تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۴۹۳۲۴

پژوهشگران شرکت نفت گچساران تجلیل شدند

۴۵
۰
کبنا ؛سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه تجلیل از پژوهشگران و نخبگان که در سالن اجتماعات آزادی برگزار شد، اظهار داشت: تعداد ۲۴۰۰ مقاله از پژوهشگران و مقاله نویسان شرکت بهره برداری نفت و گاز از سال ۹۲ تاکنون بدست ما رسیده بود.
کمال عاشوری با اشاره به اینکه این تعداد مقاله توسط ۱۱۵ پژو هشگر و مقاله نویس صورت گرفته است افزود: بررسی این مقالات توسط ۲۱ داور برجسته که از مدرسان خبره دانشگاه فنی یاسوج و دانشگاه آزاد واحد گچساران بودند انجام گردید.
عاشوری عنوان کرد: در نهایت تعداد ۲۶ نفر بعنوان پژوهشگر برتر توسط هیت داوران انتخاب در روز پژوهش تجلیل شد.
وی تصریح کرد: تعدادی از افرادی که درامر پژوهش ما را یاری دادند و حامی و همکار ما بوده اند و همچنین تعدادی مخترع و نویسنده با ارائه آثار و مدارک خود به این مرکز و بعد از بررسی این آثار توسط داوران از این افراد تجلیل بعمل آمد.
عاشوری افزود : ابتکار جدیدی که ما این دوره انجام دادیم این بود که پژوهشگران بصورت حضوری در برابر تیم داوری مصاحبه دادند.
وی در پایان گفت: صحت وسقم این مقالات بصورتی که از منابع و سایتی گرفته نشده باشند و اهمیت کاربردی بودن این مقالات برای شرکت بهره برداری نفت وگاز از مواردی بودند که هییت داوران به آن توجه خاصی داشتند.
در این مراسم که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، از ۸۳ نخبه و پژوهشگر این شرکت با حضور مسئولان و نخبگانی از دیگر شهرستان‌ها با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این مراسم با بیان اینکه امروز همه موفقیت‌های یک جامعه در حوزه‌های مختلف با توجه به امر پژوهش ایجاد شده است، افزود: پژوهش بستری مهم و اساسی در دنیای توسعه و پیشرفت بوده که باید با توجه ویژه به آن به تقویت و توسعه کشور پرداخت.

سعید غلامی با بیان اینکه جهان امروز به جهانی با بازده صعودی تبدیل شده است، گفت: کشورهایی که امروز وابسته به اقتصاد صرف تک‌محصولی هستند در اوج پیشرفت در جایگاه خود ثابت مانده اما کشورهایی که در همه زمینه‌ها با توجه به پژوهش پیشرفت کرده‌اند به سرعت صعود می‌کنند.

وی اقتصاد امروز دنیا را اقتصاد دانایی تعریف کرد و افزود: در اقتصاد دانایی هر چه سطح علم و پژوهش بالاتر باشد جامعه نیز از ثمرات آن بهره‌مند می‌شود.

غلامی یادآور شد: امروز باید با توجه خاص به امر پژوهش و توجه به پژوهشگران در راستای تحول و توسعه کشور گام برداشت.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت گچساران با بیان اینکه پژوهش و پژوهش‌محوری باید در جامعه تبلیغ و تبیین شود، عنوان کرد: ترویج و تبلیغ پژوهش در جامعه سبب جلب توجه و تمرکز بر این رکن اساسی توسعه و پیشرفت در نتیجه تحول می‌شود.

غلامی اظهار کرد: امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید در خصوص امر پژوهش تلاش و همت بیشتری کنند و با حمایت از پژوهشگران چشم‌انداز اقتصاد کشور را روشن ترسیم کنند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز گفت: توجه بیش از پیش به اجرای طرح های پژوهشی از مهمترین اولویت کاری این صنعت است.


