تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۴۳۱۳۱

از معرفی «پیشوا» تا سکوت «خرامین» و «مسعودی‌اصل»

۶۹
۰
کبنا ؛محمد موسوی
حکایت این روزهای اصولگرایان بویراحمد و دنا بی‌درنگ خاطره ائتلاف هرگز به سرانجام نرسیده، حداد، ولایتی و قالیباف و همچنین حضور ناهماهنگ سعید جلیلی  در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را به ذهن متبادر می‌کند. خودخواهی و یقین کاذب از پیروزی در آن انتخابات سبب شد که اصولگرایان در حالی که برای چهارسال دیگر حضور در دولت برنامه ریزی می کردند به یکباره همه برنامه ها و رویاهای خود را بر باد رفته ببینند.
اینک نیز قراین و شواهد گواه برتکرار همان حوادث تلخ برای اصولگرایان در انتخابات دهم مجلس می‌باشد. این اختلافات خاص یک شهر یا استان کهگیلویه و بویراحمد نیست بلکه در سراسر کشور چند دستگی مشهود است. در سطح کلان مدت هاست طیف لاریجانی و پایداری ها از هم جدا شده اند و دراین میان نیز برخی گروه‌ها هنوز هم تکلیف خود را نمی‌دانند.
به تبع سراسر کشور کهگیلویه وبویراحمد و اصولگرایان آن نیز درگیر اختلافات و خودخواهی هاست. اگر در دور قبلی انتخابات مجلس بین هدایتخواه و زارع اختلاف بود و به لطف عدم حضور اصلاح طلبان  هر دو کاندیدا شدند و دو جریان درون اصولگرایی که البته سابقه شکل گیری شان به گذشته های دور بر می‌گشت رو دروی هم ایستاندند .در این دوره نیز با اعلام عدم کاندیداتوری «هدایتخواه» همه خود را آماده‌ی حضور کردند و این دوره را بهترین فرصت برای عرض اندام می دانستند و هر روز که می گذرد یک چهره جدید رونمایی می‌شود.
سیر اتفاقات این گروه را اکثر مخاطبان می دانند از جمله این که انها در تابستان امسال در زیر تل یاسوج دور هم جمع شدند تا نامزد مورد حمایتشان را معرفی کنند سازوکار برگزاری جلسه از همان ابتدا مورد اعتراض واقع شد و دو تن از نامزدهای اصلی یعنی خرامین و مسعودی اصل در اعتراض به این سازوکار در جلسه شرکت نکردند. خروجی ان جلسه خلیفه خلقی پور بود که خیلی زود مورد هجمه و اعتراض قرار گرفت . برخی ها هم مدعی شدند انتخابات درون گروهی انروز اصولگرایان در زیر تل از سلامت کامل برخوردار نبود. اعتراضات به «خلقی‌پور» و یقین خودش از شرایط بد رای اوری سبب شد وی خیلی زود عطای نمایندگی را به لقایش ببخشد و خیلی راحت بخشی از اعتبار سیاسی اش را هزینه کند.
کناره‌گیری «خلقی پور» و سر درگمی اصولگرایان سبب شکل گیری شورای حکمیت به ریاست شیخ صفدر پناهی شد .پناهی هم به خاطر علقه های شخصی و شناخت از  واقعیات جامعه همه هم و غمش را مصروف قانع کردن هدایتخواه نمود. شیخ صفدر اصولگرایان را در مسجد شهرک امام حسین(ع) دور هم جمع کرد. او   از اعتبارش برای حضور دکتر «خرامین» که در دو دور قبل انتخابات بواسطه دلخوری از عملکرد هدایتخواه از او فاصله گرفته بود  در این جلسه استفاده کرد و خرامین را به این جلسه آورد. حضور خرامین در این جلسات انتقادات زیادی از او را در پی داشت. در آن نشست شیخ صفدر طی سخنانی خطاب به هدایتخواه گفت: تکلیف است که در انتخابات شرکت کنید.
ولی «هدایتخواه» در جواب گفت: خود تکلیفش را بهتر از دیگران تشخیص می‌دهد.
شیخ صفدر که از این  جلسه طرفی نبست تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که قاعدتا باید در انتخابات ها بی طرف باشد را به یاسوج اورد تقوی هم چون نیروی استانی اش یعنی شیخ صفدر دل نگران وحدت اصولگرایان است. او هم بعد از خواهش شیخ صفدر برای دعوت از هدایتخواه از استاد خواست که در صحنه حاضر شود ولی هدایتخواه هنوز که هنوز است می گوید کار فرهنگی را بر نمایندگی ترجیح می دهد .
