تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۱۱۸۸۲۶

دست‎‌نوشته دختر سیدیعقوب

۱
کبنا ؛


مردم شهرستان باشت با مسئول شورای نگهبان این شهرستان وداع کردند.


امروز و در میان حزن و اندوه خیل عظیم جمعیت شهرستان باشت، پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی «موسوی» تشییع و در جوار شهیدان این شهرستان به خاک سپرده شد.
در این مراسم باشکوه که هزاران نفر از اقشار مختلف مردمی و تعداد بسیاری از مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی حضور داشتند پیکر این عالم ربانی و مبارز انقلابی تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مسئول سابق دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه سید یعقوب حسینی برای انقلاب و ولایت و کشورش ایران جان می‌داد، اظهار کرد: هنوز خاطره فداکاری‌های وی در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس و عرصه سیاسی ماندگار است.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام موسوی کسی بود که برای انقلاب سرزنش شنید و تمسخرها را به جان خرید، اما دمی از حمایت ولایت، انقلاب، اصول و ارزش‌ها کوتاه نیامد.

*در این مراسم یکی از زیباترین جلوه‌های حضور مربوط به دختر آن مرحوم بود که دست‌نویسی با این مضمون که پدرم سید علی است از ابتدا تا انتهای مراسم حمل می‌کرد.

*در این مراسم باشکوه از همه جریان‌های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و همه دوستداران سلسله جلیله روحانیت حضور داشتند.

*حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی از فعالان سیاسی اصولگرا و جانباز ۲۵ درصد جبهه‌ها با سابقه ۵۰ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

*وی عالم ربانی، مجاهد نستوه، روحانی خستگی ناپذیر و ساده زیست، مبارز انقلابی و زخم خورده ساواک، رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس، از شخصیت های بی ادعا و مبارز قبل از انقلاب و عامل پخش اعلامیه های حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) که در بیداری مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی داشتند.

*مرحوم حجت‌الاسلام سیدیعقوب حسینی(رحمه الله علیه) کاندیدای اولین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بویراحمد و دنا، سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان باشت و از شاگردان برجسته و ممتاز حضرت آیات عظام آیت اله ملک حسینی(رحمه الله علیه)، ناصر مکارم شیرازی، علامه شهید مطهری، مصباح یزدی، فاضل لنکرانی، مرحوم مشکینی، و آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج بودند.
پیکر حجت‌الاسلام حسینی (موسوی) پس از توقف چند دقیقه‌ای در مسجد سیدالشهدا و پس از برگزاری نماز میت به امامت حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
hosini-said yaghob (1) hosini-said yaghob (2) hosini-said yaghob (3) hosini-said yaghob (4) hosini-said yaghob (5) hosini-said yaghob (6) hosini-said yaghob (7) hosini-said yaghob (8) hosini-said yaghob (9) hosini-said yaghob (10) hosini-said yaghob (11) hosini-said yaghob (12) hosini-said yaghob (13) hosini-said yaghob (14) hosini-said yaghob (15) hosini-said yaghob (16) hosini-said yaghob (17)

 


 


 


 


 


