تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۱۰۶۵۷

نبی زاده؛ پایان داستان رهبری اصولگرایان گچساران؟

۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
توضیح نویسنده: از آقایان احسان و جلال نبی زاده به همراه خانواده محترم نبی زاده و آقایان بهرام تاجگردون و دکتر غلامرضا تاجگردون به همراه خانواده محترم تاجگردون، به خاطر انتشار تصاویری نامتعارف از عزیزان شان عذرخواهی می کنم. درج این گونه تصاویر در این سطح اگر چه ممکن است موجب کدورت گردد ولی لازمه روزنامه نویسی نفوذ به لایه های اینچنینی بوده و قطعا روشنگری در عین احترام به حریم خصوصی خانواده های محترم برای ما اصلی حیاتی و حرفه ای می باشد.
DSC03212 سال ۱۳۸۶ بود و انتخابات مجلس هشتم.
تماسی با جلال نبی زاده گرفته و از او گلایه شد که چرا عکس مرحوم پدرت در ستاد اصولگرایان که آن روزها جعفری نماد آنها بود نصب شده است. کمتر از ده دقیقه طول نکشید تا همه عکس های مرحوم نبی زاده از سطح شهر جمع شدند.
ظاهرا تماس و واکنشی ساده بود ولی اتفاق آن روز، نمادی برای بدون رهبر ماندن جریان قدرتمند اصولگرا تا سال های آینده و امروز شد.
نبی زاده اما فرهمندی بی نظیری داشت که هیچ گاه کمرنگ نشد و تا به امروز ادامه داشته است.
بر خلاف حاج بهرام تاجگردون که در دوره قدرتش تبدیل به کاریزمای چپ ها شد، راست های حکومتی گچساران، ترجیح دادند نبی زاده را بعد از مرگش به اسطوره تبدیل کنند و این ناشی از نیازشان و پر کردن خلاء وجودی یک رهبر در میان شان بود.
هم او بود که در سال ۱۳۷۸ حاج بهرام را برای همیشه از صفحه سیاست گچساران محو نمود و تا ۲۰ سال فرمان اداره شهر را به محافظه کاران داد.
نبی زاده پس از مرگش کاریزما شد. هوادارانش و در واقع لیدرهای جریان اصولگرا برای از هم ناگسیختگی جریان شان نیاز به یک ابرمرد داشتند که بهترین آن نبی زاده بود که به  زعم خویش اخلاق مدار، صاحب نفوذ و بی ریا بود.
البته اصلاح طلبان تلاش او برای بر هم زدن بازی در سال ۱۳۷۸عملی غیراخلاقی می دانستند و همین بود که تاجگردون ها و هیچ یک از هوادارانش در مراسمات فوت او شرکت نکردند.
نبی زاده به رغم تصویری که از او به دست داده و او را فاقد انعطاف و دگم نشان می دهند، سیاستماری چیره دست و اهل معامله بود.
فهم دقیق او در یافتن ضعف تاریخی اصولگرایان گچساران و فعال نمودن جریان قومی قشقائی و قرار دادن آنها در مقابل جریان چپ از طرفی به همراه ایجاد اتحاد بین چپ های مخالف حاج بهرام در سال ۷۸ و یاری گرفتن از آنها برای حذف سیاسی و اداری او بخشی از موفقیت های سیاسی نبی زاده می باشد.
بعد از سال ها ولی بحران رهبری در میان اصولگرایان همچنان ادامه دارد و علیمراد جعفری و سیدقدرت حسینی نیز نخواستند به این رهبری تن دهند و موحد نیز با جدائی از این حوزه تا حدودی شانس خود را از دست داد.
به حاشیه رفتن نیروهای میانه رو(در مطلبی جداگانه این موضوع را واکاوی خواهیم نمود)، تاثیر جریان موسوم به اصولگرای تندرو حسب نیاز امروزی، عدم تطیبق با طبقه متوسط، فقدان استراتژی مناسب برای مقابله با تاجگردون، نبود رسانه اختصاصی و قدرتمند، نفوذ شخصی غلامرضا تاجگردون در برخی منافذ، سرگردانی در انتخاب کاندیدا و یا لااقل معیارهای نامزدهای رقیب تاجگردون و.. تنها بخش هائی از مشکلات این طیف است که به فقدان رهبری میان این جریان بازمی گردد.