امین محمدی در نشست تجلیل از پژوهشگران برتر صنعت نفت گچساران افزود:یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کشورهای توسعه یافته توجه ویژه وهمه جانبه به امر پژوهش وتبدیل پژوهش ها به تولید محصول مورد نیازجامعه است.
وی به خودکفایی شرکت نفت در ساخت و تعمیر برخی از قطعات اشاره کرد و گفت: هم اکنون نگاه مدیران و مسئولان این صنعت به فرایند ساخت تجهیزات است که این مهم از دستاوردهای بزرگ این صنعت به شمار می رود.
محمدی با بیان اینکه روند ساخت تجهیزات صنعت نفت نیازمند پشتوانه سازی است افزود:
توسعه پایدار و ملی با انجام کارهای پژوهشی تحقق خواهد یافت ونهادینه کردن این رویکرد از مولفه های پیشرفت خواهد بود.
وی اظهار داشت: اگر از توانمندی های داخلی حمایت نشود بی شک نمی توان در قالب اقتصاد مقاومتی سیاست های کلان خود را اجرایی کنیم.
فرماندار گچساران نیز در این آیین گفت: پژوهش باید کاربردی ودرخدمت توسعه کشور باشد.
وی گفت: مدارس محور اصلی کارهای پژوهش است وباید پژوهش کاربردی از مدارس آغاز شود.
رحیمی ابراز کرد: هرکشوری که مسیر توسعه را با موفقیت پیموده توجه ویژه ای به نخبگان وپژوهشگران داشته است.
معاون پژوهش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دو هزار و ۴۰۰ مقاله تاکنون به این واحد پژوهشی از سوی کارکنان این صنعت تاکنون ارائه شده است.
وحید احترامی افزود: از این تعداد مقالات تاکنون ۳۰ درصد عملیاتی و ۳۵ درصد در دست مطالعات از سوی این واحد پژوهشی است.IMG_0954


IMG_0894IMG_0897 IMG_0902 IMG_0905 IMG_0907 IMG_0910 IMG_0932 IMG_0933 IMG_0947 IMG_0950 IMG_0951 IMG_0957 IMG_0960 IMG_0966 IMG_0979 IMG_0980 IMG_8343 IMG_8351 IMG_8354 IMG_8355 IMG_8359 IMG_8361 IMG_8370 IMG_8381 IMG_8389 IMG_8396 IMG_8405 IMG_8443 IMG_8448 IMG_8459 IMG_8475
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مصطفی مبارکی دیل .

پژوهشگر نمونه و صاحب دهها کتاب و مقاله در بهترین و معتبرترین مجلات علمی دنیا .

