تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۱۱۷۹۸۰

کیفرخواست متهمان حادثه تیراندازی یاسوج صادر شد

۰
کبنا ؛رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تیراندازی شب قدر مشهود است، گفت: کیفر خواست متهمان این پرونده در کمتر از ۲۰ روز صادر شده است و تلاش می‌کنیم در سریع‌‌ترین زمان پرونده نهایی شود.mazari
حجت‌الاسلام مزارعی در دیدار با مسئولان یگان انتظامی قوه قضاییه گفت: تعامل، محبت و رحمت از اصول اساسی و مبنایی مدیریت است.
وی گفت: اولویت پایدار در جامعه ما جز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی میسر نیست و نمونه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تیراندازی شب قدر مشهود است.
حجت الاسلام مزارعی، گفت: کیفرخواست برای متهمان کمتر از ۲۰ روز صادر شده است و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان پرونده نهایی شود.
رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: رویکرد ما در همه حوزه های مرتبط با دستگاه قضایی نظم در امور و محبت با افراد است، زیرا در هر نظامی، تحکم و فشار تنها در زمان کوتاه و مقطعی ممکن است تأثیر گذار باشد و همچنین در این نوع مدیریت کیفیت کار پایین می آید، اما نظم همراه با همدلی باعث ارتقاء مدیریتی می شود./میزان
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1