تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۱۲۴۲۲۶

زمین اختصاصی پدر هاکی ایران در اختیار هئیت گذاشته شود

۵
۱
کبنا ؛fadaee
رئیس هیئت هاکی گچساران با بیان اینکه عدم توجه به نوجوانان و جوانان در ورزش هاکی این شهرستان سبب افت این ورزش شده است، گفت: زمین اختصاصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی ایران برای کیفیت‌دهی به تمرینات در اختیار هیئت هاکی قرار داده شود.
علی اصغر فدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه گچساران از جمله مستعدترین شهرهای کشور در خصوص استعدادهای ورزشی به ویژه در ورزش هاکی است، اظهار کرد: ورزش هاکی از دیرباز در گچساران به عنوان یکی از ورزش‌های مهم و پرطرفدار مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار ورزش هاکی ایران، مرحوم نورالله گرانی‌پور از شهروندان گچسارانی بوده است، افزود: ورزش هاکی گچساران در سطح کشور دارای جایگاه شاخص و مهمی بوده ه این امر نشان‌دهنده رشد و توسعه این ورزش در این شهرستان است.

رئیس هیئت هاکی گچساران تصریح کرد: ورزش هاکی گچساران همواره یکی از رشته‌های چهره‌ساز این شهرستان بوده که بازیکنان ملی‌پوش زیادی در سال‌های مختلف در گروه جنسیتی مردان و زنان به هاکی کشور معرفی کرده است.

فدایی با اشاره به برخی مشکلات و موانع پیش‌روی هاکی گچساران عنوان کرد: متأسفانه هاکی گچساران در سال‌های اخیر نتوانسته مانند سال‌های اوج خود درخشش لازم را داشته باشد که این امر دلایل مختلفی دارد.

وی عدم توجه به ورزش پایه هاکی در گروه سنی نونهالان و نوجوانان را مهم‌ترین دلیل افت هاکی گچساران دانست و گفت: متأسفانه به دلیل عدم توجه به این گروه سنی در هاکی، این رشته مطرح و افتخارآفرین در گچساران نتوانسته خود را در حد انتظار نشان دهد.

فدایی با بیان اینکه در راستای برطرف کردن افت ورزش هاکی در گچساران از تجارب پیشکسوتان بهره می‌بریم، افزود: در این خصوص از تجارب چهره‌های مطرح ورزش هاکی و پیشکسوت از جمله نوروز حیدری و کرم شش‌بلوکی همچنین پشتیبانی هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت هاکی گچساران نداشتن برخی وسایل و تجهیزات ورزش هاکی را از دیگر مشکلات این ورزش عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولان ورزش شهرستان و استان وسایلی از جمله چوب هاکی، توپ و پت دروازه‌بانی برای تمرین ورزشکاران هاکی مهیا شود.

فدایی با اشاره به لزوم توسعه و گسترش ورزش هاکی در گچساران به عنوان ورزشی پرافتخار و باسابقه، راه‌اندازی هاکی محله‌ای را گامی مهم در این راستا عنوان کرد و بر بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان در این خصوص تأکید کرد.

وی نبود زمین اختصاصی هاکی را از دیگر مشکلات فعلی این رشته ورزشی در گچساران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر زمین اختصاصی پدر هاکی ایران، نورالله گرانی‌پور مد نظر هیئت بوده که از مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان در این خصوص طلب یاری و همکاری داریم.

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص برطرف شدن مشکلات فعلی ورزش هاکی در گچساران، رئیس ورزش و جوانان این شهرستان قول مساعد داده است که امیدواریم با برطرف شدن مسکلات شاهد افتخارآفرینی مجدد هاکی گچساران در سطح کشور باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلفا
Iran, Islamic Republic of
از ... ایران درخارج ازکشور حالم بهم میخوره کیف قاپ شده اونم کیف ایرانی هارو
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کنه...عامونورالله گرانی پور پدرهاکی ایران.......افتخارشهرمان........روحت شادای پهلوان
محمد
Iran, Islamic Republic of
چشممان به اصغر فدایی پیشکسوت ورزش فوتبال روشن شد!موفق باشید
بابک
Iran, Islamic Republic of
آقای فدایی ضمن تبریک وموفقیتت امیدوارم بتوانی ورزش هاکی گچساران را با بچه های با استعداد این دیار به جایگاه خودش برگردانی با تشکر
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم جناب فدایی عزیز خودش را فدای هاکی کند ،ما که مدیریت گذشته فدایی رو هر گز فراموش نمیکنیم ،مدیریت ضعیف شما و حضور پررنگ هم اکنون شما قابل ستایش هست .ولی هرگز فراموش نکنید بازیکنانی که شما سرپرست بودید به هیچ جایی نرسیدند .پیروز و برقرار هاکی شهر من
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1