کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیفرخواست متهمان حادثه تیراندازی یاسوج صادر شد

12 مرداد 1394 ساعت 22:34


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تیراندازی شب قدر مشهود است، گفت: کیفر خواست متهمان این پرونده در کمتر از ۲۰ روز صادر شده است و تلاش می‌کنیم در سریع‌‌ترین زمان پرونده نهایی شود.mazari
حجت‌الاسلام مزارعی در دیدار با مسئولان یگان انتظامی قوه قضاییه گفت: تعامل، محبت و رحمت از اصول اساسی و مبنایی مدیریت است.
وی گفت: اولویت پایدار در جامعه ما جز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی میسر نیست و نمونه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تیراندازی شب قدر مشهود است.
حجت الاسلام مزارعی، گفت: کیفرخواست برای متهمان کمتر از ۲۰ روز صادر شده است و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان پرونده نهایی شود.
رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: رویکرد ما در همه حوزه های مرتبط با دستگاه قضایی نظم در امور و محبت با افراد است، زیرا در هر نظامی، تحکم و فشار تنها در زمان کوتاه و مقطعی ممکن است تأثیر گذار باشد و همچنین در این نوع مدیریت کیفیت کار پایین می آید، اما نظم همراه با همدلی باعث ارتقاء مدیریتی می شود./میزان


کد مطلب: 117980

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117980/کیفرخواست-متهمان-حادثه-تیراندازی-یاسوج-صادر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1