سمیه خبر داد و گفت: افتتاح پارک بانوان، زمین چمن مصنوعی و کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت نیز از ۱۰ برنامه عمرانی اقتصادی ویژه دهه فجر در گچساران بوده که به نمایندگی از ۶۲ پروژه در دستور کار قرار گرفته است.
بیان اندیشه‌های امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان یک تکلیف است
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بیان اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان بر همگان به خصوص کسانی که آن دوران را درک کردند یک تکلیف است.
حسن امیریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر دهه پرفروغ و به یادماندنی برای ملت ما است که ما باید قدر این ایام را بدانیم و به پاس این ایام جشن‌های متنوعی برگزار کنیم.
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران بود و در این روز بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد و در شهر دیشموک نیز به یاد این روز زنگ انقلاب ساعت ۹ صبح در مدرسه راهنمایی آزادی نواخته خواهد شد.
وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی از بزرگترین شخصیت‌های اسلامی به شمار می‌آید و یک حقیقت همیشه زنده است.
امیریان خاطر نشان کرد: در اندیشه دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رافت با دوستان و شدت با دشمنان بی‌نظیر بود.
وی افزود: مردم ایران در ۱۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند، استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در جهان بنیان گذاشت، این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.
این مسئول بیان کرد: پس وظیفه شرعی و قانونی ما این است که علاوه‌ بر برگزاری باشکوه مراسمات ایام‌الله دهه‌فجر با حضور پرشور خود در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان دهیم که ما پیرو ولایت فقیه هستیم و از رهبر و ولی فقیه خود حمایت می‌کنیم.
امیریان اذعان کرد: بیان اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان بر همگان به خصوص کسانی که آن دوران را درک کردند یک تکلیف است.
وی متذکر شد: امروز نیز بسیجیان این شهر با رژه موتوری خود نشان خواهند داد که همیشه پای انقلاب هستند و از این انقلاب حفاظت و حمایت می‌کنند.
انقلاب اسلامی ایران با تکیه به وحدت و آرای مردم به اهداف خود رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به وحدت و آرای مردم به اهداف خود دست یافت.
سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم زنگ انقلاب در هنرستان آیت‌الله طالقانی شهر یاسوج، گفت: امام خمینی (ره) توجه زیادی به نوجوانان و جوانان داشتند و در سال ۴۲ فرمودند "یاران من در گهواره اند" این امید به آینده در سال ۵۷ به ثمر نشست و همان‌هایی که در سال ۵۷ به مبارزه با رژیم یرداختند همان‌هایی بودند که امام در سال ۴۲ فرمودند که در گهواره‌اند.
وی تصریح کرد: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن سال ۵۷ شد هدایت و رهبری حکیمانه امام (ره) و همراهی مردم با ایشان بود که منجر به سرنگونی رژیم شاه پس از سال‌ها حکومت در ایران شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طول حکومت رژیم پهلوی بر ایران همواره افراد و گروه‌های مختلفی با این سلطنت مخالف بودند و به همین خاطر مورد شکنجه قرار گرفتند، افزود: دلیل پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت امام راحل این بود که امام می‌دانستند چه چیزی را نفی می‌کنند و چه چیزی را دنبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه در طول مبارزه مردم علیه رژیم پهلوی آنچه مورد خواست بنیانگذار انقلاب اسلامی بود در قالب چهار کلمه "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" مطرح شد، اظهار کرد: دو کلمه این شعار مقدمه و دو کلمه دیگر هدف مورد نظر انقلاب اسلامی است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ ملت و کشوری بدون آزادی به رشد، توسعه و بالندگی دست پیدا نمی‌کند و آزادی از خودکامگی‌ها و سلطه‌های بیرونی، خواست ملت و جوانان مبارز سال ۵۷ بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و به سرانجام رسید.
خادمی تصریح کرد: اگر ملتی آزادی و استقلال خود را حفظ کرد و اجازه سلطه و تصمیم‌گیری خارجی را به کشورهای سلطه‌طلب نداد و منافع خود را بر منافع بیگانگان ترجیح داد، همواره در مسیر رشد و توسعه قرار دارد چنانچه در سی و هفت سال پیروزی انقلاب اسلامی اینگونه بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه اراده دینی و اسلامی، مردم‌سالاری و آرای مردم شکل گرفته و با وحدت و آرای مردم به اهداف و آرمان‌های خود دست یافت و روز به روز بر قدرت ایران در جهان افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه مرز استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی رو به گسترش است، افزود: جمهوری اسلامی ایران یک آرمان است و برای رسیدن به این آرمان‌ها تلاش می‌کنیم.
بیان اندیشه‌های امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان یک تکلیف است
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بیان اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان بر همگان به خصوص کسانی که آن دوران را درک کردند یک تکلیف است.
حسن امیریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر دهه پرفروغ و به یادماندنی برای ملت ما است که ما باید قدر این ایام را بدانیم و به پاس این ایام جشن‌های متنوعی برگزار کنیم.
