کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از مدیران گچسارانی خیری نمی رسد

12 تير 1394 ساعت 17:06


امام جمعه موقت شهرستان گچساران در حاشیه همایش و جشن رمضان که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و تعدادی از مردم و خیرین که در تالار فرهنگیان بر گزار شد ،اظهار داشت: جایی که بحث پیرامون مستضعفان و محرومان و فقرا است و حکومت هم ،حکومت اسلامیست و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره ) که فرمود: مستضعفان و محرومان بر گردن حاکمان منت دارند.
حجت السلام پرویز خواجه زاده افزود: بنابرین بایستی دراین خصوص و مخصوصا جلسه ای که مرتبط با محرومان و فقرا می باشد. حاکمان و کارگزاران و مدیران باید از دیگران پیشگام تر باشند نه اینکه در جلسه ای که برای بینوایان برگزارمی شود اما  از مسئولین و مدیران شهرستان خبری نباشد .واقعا جای انتقاد شدید است.
وی گفت : این حرکت مسئولین و مدیران شهرستان گچساران  ما را به یاد نامه که حضرت علی (ع) به فرماندار خود نگارش کرد، می اندازد که می نویسد که من باورم نمی شد که فرماندار بنده در جای که محرومان و مستمندان باشد حضور پیدا نکرده و اما بروی سفره ای که ثروتمندان، بی نیازان باشند. شرکت و حضور پیدا کند،که کاملا مشمول این خطاب هستند.
امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: من در جلسه ای که بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) و محرومان و بینوایان است. نگاه می کنم، حضور مدیران شهرستان بسیار کمرنگ و یا شاید بیرنگ است.که بسیار تاسف بار است.
حجت السلام خواجه زاده در پایان از حضور فرماندار گچساران در همایش و جشن رمضان قدردانی ویژه ای کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه این همایش به ایراد سخنانی پرداخت و ضمن تبریک میلاد مسعود سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: فضیلت ماه مبارک رمضان از همه ماهها بالاتر است و در این ماه، قرآن نازل شده و یک شب آن با هزار ماه برابری می کند و رمضان ماه احسان، نیکوکاری، انفاق، نیایش، پیرایش و خودسازی است.
سید غلامرضا متقی با اشاره به تاکید قرآن بر مشارکت مردم و مومنان در یاری رساندن به فقرا و مستمندان افزود: خداوند در قرآن و آیات الهی مردم را مورد خطاب قرار داده است نه دولتها، پس مردم باید با همکاری و تعامل در راستای کاهش و ریشه کنی فقر تلاش کنند.
وی عنوان کرد: هزاران خانواده مستضعف فاقد مسکن، هزاران زوج جوان مشکل تهیه جهیزیه عروسی، هزاران دانشجو مشکل تحصیل و هزاران بیمار صعب العلاج مشکل هزینه معالجه و درمان دارند، که نیاز به حامی دارند که این آمار تکان دهنده است و بعضی ها تصور می کنند حل این مشکلات فقط به عهده کمیته امداد است که این تصور بسیار اشتباه است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اتقاد شدید از عدم حضور و مشارکت مسئولین و مدیران شهرستان گچساران در این همایش بیان کرد: چرا یک شهرستان بزرگی همچون گچساران در این همایش که بعد از انقلاب برای اولین بار برگزار شده باید شاهد عدم حضور مدیران شهرستانی باشد. این جای تاسف است و من به صراحت اعلام می کنم که باید علل و ریشه عدم حضور و استقبال را جستجو بکنیم.
متقی تصریح کرد: این حرکت مدیران آنهم در ماه مبارک رمضان که اوج انفاق ،احسان و نیکوکاری و ماه کمک به نیازمندان و فقرا است تاسف بار است. که امیدوارم کسانی که حضور نداشتند عذری موجه داشته باشند.
وی در پایان گفت: هر استان خودش باید فقرا و نیازمندانش را اداره کند و مردم استان کهگیلویه و بویر احمد باید از این خواب بیدار شوند، چون اکثر حامیان و نیکوکاران و خیرین ما از استان های دیگر است.
IMG_0529IMG_0443 IMG_0448    IMG_0457    IMG_0504 IMG_0517 IMG_0524
IMG_0477
 
------------------------------------------------
حبیب قلندری
------------------------------------------------


کد مطلب: 113442

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/113442/2/مدیران-گچسارانی-خیری-نمی-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1