مایه افتخار شهر و دیارمونی دکتر مبارکی .
ملای باشت
Iran, Islamic Republic of
سامانه ثبت نام، مدرک گونه ی دکتری تاجگردون را نپذیرفت
شاهین کیخالو دره شوری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حاج پولادی بزرگ،حاجی دیگه طاقت نداریم بیا،و این قومیت گرایی رو ریشه کن کن، شک نکنید پولادی وندا نماینده دهم مجلسه.
قشقایی های متحد
Iran, Islamic Republic of
باجگردونیا چرا ترسیدید ؟دیروز رشیدی هایی که طرفدار تاجن،با اسلحه چند تا ازهوادارن حاج فولادیو تهدید کردن.چرا شکستو قبول نمیکنید تاجیها.
باشت
Iran, Islamic Republic of
ککاایشان سی میلا نظری کنید ایگو شاید حسینی بایه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کبنا برات متاسفم که عکس یداله مرادی که هیچ ربطی به نفت نداره رو میزنی ولی عکس یکی از اصلی ترین سخنرانان رو نمیزنی
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
بنازم به حامیان پژوهش احسنت بر فولادی
نفت گچساران می داند با عزت گچساران معامله نکردی
غریبه
Iran, Islamic Republic of
کی گفته احترامی معاون پژوهشه؟مراسم تجلیل ازدوستان احترامی بود.اقای تاجگردون حقته.تازه اقای فولادی کاندیدا هم دعوت بود .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
روح اله قابضی جزء پژوهشگرانه؟؟؟؟!!!!!!!!
شرکت نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط نیروهای رسمی به عنوان پژوهشگر معرفی میشن؟؟؟
اینهمه پژوهشگر برتر بین نیروهای پیمانکاری و حجمی کاری وجود داره چرا هیچ بهایی داده نمیشه؟؟؟
بازم یه مقدار بودجه اومد از این طریق بین خود رسمی ها خواستن تقسیمش کنن
از خدا بترسید
یا حق
نفتی
Iran, Islamic Republic of
این جلسه به فولادی وندا ربطی داره که حضور پیدا کرده؟؟؟؟؟اصلا کی ایشون رو دعوت کرده؟پژوهنده ست و ما نمیدونیم؟
سعادت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
اولا پژوهشگران تا جایی که اینجانب اطلاع دارم به صورت حضوری مصاحبه نشده اند، ثانیا کسانی که در واحد پژوهش مشغول به کار هستند به هیچ عنوان در حد و اندازه واحد پژوهش نیستند و با رابطه بازی در واحد پژوهش مشغول به کار شده اند.
valasrnews.ir
Iran, Islamic Republic of
سالن که جای خالی بسیار داشت از پیش دبستانی ,حیف اسم نمیتونم بیارم چون تبلیغ براش محصوب میشه ,خب حتما خروجی قابل توجهی داشته و از مهمانان ویژه اش معلوم بود
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب عاشوری چرا از خدا نمیترسی و دروغ میگی برادر
کجا مصاحبه گرفتی؟ اصلا چه معیاری برای انتخاب داشتی؟ ابروی شرکت نفت رو با این کارتون بردید
نفتی
Iran, Islamic Republic of
به نظرتون جشن خانوادگی است یاتجلیل از پژوهشگران.کدامیک از عکسها پژوهشگربودند که ماندیدیم.
فاطمه پیرامی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اینجانب پرستار شاغل در بیمارستان شرکت نفت هستم آیا مقالات در حوزه سلامت که در گچساران انجام شده باشد قابلیت طرح در قسمت پژوهش شرکت نفت را دارد ویا فقط مربوط به حوزه نفت و گاز باید باشد
سید
Iran, Islamic Republic of
با وجود کاستیهایی که این همایش داشت ولی در کل کار قشنگ و قابل تقدیری بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
باید به وجود این همه نخبه و تحصیلکرده در شهر واستانمون افتخار کرد
شادگونی
Iran, Islamic Republic of
والا غیر فولادی خو مجلس ببینه تیش مجلس نیبینه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
وحید احترامی افزود ؟ لطفآ شروع صحبتهای ایشان را بنویسید و سپس به آن بیافزایید . خوب است که از نخبه گان حقیقی بیشتر تقدیر شود . در اینگونه مباحث افرادی بی اطلاع از موضوع مربوطه ، صرفآ به دلیل داشتن ارتباط رییس و مرئوسی در ثمره زحمات دوستان نخبه و مححقق و مبتکر شریک میشوند . البته اینجا حتمآ که اینچنین نیست .
نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فولادی - محمدی مدیرعامل - عاشوری و بهبهانی ها
زاداحمدی
Iran, Islamic Republic of
تا حالا فولادی ثبت نام نکرده علت اینه که می خواد فردا هر جا نیرو داره بیاره جلوی فرمانداری این چیزا ملاک نیست یا ممکن بهش گفتن تاییدت نمی کنیم چون داخل باند شهرام
علی
Iran, Islamic Republic of
روح اله قابضی هیئت علمی پزوهشگاه صنعت نفت جهت اطلاع
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وضعیت پژوهش در کشور ما اسفناکه شما برین کارمندای پژوهش روببینین دیگه تا ته قضیه رو بخونید
ن مثل....
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما. کدام یک از این افراد که در صف اول هستند افراد واقعا باسواد و تحصیلکرده و واجد شرایطی هستند، روح اله قابضی!نمیخواهم قضیه سیاسی بشود اما این افراد حزب باد و منفعت طلب واقعا واجد شرایط برای نشستن در چنین محفلی نیستند و جای افراد بسیاری خالی است. متاسفم بدای شهرم
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلام این جلسه بیشتر سیاسی بود تا پژوهش فقط متاسفم که به اسم هفته پژوهش این کارا روانجام میدن از عکسا مشخصه بیشتر طیف کشی سیاسی بود از پژوهشگراننه میکنیم م بر اساس سلیقه بعضی دوستان انتخاب شده حق خوری واضح بعد میگن برا پژوهش هزینه
