تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۱۱۳۴۴۲

از مدیران گچسارانی خیری نمی رسد

۰
کبنا ؛امام جمعه موقت شهرستان گچساران در حاشیه همایش و جشن رمضان که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و تعدادی از مردم و خیرین که در تالار فرهنگیان بر گزار شد ،اظهار داشت: جایی که بحث پیرامون مستضعفان و محرومان و فقرا است و حکومت هم ،حکومت اسلامیست و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره ) که فرمود: مستضعفان و محرومان بر گردن حاکمان منت دارند.
حجت السلام پرویز خواجه زاده افزود: بنابرین بایستی دراین خصوص و مخصوصا جلسه ای که مرتبط با محرومان و فقرا می باشد. حاکمان و کارگزاران و مدیران باید از دیگران پیشگام تر باشند نه اینکه در جلسه ای که برای بینوایان برگزارمی شود اما  از مسئولین و مدیران شهرستان خبری نباشد .واقعا جای انتقاد شدید است.
وی گفت : این حرکت مسئولین و مدیران شهرستان گچساران  ما را به یاد نامه که حضرت علی (ع) به فرماندار خود نگارش کرد، می اندازد که می نویسد که من باورم نمی شد که فرماندار بنده در جای که محرومان و مستمندان باشد حضور پیدا نکرده و اما بروی سفره ای که ثروتمندان، بی نیازان باشند. شرکت و حضور پیدا کند،که کاملا مشمول این خطاب هستند.
امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: من در جلسه ای که بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) و محرومان و بینوایان است. نگاه می کنم، حضور مدیران شهرستان بسیار کمرنگ و یا شاید بیرنگ است.که بسیار تاسف بار است.
حجت السلام خواجه زاده در پایان از حضور فرماندار گچساران در همایش و جشن رمضان قدردانی ویژه ای کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه این همایش به ایراد سخنانی پرداخت و ضمن تبریک میلاد مسعود سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: فضیلت ماه مبارک رمضان از همه ماهها بالاتر است و در این ماه، قرآن نازل شده و یک شب آن با هزار ماه برابری می کند و رمضان ماه احسان، نیکوکاری، انفاق، نیایش، پیرایش و خودسازی است.
سید غلامرضا متقی با اشاره به تاکید قرآن بر مشارکت مردم و مومنان در یاری رساندن به فقرا و مستمندان افزود: خداوند در قرآن و آیات الهی مردم را مورد خطاب قرار داده است نه دولتها، پس مردم باید با همکاری و تعامل در راستای کاهش و ریشه کنی فقر تلاش کنند.
وی عنوان کرد: هزاران خانواده مستضعف فاقد مسکن، هزاران زوج جوان مشکل تهیه جهیزیه عروسی، هزاران دانشجو مشکل تحصیل و هزاران بیمار صعب العلاج مشکل هزینه معالجه و درمان دارند، که نیاز به حامی دارند که این آمار تکان دهنده است و بعضی ها تصور می کنند حل این مشکلات فقط به عهده کمیته امداد است که این تصور بسیار اشتباه است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اتقاد شدید از عدم حضور و مشارکت مسئولین و مدیران شهرستان گچساران در این همایش بیان کرد: چرا یک شهرستان بزرگی همچون گچساران در این همایش که بعد از انقلاب برای اولین بار برگزار شده باید شاهد عدم حضور مدیران شهرستانی باشد. این جای تاسف است و من به صراحت اعلام می کنم که باید علل و ریشه عدم حضور و استقبال را جستجو بکنیم.
متقی تصریح کرد: این حرکت مدیران آنهم در ماه مبارک رمضان که اوج انفاق ،احسان و نیکوکاری و ماه کمک به نیازمندان و فقرا است تاسف بار است. که امیدوارم کسانی که حضور نداشتند عذری موجه داشته باشند.
وی در پایان گفت: هر استان خودش باید فقرا و نیازمندانش را اداره کند و مردم استان کهگیلویه و بویر احمد باید از این خواب بیدار شوند، چون اکثر حامیان و نیکوکاران و خیرین ما از استان های دیگر است.
IMG_0529IMG_0443 IMG_0448    IMG_0457    IMG_0504 IMG_0517 IMG_0524
IMG_0477
 
------------------------------------------------
حبیب قلندری
------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگرون بیا تحویل بگیر .یکی از عوامل شکست شما در انتخابات آینده عملکرد واقعا ضعیف مدیرانت است.فکری بحال مدیران کن.چون یکی از ضعف های شما این چینش مدیران هستند
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
داریم ضعیف ترین دوران مدیریتی گچساران را پشت سر می گذاریم .. ایشالا به زودی درست میشه و مردم گچساران راحت میشن .
.....