بلاتکلیفی ادامه داشت تا اینکه در هفته قبل در خبری کاملا عجیب اعلام شد مراد علی پیوند نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد است .پیوند جوان و کم تجربه که از سر ذوق، سر از پا نمی شناخت خیلی زود خبر کاندیداتوری اش را تنظیم و برای سایت ها فرستاد و اتفاقا خودش را وابسته سببی و نسبی یک از ایلات بزرگ استان معرفی کرد.
کمتر کسی خبر معرفی پیوند به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا را در حالی که واقعی بود جدی گرفت و همین سبب شد شورا این رای را وتو و یک گزینه قدیمی که برای رسیدن به نمایندگی هزینه های زیادی کرده بود معرفی نماید.
معرفی پیشوا هم کمی غیر منتظره بود و همین هم باعث شد در چند روز گذشته حملات سنگینی به او شود  که ریشه بسیاری از این حملات مسائل «رکیک قومی» است آنها پیشوا را از منطقه ای دیگر می‌دانند و مسائل سیاسی را نایده می‌گیرند. پیشوا در سی سال گذشته یار  و همراه همیشگی اصولگرایان بوده است.
طرفداران او در جواب منتقدین می‌گویند: پیشوا بیش از سی سال است که با این جریان همراه است و چطور وقتی او از نیروهای جریان حمایت می کرد و رای میداد کسی مانع نشد که تو اهل این منطقه نیستی و رای نده  ولی حالا این مسئله مهم است و می گویند چون هم منطقه ای نیستی رای نمی‌دهیم. انها هم چنین می گویند وقتی یک هم استانی در شهرها و استان‌های دیگر ثبت نام می کند و توقع رای دارد پس مخالفت با ثبت نام یک هم استانی از یک شهرستان استان در شهرستان دیگر استان تنها نتیجه عقده‌های شخصی و تعصبات زشت قومی است.
معرفی پیشوا به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده است. خرامین و مسعودی دو گزینه مطرح و آکادمیک این طیف سکوت کرده‌اند. هدایتخواه و مسعود حسینی در راهپیمایی اربعین حضور دارند و هیچ صدایی از پیوند شنیده نمی‌شود  و احتمالا هنوز در شوک قرار دارد. نیکبخت هم نیز به امید جلب نظر «هدایتخواه» با او در پیاده روی اربعین حضور دارد. با این وجود گفته می‌شود «سید مسعود» پیغام داده است و صحبت از عدم پذیرش این حکم نموده است.
به احتمال زیاد این پایان بازی نخواهد بود و باید در روزهای اینده منتظر اتفاقات بیشتری بود ماندن و حمایت جریان تا اخر از پیشوا با تردیدهای زیادی روبرو است هر چند گفته می شود شیخ صفدر پناهی به جد در پی جذب حمایت همه اعضا است و در چند روز گذشته رایزنی‌های زیادی داشته است و از لیدرهای اصولگرا خواسته است که پیشوا را حمایت کنند و اجازه ندهند جریان بیش از این آسیب ببیند. در نقطه مقابل عبور از پیشوا هم بسیار پر هزینه خواهد بود و سبب انشقاق همیشگی در این جریان خواهد شد. البته در این میان صحبت از برخی شروط از جمله انصراف نامزد فعلی در صورت تمایل سید مسعود و هدایتخواه برای کاندیداتوری  است که برخی ها این شروط را نپذیرفتند.
بعید نیست شخص دیگری هم کمین کرده باشد تا این مهره‌های پر ادعا را بسوزاند و بعد خود وارد گود شود که در حال حاضر این ظن بیشتر حول سید مسعود حسینی است. گفته می‌شود این روزها سید مسعود  تماس‌هایش با ریش سفیدان ایلی و سیاسی زیادتر شده است و اگر چنین اتفاقی بیفتد مهر تاییدی خواهد بود بر انحصارطلبی بیشتر در این گروه.
اما هر چه هست باید منتظر اعلام نظر هدایتخواه بود. قطعاً موضعگیری اشخاصی همچون خرامین و مسعودی هم در اینده این جریان و کاندید فعلی انها تاثیرگذار است. برخی هم از این دو به عنوان گزینه های بعدی نام می برند اما بعید است که در صورت عبور از پیشوا این دو خود را قربانی کنند. پیشوا بر روی اعلام حمایت شخص خرامین و پایگاه بالای رای او حساب ویژه‌ای باز کرده است.
