تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۲۶۷۴۳

کلانتری ویژه زنان در استان راه‌اندازی شود

۱۱
۰
کبنا ؛GHRBANI

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کتابخانه‌ ویژه بانوان در این استان خبر داد.


زینب قربانی امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان اولین مدیرکل زن استان در دولت تدبیر و امید توجه به حوزه زنان نسبت به گذشته تفاوت فاحشی کرده است و در مجموعه مدیریتی استان زنان توانمند به کار گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه به حوزه زنان در این استان در حال توسعه است، گفت: زنان همواره در کنار مردان چه در طول جنگ تحمیلی و بعد از جنگ نیز مدیریت صحیح خانواده را به دوش داشتند و توانایی خود را در این خصوص اثبات کردند.

وی بیان کرد: کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۴۷ هزار نفر عضو می‌باشد که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهد و مشارکت زنان استان در این بخش قابل قبول و امیدوار کننده است.

این مسئول در ادامه از راه‌اندازی کتابخانه ویژه زنان در استان خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با حمایت امور بانوان وزارت کشور اعتباری در این خصوص دیده شود.

قربانی به اهم مشکلات زنان استان پرداخت و عنوان کرد: عدم توزیع عادلانه فضاهای ورزشی یکی از دغدغه‌های و نگرانی‌های زنان است که امیدواریم در سطح کشور این مشکل بانوان به صورت جدی و ویژه دیده و رفع شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زنان در جوامع روستایی فراموش شدند که امیدواریم فضاهای ورزشی برای بانوان استان در روستاها نیز در نظر گرفته شود تا زن روستایی بتواند در این فضاها با فراغ بار به ورزش بپردازد.

وی با بیان اینکه ۴۸ درصد زنان ما در جوامع عشایری  و روستایی هستند، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برنامه‌های ویژه‌‌ای برای زنان جوامع روستایی و عشایری در نظر گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: عدم توزیع عادلانه بودجه‌های فرهنگی یکی دیگر از نگرانی‌های زنان روستایی و عشایری است و زنان روستایی همواره از عدم توجه به این بخش در روستاها شاکی هستند.

قربانی در پایان خواستار احداث کلانتری زنان در استان شد و خاطرنشان کرد: فعال کردن اشتغال زنان نیازمند اعتبار خاص و نگاه ویژه است که باید در این زمینه وام‌های ویژه‌ای برای زنان به منظور ایجاد مشاغل خانگی و رونق فعالیت‌های اقتصادی در نظر گرفته شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

33
Iran, Islamic Republic of
ما نمیدونیم خانم قربانی شما مدیر کتابخانه هستید یا رئیس تربیت بدنی یا رئیس پلیس که داخل همه کارها دخالت میکنی به همون کتابخانه هات برس بسه باقیش پیشکش
33
Iran, Islamic Republic of
باور کن با این خود شرینی ها مدیر نمیمونی انشالله به امید خدا رفتنی هستی
33
Iran, Islamic Republic of
مدیر سایت وژدانت رو نشون بده و تمام کامنت ها رو بذار رو سایت البته ...
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
حتما خودت هم بعد از مدیریت کتابخانه هامیخوای بشی کلانتر اون کلانتری؟
بانو
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی هم خوبه واقعا
دستت درد نکنه الحق و الانصاف مدیر لایقی هستی که حواست به هم چیز هست
همشهری مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
از آنجائیکه سرکار خانم قربانی اولین مدیرکل زن استان در دولت تدبیر و امید میباشند و با توجه به حضورمشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در استان، از ایشان همین انتظار میرود که از بانوان حمایت کند. چه اشکالی دارد ایشان با دید باز سایر مسائل که به نظر دوستان در حیطه وظایفش نیست انجام میدهد ولی این را باید به هوش و درک این بانوی گرامی نسبت داد که ایشان هر کاری که بتواند در هر زمینه ای برای پیشرفت استانمان انجام میدهد. مضافا چه اشکالی دارد بانوان، زنان و دخترانی که هر کدامشان خواهران، مادران و همسرانمان هستند حمایت شوند: این حسادت بوجود نیاورد بین زن ومرد چرا که اگر آنان حمایت شوند از خواهر ، مادر و همسران خودمان حمایت میشود... پس...دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
با تشکر
موافق
Iran, Islamic Republic of
قربانی تو به زور گذاشتنت تو کتاب حونه بشین سر جات بهتره بخدا برا خودت میگم تو حاشیه باشی سنگین تری تا بخوای خودت رو مضحکه خاص و عام کنی
خانم جان
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این بگه به تو چه ربطی داره؟ /کتابخونه ./؟!؟!؟!؟!؟!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
آموزگار بودی مدیر کل شدی حالا هم حقوقدان وسیاستمدار .............
بانوان
United Arab Emirates
درود بر این شیر زن که باعث تقویت روحیه بانوان استان می باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1