Iran, Islamic Republic of
اگه این مراسم همراه با ساز و دهل بود خیلی از مدیران با پول می امدند
دلدار
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا این بی اعتمادی مردم رابه مسئولین کمیته امداد می رساندچراکه مشخص نیست کمکهای مردمی به دست چه کسانی میرسداقای متقی اگر راست می گویدنگاهی به معاونانش ومسولینش بیندازد ببیندچه کسانی هستند وامهای بلاعوض وکمکهای مردمی به چه کسانی داده می شود ولی به مردم فقیر وبی بضاعت کمکی نمی شود اخرخودش چطوری است که دراین پست است چرا قوانین بازنشستگی درمورد ایشان اجرا نمی شود.
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
اگه نماینده بود ، همه مدیران حتی مدیر شب/ ,که به سختی از خواب بیدار می شود ، حاضر می شدند چون در غیراینصورت عزل می شدند .
نریمان
Iran, Islamic Republic of
درجواب شهروندمشکل شمااین هست که همه چی راقاطی میکنی باکینه وحسادت حرف نزن عزیزم برنامه ای که بی روح باشد چه فایده دارد پس چرامردم نیامدندحلامدیران جای خود اینهاچه مشکلی راحل میکنند اگرتاج گردون برنامه میزاره حداقل خروجی دارد جمعیتی هم اگرمیادوشلوغ میشودحداقل میدانند تاج گردون چه میگه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
این همایش چرا اطلاع رسانی نشده ?چرا روابط عمومی کمیته امداد ضعیف عمل نموده ?????
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
در جواب نریمان...شما از موضوع اطلاعی نداری بعد قضات میکنی عزیزم.برای این برنامه از تمام مدیران ادارات و خیرین دعوت کرده بودند..فقط برای کمک به محرومان وفقیران ...همین و بس...میخواستی چه خروجی داشته باشد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مسئولین ما فقط حقوق بگیرن یکی بره صف کلینیک والفجر رو نگاه کنه ببینید چه خبره------ خانمای باردار باید ۶الی ۷ ساعت فقط رو صف وایسن
واقعا جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
به هیچ وجه اطلاع رسانی نشد. روابط عمومی فرمانداری و کمیته امداد جوابگو باشند. ناهماهنگی و نبود دیسیپلین کاری باعث کم رونقی و عدم استقبال شده است.
Iran, Islamic Republic of
تعداد سخنرانان از شرکت کنندگان بیشتر بود !!!!
پرسنل امداد
Iran, Islamic Republic of
۶۰۰کارت دعوت از طرف کمیته امداد گچساران برای مدیران دعوت شدولی به‍ علت عدم برامه ریزی ، واینگه روابط عمومی قبلا ... بوده اوردن گچساران پست دادن ،ایشون علیه نماینده جو سازی میکند ..ٔٔ. چرا نماینده دعوت نشد ....غذاشم بدر نمیخورد افرین بر اونای که کمک کردن
اصولگرای
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا و حمایت خبرنگارانش آقایان عکاشه و قلندری از مدیران ضعیف تاج تا مقداری توانسته این عیب بزرگ مدیران را بپوشاند.خود مدیران حرفی برای گفتن ندارند. آقایان عکاشه و قلندری تا شکست تاجگردون چندماه دیگر نمانده..
Iran, Islamic Republic of
این سیاست غلط کمیته امداد هست که سی و شش ساله بجای سرمایه گذاری این ثروتهای کلانی که تو این سالها کسب کرده هنوز به طرف مردم دست دراز میکنه و میخواد اموراتش رو از راه صدقه بگذرونه وگرنه این اقایون با اینهمه امکانات و این سازمان عریض وطویل جزگداپروری کار دیگه ای نمیکنن و تو این شرایط خراب کی از خودش اضافه میاره که بقیه اش رو بده کمیته امداد
نفتی ها
Iran, Islamic Republic of
در صورتی که اطلاع رسانی شده و کسی بدون عذر موجه نیامده باشد درسته ولی ممکن است یا اطلاع رسانی نشده یا اینکه اطلاع رسانی ضعیف بوده است بعد از بررسی میتوان اظهار نظر کرد .
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
اگه نماینده بود ، همه مدیران حتی مدیر شبکه ,که به سختی از خواب بیدار می شود ، حاضر می شدند چون در غیراینصورت عزل می شدند .
کارمند کمیته امداد امام خمینی(ره)
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از سایت پربینده کبنا نیوز و آقای قلندری عزیز بابت پوشش خبری این همایش تشکر ویژه کرده در ضمن کمیته امداد برای اکثرا مدیران ادارات و کارمندان ادارات دعوتنامه فرستاده .و اطلاع رسانی مشکلی نداشت است.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر کل کمیته امداد تا حالا اقای متقی هستن ،اصلا سواد حرف زدن ندارن ،بخدا من از نزدیک میبینم معاونین این اداره که چطور کمر خم میکنن برا ایشون ،فقط از ترس حکم معاونی
Iran, Islamic Republic of
تمام این مشکلات بر میگرده به وبی تدبیری آقای متقی وسفارشات ....که متاسفانه ضعیف ترین کارمند کمیته امداد را به عنوان مدیر کمیته امداد گچساران انتخاب نمود .بینی وبین الله بیایید سوابق کاری ونحوه برخورد آقای قربانی را قبل از مدیریت با مردم بررسی کنید و.لا چه برنامه هاوچه تدابیر مدیریتی دارد .