فعلاً پیشوا قرص و محکم ایستاده است. اما اینکه او تا ۷ اسفند می‌ماند یا خیر سوالی است که باید منتظر گذر زمان و حوادث احتمالی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هستم
Iran, Islamic Republic of
خلقی پور و دکتر مسعودی گزینه های بسیار خوبی هستند ... پیشوا کی درد مظلومان را فهمید همش دنبال پول دراوردن هستش ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا" حاج محمدرحیم دهراب پور آدم شناس و آینده نگر هست همیشه میگفت حاج حسینی همه این افراد را سر کار میگذارد و خودش کاندیدا میشود.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جهت استحظار دوستان اصولگرا جناب دکترهدایتخواه ازکاندیدای فعلی اقای پیشوا حمایت کرده .کاندیدهای دیگه هم موافقتشون رو اعلام کردن ولی هنوز رسانه ای نشده....پیروزی کاندید اصولگرا جناب اقای پیشوا باحمایت دوستان وتوکل برخدا حتمی است....
علي
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی می تواند این جریان را از بن بست نجات دهد
مهدي زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی یک نیروی کلاسیک ودارای تجارب ارزنده ملی است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اسم حاج دهرابپور را باید در تاریخ نوشت که همیشه میگفت حاج حسینی همه را سر کار میگذاره
Iran, Islamic Republic of
اینا هیچکدامشون رای آور نیستند جز هدایخواه خودشان هم میدانند
Iran, Islamic Republic of
تنها اصولگرایان شانس دار برای نمایندگی
۱-هدایتخواه
۲-دهرابپور
سید یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اشاره ای زیبا داشتید واقعا اصطلاح " مسائل رکیم قومی" را بجا استفاده نمودید. برای آقای فدایی تاسف خوردم که آنگونه تحلیل نوشت و به این مساله دامن زد و در انتها خودش را تطهیر کرد. ماهیت این افراد مشخص است. اصولگرای واقعی به این اجماع و خروجی آن احترام می گذارد.
نيما
Iran, Islamic Republic of
باحضور دکتر مسعودی می توان شاهد فصلی نو در بویر احمد باشیم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی دانشگاهیان منتظرند
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای پیشوا آدم خوبی است اما پذیرش و اقبال مردمی برای وی بنا به دلایل متعدد بسیار بعید است و نا ممکن . این دوره برد برای جریان اصولگرای بویراحمد و دنا خیلی خیلی مهم است . بنابراین بدنبال گزینه ای هستند که با رفتار و گفتار متعادل بتواند اقبال و توجه عموم مردم حتی اصلاح طلبان معتدل را به خود جلب نماید . در واقع بزرگان اصولگرا از این موضوع نگرانند که رفابت فرسایشی با اصلاح طلبان موجب شود که باز مهره ای خنثی و ناتوان همچون نماینده فعلی از دل ای نوع رقابت بیرون بیایید و همه متضرر شوند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
مگر ابرو علف خرس است که شما دارید هر روز با آبروی یکی بازی میکنید. به خدا میروم به سمت حاج زارع و به او رای میدهم فکر کنم از هر حیث ثابت قدم تر و بی حاشیه تر از شماهاست.
ميلادوند
Iran, Islamic Republic of
گزینه باید از بویر احمد سفلی باشد بویر احمد سفلی این بار دیگر فریب نخواهد خورد با اوردن دکتر مسعودی محبوب پیروز انتخابات خواهند بود انشالا
مهر ائين
Iran, Islamic Republic of
معقولترین گزینه دکتر مسعودی اصل هستش
ت
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت رو دیروز فاتحه خوانی دیدم
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی سادات محمودی بجز به آقای دکتر پیشوا به هیچ گزینه ای رأی نخواهیم داد.
یاسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر نیکبخت بویراحمدی. گزینه باکلاس و مدیری توانمند وشجاع مختص بویراحمد و دنا
نائین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر نیکبخت بویراحمدی. گزینه باکلاس و مدیری توانمند وشجاع مختص بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
کاندیدای اصولگرایان کسی نیست جز هدایت خواه می خواهند تخریب نشود
ازطرف طایفه سرکوهکی
Iran, Islamic Republic of
ما طایفه سرکوهکی گزینه مناسبتر ازاقای روشنفکربرای نمایندی مجتس نمبینیم چراچون ازمحرومیت این استان باخبراست
فولادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر گچساران و مهندس فولادی
شاهد
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین واقعا مرد
هیچوقت بخاطر خودش پشت بقیه رو خالی نکرد
انشااله که اصولگرایان به خودشون بیان و‌این اسطوره ایلی و‌استانی رو یاری کنند
درود بر خرامین بزرگ
Iran, Islamic Republic of
راهی ندارند جز دهراب پور و هدایت خواه.شایدم می خوان یک شکست برنامه ریزی شده داشته باشن تا دور بعد هرکس که ادعای کاندیداتوری کرد سرکوبش کنند
حیدری
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا جناب نگارنده محترم مطلب همه اطلاعات رو نداشتن و ندارند، بعد از تشکیل شورای حکمیت سه نفره به ریاست شیخ پناهی گزینه اول این جریان دکتر هدایتخواه بود که ایشون نپذیرفتن بیان، بعد از دکتر هدایتخواه، گزینه دومشون دکتر مسعودی اصل بود که بعد از حدود دو ماه رایزنی با ایشون به نتیجه نرسیدن و اقای دکتر مسعودی اصل هم حاضر نشدن که در صحنه حضور پیدا کنند، الان اقای پیشوا گزینه سوم جریان و شورای حکمیت هستند بعد از ۱٫ دکتر هدایت خواه و ۲٫دکتر مسعودی اصل.
برای صحت اطلاعات میتونید از اقای پناهی سئوال کنید، ایشون در جلسه روز پنجشنبه شورای ۹ نفره هم این صحبت های فوق رو مطرح نمودند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاد پیشوای عزیز ما دانشجویان منتظرحضور سبزتان هستیم
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر اقای دکتر خرامین کبیر
یلی استوار همچون کوه دنا
sisakht
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین کبیربزرگ مردی از طایفه لر
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترروشنفکر
ایل اقا
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترنیکبخت شجاع
دکتر هومن
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیز
دکتر خرامین کسی هست که به نظر من باید حمایت بشه چون لباقتش رو داره
هرکس ایشونورو از نزدیک میشناسه میدونه که میتونه و باحمایت مردم عزیز میتونه به پیشرفت استان و کشورش کمک کنه
با امید پیروزی دکتر خرامین
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
هر کاری کنیت و گرد پی دهراب پور هم نیرسیت هممو دونیم هر کاندیدی که دهراب پور پشتش نبو چی نیبفه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر خرامین عزیز, ما سیسختی ها, مث کوه دنا پشتتیم
حسنی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام فکر کنم خروجی نهایی این بار اصولگرایان از حوزه میانی بویراحمد بویژه حوزه کبگیان سپیدار و احتمال ضعیف تر پراشکفت می باشد . و این جنگ هفتاد و دو ملت به یک فرد دانا و گمنام ختم خواهد شد در غیر این صورت انشقاق ای طیف قطعی است .
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که دهراب پور تنها اصولگرای بنام و خوش نام میباشد حالا کسایی دیگری حلوا حلوا میکنند .
این انسان چقد دستش نمک ندارد.بهترین گزبنه بود برای جریان اصولگرا.
مسلمون
Iran, Islamic Republic of
اقان پیشوا، خرامین،مسعودی،جانی پور،خرسندیان،پیوند،نیکبخت،باقرپور،خلقی پور،دانشی،الهی،نجفی،شجاعیان،ارجمندی،شرفیان،سید محمد موسوی،محمد حسینی و همینطور دو لیدر اصلی یعنی حاج حسینی و دکتر هدایتخواه متعهد شدند که هرکس را حکمیت معرفی کرد بدون چون و چرا بپذیرند، که آقای پیشوا معرفی شد،حتما این اقایان که متشرع و ولایی هستند خواهند پذیرفت و گرنه بی اعتمادی بوجود خواهد اومد
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
تامرادی کجایی که فرزندت نیاز به حمایتت داره
دکتر شیرعلی خرامین با پشتوانه دانشگاهی،قومی،علمی،سیاسی،سابقه مدیریتی،تحصیلات
آخه دیگه چی بیشتر از این
با تو میتوان دل به دریا زد
اشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب مسلمون،حتما یادت رفته که اسم ژنرال بزرگ و تاریخی را به اسامی که نوشتی اضافه کنی،،خدا شما را ببخشد،،ژنرال فدایی که در زمان فرمانداری یه کلمه ساده را نمیتونست تلفظ کند و حالا میخواد ژنرال و قهرمان بویراحمد باشد،آری او هم جز کسانی بود که بارها میثاق را امضا ولی زیرش زد
Iran, Islamic Republic of
نماینده ایل بزرگ وسترگ تامرادی روشنفکر اصول گرا ها دشمن ایل تامرادی هستند چرا روشنفکر اصول گرا را معرفی نمی کنند که سیل ارایش خروشان شده که می خواهند مهره سوخته را معرفی کنند
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان بهتره برای موفقیت دوباره و برای چندمین بار برن سراغ هدایت خواه و مسعودی ویکی از این دو نفرو راضی به حضور کنند، چون غیر ازین راهی ندارند و با گزینه های دیگه قافیهرو از پیش باختند و زارع دوباره خودش میره مجلس.