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران بود و در این روز بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد و در شهر دیشموک نیز به یاد این روز زنگ انقلاب ساعت ۹ صبح در مدرسه راهنمایی آزادی نواخته خواهد شد.
وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی از بزرگترین شخصیت‌های اسلامی به شمار می‌آید و یک حقیقت همیشه زنده است.
امیریان خاطر نشان کرد: در اندیشه دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رافت با دوستان و شدت با دشمنان بی‌نظیر بود.
وی افزود: مردم ایران در ۱۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند، استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در جهان بنیان گذاشت، این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.
این مسئول بیان کرد: پس وظیفه شرعی و قانونی ما این است که علاوه‌ بر برگزاری باشکوه مراسمات ایام‌الله دهه‌فجر با حضور پرشور خود در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان دهیم که ما پیرو ولایت فقیه هستیم و از رهبر و ولی فقیه خود حمایت می‌کنیم.
امیریان اذعان کرد: بیان اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و تبیین آن برای نسل جوان بر همگان به خصوص کسانی که آن دوران را درک کردند یک تکلیف است.
وی متذکر شد: امروز نیز بسیجیان این شهر با رژه موتوری خود نشان خواهند داد که همیشه پای انقلاب هستند و از این انقلاب حفاظت و حمایت می‌کنند.
انتخابات از ثمرات شیرین انقلاب است
امام جمعه دهدشت گفت: انتخابات از ثمرات شیرین انقلاب و از عرصه‌های مشارکت مردم در سرنوشت کشور است.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی صبح امروز در آیین عطرافشانی قبور شهدای دهدشت از امام خمینی به عارف بزرگ، مرجع عالیقدر و سیاستمدار آگاه یاد کرد و اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب به ایران عظمت بخشید.
امام جمعه دهدشت با اشاره به وضعیت کشورمان در دوران حکومت طاغوت تصریح کرد: کشور متمدن ایران در حکومت پهلوی عقب مانده و دست‌نشانده حکومت‌های غرب بود.
حسینی با بیان اینکه رژیم شاه هیچ اراده‌ای در تصمیم‌گیری حکومت نداشت افزود: برای جابجایی یک مسئول باید از سفیران کشورهای دیگر اجازه می‌گرفتند و در همه عرصه‌ها عقب مانده بودیم.
وی موقعیت کنونی ایران اسلامی را به برکت جانفشانی شهیدان و رهبری امام دانست و گفت: با آمدن امام تحول عظیمی در کشور روی داد و در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و ... رشد و توسعه پیش آمد.
حسینی امام و حکومت اسلامی را مصداق بارز «جاءالحق و زهق‌الباطل» دانست و با بیان اینکه امام ظرفیت مردم را فهمیده بود افزود: با حمایت قاطع مردم مستضعف و رهبری امام بزرگوار انقلاب به پیروزی رسید.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی قابل قیاس با دوران حکومت طاغوت نیست تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری دارد و انقلاب را به جهان صادر می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: نقش ایران در معادلات جهانی اثرگذار است و حتی دشمنان هم به قدرت ایران اذعان دارند و نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.
حسینی افزود: کشوری که تا دیروز وابسته به غرب بود امروز به جایی رسیده است که در مقابل همه قدرت‌های جهانی ایستاده است.
وی برگزاری جشن‌های دهه فجر را حمایت از انقلاب و ارزش‌های دینی دانست و با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را موظف به مشارکت در این جشن‌ها بدانند گفت: فراهم کردن زمینه حضور عمومی در مراسم ۲۲ بهمن یک ضرورت است.
حسینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند گفت: انتخابات از ثمرات شیرین انقلاب و از عرصه‌های مشارکت مردم در سرنوشت کشور است.
امام جمعه دهدشت بر فراهم کردن زمینه رقابت مشروع و قانونی بدون تنش و تخریب در انتخابات را لازم دانست و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ ساران
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این خبر رو بخونید
و
ببینید دارن چیکار میکنن.

خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



آیا برای کمک به مردم است یا برای رای؟

اگر برای کمک بود چرا در این ۳۰ سال نبود؟

چرا در روزهای انتخابات؟

همه مردم عاقلند و متوجه میشوند که چگونه با تبلیغات دروغین با احساساتشان بازی میشود.
گچ
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این خبر رو بخونید
و
ببینید دارن چیکار میکنن.

خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



آیا برای کمک به مردم است یا برای رای؟

اگر برای کمک بود چرا در این ۳۰ سال نبود؟

چرا در روزهای انتخابات؟

همه مردم عاقلند و متوجه میشوند که چگونه با تبلیغات دروغین با احساساتشان بازی میشود.
گچسا
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این خبر رو بخونید
و
ببینید دارن چیکار میکنن.

خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



آیا برای کمک به مردم است یا برای رای؟

اگر برای کمک بود چرا در این ۳۰ سال نبود؟

چرا در روزهای انتخابات؟

همه مردم عاقلند و متوجه میشوند که چگونه با تبلیغات دروغین با احساساتشان بازی میشود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1