پرسنل امداد
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۶۰۰ دعوت نامه توزیع گردید ولیب بعلت سیاسی نمودن کمیته امداد خیرین شرکت ننمودند چون می دانند که پول صدقات از طریق دفتر ناینده توزیه میشود
تعجب
Iran, Islamic Republic of
عملکرد رسانه ها بخصوص کبنا ضعیفه بجای انعکاس حضور مردم عمدا در ردیف اخر سالن که معمولا در هر مراسمی خلوت است صندلی های خالی را نشان می دهد وبرای خالی نبودن عریضه فرمانداررا هم با کراهت به تصویر می کشه اگر نیت بد نبود جمع کثیری از خیرین مثل حاج مرادی و حاج اردشیر کاویانیو...را هم پخش می کرد !!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام خدایی اگه یه نماینده دیگه بود هم خودتون چقدر بهش حرف میزنید بابا جان دکتر تاجگردون رئیس کمسیون درست با سواد درست اقتصاد دان درست وقبول چه کرد چه کرد کدوم کارگاه تولیدی زد حداقل یه کارگاه تولیدی زده نشد تا چهارتا جوان برن سر کار بومی سازی نکرد برید بوشهر اصفهان استان هایی که همه صنعتی هستن همه بومی هستن بعد گچساران یه شرکت داره اونم بومی نسیت برید سد روبینید آخه جوون ها جدول رنگ زدن وچراغ وصل کردن واسشون شد آب ونون اونم نماینده که این همه دستش بازه شماره یه مدیر نفتی دوماه اومد واستون به اسم مهندس فولادی وندا اسارت منطقه آزاد از جاده دوبانده گناوه به گچساران خورد که ایشان بودجه اجرایی وکلنگش رو زدن از نفت بودجه آورد زیر گذر وفرودگاه رو بزرگ کرد تا هواپیما بزرگ بشینه وبتونه به تهران وصل بشه بیمارستان های بزرگ شهر ونفت رو کی بودجه رو آورد زی اینا میکن کار عمرانی وخدمت بی منت نه بلوار شهید تاجگردون رو درست کنی یا چرام یه جاده بکشی از اول تا آخر شهر بنر بچسبانی کدوم مدیر نفتی اومد وتوانست خارج از محدوده ی نفت کار عمرانی انجام بده جز مهندس پولادی اونم چه کار های بزرگی که حتی از ده تا مثل نماینده بر نمیاد به این میگن مدیر خدمت بی منت بدون تبلیغ بدرد بخور خدایی شما یکیتون خبر داشتین بابا جان دکتر همش تبلیغ په اگه مهندس پولادی میخاست تبلیغ کنه میکردم نود زه ده میشدن اون ده درصد هم با پول خریده شده بودن بیدار شین دکتر رفت امتحان پس داد یکبار هم بزارین مهندس پولادی بره امتحانش رو بس بده مطمئن باشین به حالتون فر ق خواهد داشت قول میدم بهتون
حسین
Iran, Islamic Republic of
درووود بر مهندس پولادی وندا
حسین
Iran, Islamic Republic of
فولادی سیاسی بر کنار شد از بی لیاقتی وقدر نشناسی مسولین وقت بود واز یاسوج مخ وزیر نفت خورده شده بود درضمن وزیر نفت. از اول نفتی نبودن واز سیستم نفت خبر نداشتن وبعدش وزیر نفت برکنار شدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه زمان مهندس فولادی یه وزیر نفتی با سابقه بود چی میشد گچساران واقعا از بی‌لیاقتی ویه تنه ایستادگی کردی جلو آدم های فرصت طلب واز همه چیزش بخاطر دیارش گذشت البته وزیر نفت برکنار شدن اما مهندس پولادی مدیر اجرایی بند کرخه مهندس متن شدن
علی
Iran, Islamic Republic of
من عمو م رئیس برق اداره هستش واقعا از زمان مهندس فولادی خیلی راضی بود میگفت خیلی کار های عمرانی انجام داده حتی بیشتر الان میدانید مدیر نفتی محدودیت داره میتونه در حد محدوده ی شرکت نفت کاری کنه اما مهندس پولادی خیلی پروژه های بزرگی از جاده دوبانده گناوه تا زیر گذر فرودگاه ووووووو بیمارستان ها رو انجام دادن اما مقایسه ش با نماینده واقعا جای تاسف داره من خودم صد درصد تاجی بودم برید سوال کنید باوی ها جند درصد ش با تاج بودن اما واقعا کار ی انجام مداد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون مرد عمل
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1