درجواب اونایی که مسعودی اصل را مطرح کردند
Iran, Islamic Republic of
مسعودی پیوند اینا نیروهای جوانی هستند که در حد نمایندگی مجلس نیستند از توانمندی این عزیزان باید استفاده شود ولی نه تا آنجا که بیایند ادعای نمایندگی مجلس کنند مگه قراره هرکسی در شورای حکمیت قرارش دادند خود کاندید مجلس بدونه همین که به این نیروهای جوان ارزشی حرمت قائل شدند در گروه جاشون دادند خیلی کافی شونه چون ما نیروهای بسیار باتجربه توانمند پخته و آبدیده داریم که امثال این دوستان در مقابلشون کسی نیستند بنابراین زیاد شلوغش نکنید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مسعودی کیه دیگه جمع کنه تو روخدا هرکی بلند شده میخواد نماینده مجلس بشه واقعا خیلی مسخره هست متاسفم برای اون عده که بدون فکر تجربه در نظر گرفتن خیلی از مسائل میان هرکی به دهنشون خوش چرخید برای امر مهمی چون مجلس مطرح میکنن لطفا بپرهیزید در حال حاضر بهترین تصمیم شورای حکمیت گرفته جناب پیشوا از نیروهای ارزشی با تجربه داری پشتوانه مردمی بسیار بالا زحمت کشیده برای استان و جریان بنابراین احترام بگذارید حمایت کنید تا مجلس انشاالله
اصوالگرا
Iran, Islamic Republic of
فقط یک نفر می تواند از بین اصولگرایان دل مردم را بدست آورد، انهم دکتر خرامین است و بس. هم دانشگاهی است وهم مردمی، هم با اخلاق است و هم درد مظلومان و گرسنگان را چشیده، هم مورد مقبول بیراحمد علیاست و سفلی و هم دهدشت و جامعه دانشگاهی و..
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج دهراب بور

مابویراحمدسفلی ارادت ویزه داریم خدمت حاج دهراب بور
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج دهرلب بور
مابویراحمدسفلی خدمت حاج دهراب بورهستیم
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز نظر من زیاد ربطی به موضوع ندارد. از شما خواهشمندیم همچون عصر دنا از کاندید خاصی حمایت نکنید. رسالت شما چیز دیگری هست! من به شخصه از سایت شما رضایت دارم. و امیدوارم در اینده هم تغییر رؤیه ندهید ومثل گذشته عمل کنید. و سعی کنید مشکلات استان را هم به کاندیدا مطرح و نظرات را به اگاهی عموم برسانید با تشکر
یاسوج.
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی رازیادبزرگ نکنیدحتی درمنطقه لوداب هم اول نمیشه..چون ایشان علی رغم داشتن جایگاه خوب درکشوربرای مردم منطقه لوداب کاری انجام نداد...ضمنااعضای گروهرکدومشون انتخاب بشوندبقیه اعضاقبول ندارند..اصولگریان فقط باهدایتخواه می توانندرای ابرومندی بیارندحتی قبول نمیشه..بقیه رای نمیارند.
Iran, Islamic Republic of
درسته که دکتر هدایت خواه و دکتر مسعودی اصل گزینه های اصلی شورای حکمیت بودن و در صحنه حاضر نشدند، ولی خودشون اعلام کردند که با قاطعیت از اقای حاج پیشوا حمایت خواهند کرد.