کاکا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگر ضربه بخوره بدلیل مدیران و روسای بی .... مثل بورالحسینی ها است تاج دوستت داریم ولی باید در انتخاب هات تجدید نظر کنی
پژبهبهان
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اگر اسمش را بذارند پژبهبون خیلی بهتر بود..فولادی فولاد وندا هم فکر کنم اسلیتش بهبهونی باشه
Iran, Islamic Republic of
این مراسم بسیار موفق و برنامه ریزی شده وبسیار قابل تقدیر میباشد وانشالله که شاهد همچین برنامهایی در شرکت نفت وگاز گچساران مجدد باشیم
Iran, Islamic Republic of
مراسم بسیار منظم ودقیق برگزار شد وقابل تقدیر است وبه امید اینکه شاهد مراسمهای بیشتری در زمینه پژوهش درمنطقه نفت وگاز گچساران باشیم
Iran, Islamic Republic of
دور دور بهبهانی هاست
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
مراسم بسیار منظم ودقیق برگزار شد وقابل تقدیر است وبه امید اینکه شاهد مراسمهای بیشتری در زمینه پژوهش درمنطقه نفت وگاز گچساران باشیم
senator
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز متعصب به اقای فولادی باید خدمتتون عرض کنم که واسه اینجور مجالس و همایش ها نیازی نیست که جناب فولادی رو دعوت کنند چون کاره ای نیست که ازشون دعوت بشه ،،،در ضمن اگه اگاهی چندانی درمورد مدارک و تحصیلات حضار داشتید میدونستید ک جناب احترامی از با سابقه ها . با سوادترین افراد این شرکت یا سازمان یا ارگان هستن و الان مشاور امور پژوهش هستن که البته در حق ایشون کم لطفی شده و لیاقت ایشون خیلی بیشتر از این هاست
هیت علمی دانشگاه آزاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی هست انشاله همیشه در شهرمان ادامه داشته باشد
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
نظر های مخالف بیشتر بوی حسادت میده تا انتقاد پیشنهاد میکنم دفعه بعد به خاطر اینکه دل این افراد به دست آورده شود از انها هم دعوت بشه ضمنا از مهندس عاشوری ریاست محترم پژوهش و فناوری نفت و گاز گچساران و معاونت محترم ایشان جناب آقای وحید احترامی به خاطر تشکیل چنین سمینار خوب و پر باری تشکر و قدر دانی میکنم
نیروی پیمانکاری
Iran, Islamic Republic of
مدیرت در نفت از نوع مدیرت بسته است کسانی برای نخبگان و پژو هشگران تصمیم می گیرند که خودشان شایسته هیچ مقامی نیستند و اصلا به درد شهرستان نمی خورند انان فقط غرق در زندگی مرفع خود هستند از لحاظ مادی ولی از مشکلات زیر دستان با اینکه می دانند بی خبرند یعنی که بی خبرند . چه می دانند که گرسنه خوابیدن یعنی چه .چه می دانند دیر حقوق گرفتن چه معنی دارد همه سخن می گویند ولی در پای عمل جا خالی می کنند تاثیری هم در روند پیشرفت شهرستان ندارند .
عادل
Iran, Islamic Republic of
به هرحال این انجمن بهبهانیهاست وربطی به پژوهش نداره!
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت تاحالا إز هیچ جناحی طرفداری نمیکرد فقط مشغول انجام وظایف ملی بود ولی بارورود اقای محمدی داره خانوادی میشه پیشنهاد میکنمً تابلو ورودی نفت را عِوَض کنندً شرکت نفت وگاز گچساران وتاجگردون وفامیلهای وابسته ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
تابود، شرکت نفت وابسته بهیچ جناحی وابسته نبود فقط مشغول وظیفه خودش بود ولی با آمدن اقای محمدی شد شرکت نفت گچساران و فامیلهای وابسته تاجکردون ؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یکی از خود رییس اداره پزوهش مصاحبه می گرفت.قول می دم از بیست بیشتر از ۲ نمی گرفت.بابا پست اونقد هم ارزش نداره که پزوهش و علم بیچاره رو قزبانی بازی های سیاسی خودتون کنید.واقعا عجیبه .مگه میتینگ سیاسی هست.متاسفم.
ن مثل...
Iran, Islamic Republic of
برادر و یا خواهر ناشناس. بله اگه کسی از تک تک این افراد که اینجا نشستن مصاحبه بگیره فکر نکنم بیشتر از یکی یا نهایتا دو نفر بتونن بالای ۷ یا ۸ بگیرن. واقعا حرکت نانفهوم و سیاسی بود. متاسفم برای نام علم. متاسفم که این افراد پست دارند و یا بدنبال ان هستند و علم را قربانی قدرت طلبی خود میکنند. متاسفم اقایان که نام هییت علمی و رییس و مدیر را به ناحق به یدک میکشید.
من
Iran, Islamic Republic of
هع
آگاه
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاهد تماس تلفنی کمال عاشوری و وحید احترامی با فولادی بودم.
اونا میخوان دوطرف رو داشته بشن.کور خوندین برادران.
اتفاقا علیرضا فولادی کاره ای نبود.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
تمام این ها زیر نظر امین محمدی مدیرعامل بوده.خودش فولادی رو دعوت کرده اونجا.
به زودی تمام مستندام رو میدم آقای عکاشه تو کبنانیوز کار کنه.
آرمینا
Iran, Islamic Republic of
اگر بیشتر به آقای احترامی توجه میشد بهتر بود و اونایی هم که پژوهشگران رو مسخره میکنن بهتر است بیشتر دقت کنند شما هم اگر تلاش میکردی الان اینجا بودی حسادت نکنید لطفا
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1