اصولگرایان گچسارانی تا پیدا شدن رهبر جدید، چاره ای جز تن دادن به رهبری هدایتخواه یا موحد و به طور کلی سیاسیون غیربومی نخواهند داشت.
تلاش های چندماهه اخیر برای مطرح نمودن چهره های نامبرده بویژه هدایتخواه، اگرچه با واکنش هائی منفی همراه بود ولی نشان داد این رغبت تا حدودی طبیعی و مطابق با نیازها و خلاهای موجود اصولگرائی گچساران است.
در ماه های اخیر نشانه هائی از انتقال قدرت به طیف متمایل به رئیس جمهور سابق را مشاهده می کنیم که ادامه آن تا حدودی به حاشیه رفتن طیف میانه رو می انجامد.
برخی کارشناسان این پدیده را فصلی و ناشی از نیاز موقتی اصولگرایان به مبارزه ای چشم بسته با رقیبی زیرک می دانند.
باید دید رهبری آنها تا زمستان به همین شکل ادامه خواهد یافت یا سکان به دست میانه روهای جریان خواهد افتاد.
هر چه باشد هدف یکی است و آن حذف تاجگردون؛
باید دید رهبران جدید راست، مانند نبی زاده که حاج بهرام را از قدرت بیرون راند موفق به حذف حاج غلام از عرصه سیاست می شوند؟DSC03247 IMG_9883
۱۰۰_۲۰۷۲
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا برادران ارزشی اصولگرا در سطح شهرستان بخواهن از قومیت ممچون باوی . بویر احمد . ترک.حمایت کنن در هیچ زمانی به یل واحد نخواهن رسید. دوستان عزیز زمان قومیت گرایی تمام شده . برای شکست این ادم منفعت طلب باید یکی شد
پاسدار
Iran, Islamic Republic of
همه اصولگراها باید متحد شون برای شکست تاجگردون و گزینه ای بهتر از حاج فولادی پیدا نخواهید کرد. هر کس بهانه میاره ترکها متحد نیستن کذب محض. ببینید جناب حاج احمد خورشیدی در دوره اول کاندیداتوری ۱۸ هزار رای اورد. که در دوره بعد اقای خورشیدی مورد انتقاد خیلی از ترکها قرار گرفت و اکثریت غریب به اتفاق ترکها از ایشان انتقاد شدیدی داشتن از جمله یکی از انتقادها بر ایشان این بود که بعد از انتخابات رفت پشت سرشم نگاه نکرد . ولی اما در دوره بعدش که حضور مجدد اقای خورشیدی بود.ایشان در کمال تعجب با ارای بسیار بیشتری ۲۲۸۰۰ رای اوردن . پس اینجا باید دو نتیجه برادران اصولگرا بگیرن ترکها همان تعداد رای باز هم خواهند اورد . ۲٫جز اجماع بر روی حاج فولادی گزینه ای دیگری فکر نکنن .به این علت ما اصولگراها در غیر اینصورت امکان شرکت نکردن اقای فولادی با فشارهمزبانهای ایشان زیاد میشود . و در این شرایط باخت قطعی و نسیب ما اصولگراها میشود . فقط در این صورت به موفقیت میرسیم
اصولگرایان محض
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای اصولگرایان حضور دکتر زراعت کبش می باشد چون هم نیروی جوان و هم متخصص و هم همه میشناسنش اگه اصولگرایان هماهنگ بشن که دکتر زراعت کیش قطعا پیروز میدان هست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدمت بی منت
مهربان
Iran, Islamic Republic of
روی دکتر زراعت کیش جوان ومتخثث فکر کنید
مردم
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط با وجود و حضور حاج فولادی اصولگرا ها پیروزی صدرصد میشوند غیر از این هیچکس نمیتونه اگه گزینه دیگری معرفی بشه شکست سنگینی اصولگرایان خواهند خورد
دیارم کنبل
Iran, Islamic Republic of
درجواب اصولگراا باید گفت بیشترمردم به عملکرد رای میدهند نه به جریان سیاسی که خداراشکر عملکرد تاجگردون خوب بوده درثانی فکرکنم امثال شما منفعت طلبی که بهترین عملکرد یک نماینده درتاریخ استان را کتمان میکنیدو اطمینان داشته باش به فضل الهی واراده مردم چهارسال اینده متعلق به مردم به نمایندگی تاجگردون خواهد بود نه عده ای منفعت طلب،تل کور شود هران که نتوان دید.