--------------------------------------------

عکس: کامران

-------------------------------------------

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبور
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند کسی که دغدغه اش بیش از انکه برای پست ومقام و مال وخانواده باشد برای آخرتش بود
Iran, Islamic Republic of
شادی روحش فاتحه مع صلوات
خان احمد
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد ویادش گرامی . ما اهالی خان احمد برای این عالم جلیل القدر از خداوند منان علو درجات را مسئلت مینماییم و وبرای بازماندگان صبر وشکیبایی را خواهانیم
داوران گچساران
بنام الله :محمدی پور
سید یعقوب روحانی با بر جستگی ها ی ویژ ه نسبت به بقیه روحانیون منطقه بود .نه اینکه بخواهیم به دیگران خدای نا کرده توهین یا بی حرمتی کرده باشیم ، ولی ایشان روحانی بود با تمام ویژ گی های یک روحانی ویک مسلمان واقعی :برجستگیهای ایشان ۱-ساده زیستی ایشان بود .۲- با مرد ودر کنار مردم بود در حالیکه اگر می خواست دل از مردم بکند هر لحظه می توانست در هر نقطه ای از کشور جمهوری اسلامی پستی در خور شأن ومنزلت خود گرفته وبرای خود وخانواده اش رفا وآسایش را فراهم نماید. ۳-آمر به معروف واقعی وناهی از منکر واقعی بود وهمواره در جهت ارشادوهدایت مردم در تلاش بود .وهیچ وقت از این کار دست نکشید ،ام ونهی با دلیل وبرهان می کرد.۴-همواره وهمه وقت در خدمت مردم بود ،زندگی برای رضای خدا وخلق خدا می کرد. ۵-از آن انسان های واقعی بود که به تمام معنا دل از دنیا ومادیات کنده بود و پیوسته دنبال چیزی فراتر از عالم فانی بود .او رفت در حالی که دوستان او را نشناخته بودند .ودشمنان پیوسته در شگفت بودند از رفتار ومنش ایشان ،او رفت در جوار ابدیت در حالیکه مردم استان بخصوص ملت باوی دیروز به وضوح خلع وجود اورا احساس کردند .به جرأت می توان گفت که پدر معنوی مردم باشت وباوی بود . روحش شاد ویادش گرامی باد.
سید
Iran, Islamic Republic of
خداوند او را با همنشین کند واقعا انسانی پاک و بی ریا بود واقعا خدا گلچین می کند نمی دونم این انسانهای پاک و مخلص دارن میرن چه برسر این مملکت خصوصا استان ما که فقط با چشم سیاست وجناحی نگاه می کنند چه خواهد آمد
حسین
Iran, Islamic Republic of
وسخنران اصلی این مراسم باشکوه دانشمندفرهنگر استادهدایتخواه ازچهرهای سرشناس این مجلس بود....
deleted
Iran, Islamic Republic of
شادی روحش فاتحه مع صلوات
Iran, Islamic Republic of
العلماء باقون الدهر خدا انشاء الله با اجداد طاهرینش محشورش بگرداند واقعآ ضایعه بسیار سنگینی وغیر قابل جبرانی است در استان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد ویادش گرامی باد -بااینکه دوبار بیشتر ایشان را زیارت نکردم ولی تاابد درذهنم جاودانه خواهد ماند
سادات تکیه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمتش کند بسیار آدم ساده زیست وقانعی بودند.
مجی کانا
Iran, Islamic Republic of
فارغ از جناح سیاسی
مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر ،اهل دل و پرهیزگار
به ندرت مردی در این لباس دیدم که دل به دنیا نبسته و در جهت اعتلای فرهنگ
بالای روحانیت تا آخرین لحظه های حیات مجاهدانه جنگیدو مقاومت کرد.
روحش شاد و یادش گرامی .
به امید روز گار پر از اندیشه های (فارغ از دنیا)در جامعه ی ایرانی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم مهدی دهقان جلو ماشین و جمعیت چکار داشت فقط منتظر یه بهانه هست که فوری برود باشت.
سید ابراهیم یوسفی
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس مردم از میان ما رفت.انسانی صریح، رک، شجاع، باسواد و ساده، بی ادعا و پرمحتوا به دیار باقی شتافت و دل مردان مرد و انسان های مومن و متدین و با انصاف شهرستان و استان و حتی مناطق و استان های همجوار را به درد آورد.خداوند به حق فاطمه زهرا و و مهدی موعود با جدش امیر المومنین حیدر محشورش گرداند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا روح آن مرحوم را با مقربان درگاهت محشور بفرما .
دست نوشته دختر آن مرحوم حرکت بسیار جالب و انقلابی بوده چنانچه بجای فعل (بود)فعل (است ) را بکار می برد پرمعناتر و انقلابی تر بنظر می رسید.
Iran, Islamic Republic of
اقای ...خیانتهای شماهم به شهرستانهای گچساران وباشت ماندگاره
علی
Iran, Islamic Republic of
زندگی عجیبی داشت وروح ماجراجویی.دردهه شصت وباورودایشان به میان مردم شریف باشت تحرکات شدیدی را درمیان اقشارمختلف مردم آغاز کردند.التهاب این قضایا درتاریخ بیست وهفتم آبان ماه سال ۶۲وبادرکیری شدید در شهرباشت ودرنهایت کشته شدن یک نفر بود.این روز وزمینه های آن وماجراهای بعد ازآن همواره دراذهان مردمی که از نزدیک شاهد این ماجراجوییها بودند باقی خواهد ماند.بعنوان عبرت واینکه همه ما روزی دردرگاه خداوند متعال جوابگو خواهیم بود.
امید ک
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش بکنه دیگه دلی نیست به مسجد سید الشهدا رفت مردی که برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر فقط از خدا میترسید وسلام
Iran, Islamic Republic of
سس
خدارحمتش کنه وصبرجمیل به خانوادش دهد خیلی سخته
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1