لودابی ، در جواب بی طرف
Iran, Islamic Republic of
شما که افراد رو نمیشناسید ، لااقل در نظر دادن دقت کنید.
گفتین که مسعودی تجربه در رابطه مجلس نداره،اگه یه نفر تو بویراحمد در رابطه با مجلس تجربه و تخصص لازم رو داشته باشه همین آقای دکتر مسعودی اصل هستند که نزدیک به یک دهه در بالاترین سطح کارشناسی و پژوهشی مجلس حضور داشتند و هم اکنون نیز معاون مرکز پژوهش های مجلس هستند.
اگه دکتر مسعودی توانمند حاضر به حضور در صحنه میشدند،لوداب و بویراحمد سفلی یکپارچه میشد.
Slman
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز آخرشو خوب اومدی تنها کاندید با رای پایگاه مردمی بالا دکتر خرامین بزرگ هست
پ
Iran, Islamic Republic of
پیران حاج حسنی ما بختیاری هی مقیم یاسوج فقط پیرو دکتر خرامین هستیم ب امید پیروزی
پ
Iran, Islamic Republic of
هلیساد
قلب بچهای هلیساد برای دکتر خرامین میتپد
Iran, Islamic Republic of
تیم فوتبال پارسه
فقط ووووو فقط دکتر خرامین
گلستانی
Iran, Islamic Republic of
ما اصولگرایان تصمیم گرفتیم ستاد حاج زارع رو تشکیل بدیم
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی دلسوز و قهرمان
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر خرامین
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی دکتر خرامین و دکترنیکبخت پرستیژ نمایندگی رو دارند
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب بیطرف که گفته ای مسعودی کیه و کم تجربه است خوب بگو اقای پیشوا چه تجربه ای از مدیریت دارد کدام تجربه مدیریتی و کدام پست اجرایی با کدام شاخص و توانمندی علمی و کدام مدرک تحصیلی _ایشان را با یک چهره ملی و علمی که دارای پست های مدیریتی در سطح کلان بوده و هست داری مقایسه میکنی اقای دکتر مسعودی چهره ای علمی با رزومه ای قوی و مطلع از قوانین مجلس و بویراحمدی اصیل و داشتن ارتباطاتی خوب در سطح عالی میباشد شما که شورای شهر نمی خواهید انتخاب کنید
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم دوستان با گذاشتن پیام های تفرقه انگیز خودداری کنند، دکتر مسعودی اصل و حاج پیشوا کاملا با هم همراه هستند .
تابتا
Iran, Islamic Republic of
پرستیژ رو‌فقط و فقط در دکتر خرامین بیابید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
واقعا به این نتیجه رسیدیم که با حاج زارع بهتر از هر کس دیگه میشه هماهنگ بود و کار کرد
Iran, Islamic Republic of
شایسته مجلس فقط دکتر خرامین تنها کسی ک میتواند مشکلات مردم را حل کند
ناظر
Iran, Islamic Republic of
خدایی همه خوابید اب به صورتتون بزنیدتا هیچ وقت به خواب نرید به نظرم مردم را به حساب نمیارید.
Iran, Islamic Republic of
درودبر دهرابپور و زارعی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فدایی
سید
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط در جبهه اصولگرایان حاج فدایی و دکتر خرامین میتوتندد رای بیاورند و از ارزش های استان دفاع کنند
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
فدایی مردی بزرگ و فرهیخته است. داز اول انقلاب تا کنون مقام امنیتی و اجرایی بوده که در همه ادوار کارایی خود را نشان داده و بهترین بوده. در دوران فرمانداری خویش نیز بالغ بر ۱۲۰روستا گاز رسانی و امکانات گرفتند.پیاده همراه با دوستان خویش به مناطق محروم که حتی ماشین عبور نداشت پیاده میرفتند و درد مردم را میشنیدند.در همه ادوار فرمانداری که بوده تاکنون هیچ دوره ای حتی ۸ساله به مانند۳ساله حاج فدایی کارایی برای مردم نداشته.از سه سال دوره فرمانداری حاج فدایی به عنوان دوران طلایی فرمانداری بویراحمد یاد میشود.پس بهترین شخص برا جبهه اصولگرایان حاج کرامت فدایی میباشد
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان با انتخاب پیشوا خیلی حساب شده کارکردند ولی عبو رازایشان علاوه بر انشقاق دراین جریان باعث بی اعتمادی مردم می شود
منصف
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر باقرپور گزینه خوبی است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1