تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۱۲۵۳۱۰

برندگان ۲۰ میلیون تومانی جشنواره «همراه اول» در یاسوج(+تصاویر)

۰
کبنا ؛برندگان اولین جشنواره عیدانه همراه اول در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مراسم اختتامیه اولین جشنواره عیدانه همراه اول استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فناوری و اطلاعات، مدیرکل پست، مدیرعامل شرکت مخابرات و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در یاسوج برگزار شد.
بنابر این گزارش، مراسم اختتامیه اولین جشنواره عیدانه همراه اول در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد و در این آئین برندگان ۲۰ میلیون تومانی این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند.
ابراهیم احمدی‌دوست (پاتاوه)، سعادت آهسته(قلعه رئیسی) و قربان فرخیانی (جلیل) برندگان خوش‌شانس ۲۰ میلیون تومانی جشنواره عیدانه همراه اول کهگیلویه و بویراحمد بودند.
به گزارش کبنا، برای مشاهده اسامی سایر برندگان ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریالی، سفر زیارتی، خرید تبلت و ۱۰۰ ربع سکه بهار آزادی این جشنواره می‌توان به سایت شرکت مخابران استان کهگیلویه و بویراحمد «Tckb.ir» مراجعه نمائید.
 

ارتقای ۲۴ رتبه‌ای کیفیت موبایل کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سال گذشته در بعد کیفیت موبایل و درآمدهای حاصله از رتبه ۳۰ کشور به رتبه ششم ارتقا پیدا کرده‌ایم.



 عبدالحسین افتخاری در این همایش همراه اول اظهار کرد: وضعیت شرکت مخابرات استان اکنون به گونه‌ای است که بیش از ۶۵۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان داریم که ضریب نفوذ بالای ۹۷ درصد دارد.

این مسئول ادامه داد: در زمینه مشترکین ما سومین مشترکین پردرآمد را بعد از استان‌های بوشهر و هرمزگان در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه تلفن ثابت اکنون تعداد ۱۵۸ هزار مشترک ثابت در استان و بالغ بر ۳۲۰ سایت بی‌تی‌اس و تعداد ۱۵۱ سایت جی‌اس‌ام روستایی در استان فعال است.

افتخاری به توفیقاتی که شرکت مخابرات استان در طول دو سال گذشته به دست آورده اشاره کرد و گفت: دو سال قبل در ارزیابی‌های کشوری در بعد کیفیت موبایل و درآمدهای حاصله و تعداد مشترکین IDSL رتبه ۳۰ کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد بود که تنها در عرض دو سال با کارهای انجام گرفته این رتبه به ۶ کشوری رسیده است.

وی افزود: در بحث دیتا از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه پنجم رسیده‌ایم و در زمینه فروش پهنای باند و فروش IDSL هم به رتبه‌های بسیار ارزنده کشوری دست یافته‌ایم.

این مسئول متذکر شد: هم‌اکنون نیز با تلاش همه مجموعه مسئولان استان به خصوص استاندار و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال ارتقای سایر شاخص‌ها هستیم که در این راه باید زیرساخت‌های خود را بیش از پیش فراهم سازیم.

 
این جشنواره با جوایز ارزنده‌تر ادامه دارد...

aaidane.hmrahaval (50) aaidane.hmrahaval (51) aaidane.hmrahaval (52) aaidane.hmrahaval (53) aaidane.hmrahaval (54) aaidane.hmrahaval (49) aaidane.hmrahaval (48) aaidane.hmrahaval (47) aaidane.hmrahaval (46) aaidane.hmrahaval (45) aaidane.hmrahaval (44) aaidane.hmrahaval (43) aaidane.hmrahaval (42)
[caption id="attachment_125351" align="alignnone" width="900"]۴ ۴[/caption]
aaidane.hmrahaval (40) aaidane.hmrahaval (39) aaidane.hmrahaval (38) aaidane.hmrahaval (37) aaidane.hmrahaval (36) aaidane.hmrahaval (35) aaidane.hmrahaval (34)  aaidane.hmrahaval (32) aaidane.hmrahaval (31) aaidane.hmrahaval (30) aaidane.hmrahaval (29) aaidane.hmrahaval (28) aaidane.hmrahaval (27) aaidane.hmrahaval (26) aaidane.hmrahaval (25) aaidane.hmrahaval (24) aaidane.hmrahaval (23) aaidane.hmrahaval (22) aaidane.hmrahaval (21) aaidane.hmrahaval (20) aaidane.hmrahaval (19) aaidane.hmrahaval (18) aaidane.hmrahaval (17) aaidane.hmrahaval (16) aaidane.hmrahaval (15) aaidane.hmrahaval (14) aaidane.hmrahaval (13) aaidane.hmrahaval (12) aaidane.hmrahaval (11) aaidane.hmrahaval (10) aaidane.hmrahaval (9) aaidane.hmrahaval (8) aaidane.hmrahaval (7) aaidane.hmrahaval (6) aaidane.hmrahaval (5) aaidane.hmrahaval (4) aaidane.hmrahaval (3) aaidane.hmrahaval (2) aaidane.hmrahaval (1)
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگزار
Iran, Islamic Republic of
مخابرات برای مدیرانش هرروزعیدانه وخندوانه برای کارگزاران مخابرات روستایی شده ...ه
Iran, Islamic Republic of
بدرد خودتان می خورد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1