دلاور هسته ای
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی هشت سال فامیل نزدیکش رییس جمهور بود وخودش سالها درپایتخت درپست های رده بالا صاحب منصب بوده چه کاری برای شهر کرده بعد از هر انتخابات گم میشه تا چهارسال بعد،حاج فولادی هم سیزده بدر چمشیر گوشت کره عشایر رامیخوره قول کار به بچه های ابشرین میده چندین سال هم توشرکت نفت پست داشته اگه سه نفر را گذاشته سرکاریاکار دیگری کرده بگیدما هم بهش رای بدیم پس خواهشا کسی رابیخودبزرگ نکنیم.
! کبنانیوز نن
Iran, Islamic Republic of
شماها اول به اهم بستگی برسید بقایش با خدا
بینا
Iran, Islamic Republic of
به خیال خام خودتان تفرقه افکنی میکنید و اصولگرایان را متحد
خیال باطل.
دکتر تاجگردون در قلب مردم است و با این قلم فرسایشی ها راه به جایی میبرید
جناب فولادی هم اگر به دنبال آبرو است باید کنار تاجگردون به ایستد نه مشتی مهره سوخته
باشتی
Iran, Islamic Republic of
در جواب پاسدار
شتر در خواب بیند پنبه دانه. انشالله تاجگردون با رای بالا پیروز میشه.
تو هم حتما از جایی میسوزی برادر
پاسدار
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه به چه دلیلی مطلبی که بنده به نام پاسدار گذاشتم . خیلی از مطلبها رو حذف کردین . متاسفم برای شما با این افکار پلیدتون
حمدالله دارش
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها باید برای شکست تاجگردون خیز برداران و تنها کسی که موفق به این کار میشود شخص اقای پولادی
باشتی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تنها کسی که می تواند تاجگردون رو شکست بده..فقط فولادیه
یکم فکر کنید می فهمید تنها ایشون پتانسیل این پیروزی رو دارن
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
برادر پاسدار همه ی پاسداران مثل هم نیستند و گوش به فرمان شما نیستند ... اگر شما پاسدار هستی به فرمان حضرت امام (ره) عمل میکردی ... نظر سنجی کنید ببینید چند پاسدار با نظر شما موافقند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زراعت کیش جوان با انگیزه قادر هست بسیاری از مشکلات جوانان را درک و حل نماید
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درسال ۷۸حاج بهرام تاجگردون بالای ۲۵۰۰۰رای اوردومرحوم نبی زاده ۱۱۰۰۰رای چه نفاوت اراهیچوقت نتوانست رقیبی برای تاجگردون باشه جزاینکه ازطریق دوستان شورای نگهبان
سپاس
Iran, Islamic Republic of
عکس دومی راخوب نگاه کنیدجناب روحانی که حضوردارداقای سپهر که درسال ۱۳۷۸ رییس شورای نگهبان بودبایک سناریوازپیش مشخص شده انتخابات راباطل کردند بدانیم بهشت وجهنم درهمین دنیاست
هیهات
Iran, Islamic Republic of
قشقایی ها اگه وجدان دارند و عاقل باشند با وجود تاجگردون حتی ۱ رای هم نباید به پولادی بدهند.واقعا فرق تاجگردون با پولادی زمین تا هواست خداوکیلی.تا کی باید باند و باند بازی و لر و ترک کنیم.
روزبه ت
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام پیروزه
ارخلو از گچ
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگراها تا دیروز .را عددی حساب نمیکردید حالا چی شد که اینقدر سنگ /را به سینه میزنید تو این چند سال چهره همتون مشخص شده واینو بدونید که اکثریت /به این نتیجه رسیدن که لا اقل برای آباد شدن شهر ودیارشون تاجگردونه که قدرت این کا را داره شماها که قبلا آباد کردیدو مردم همه عملکردتون را دیدند پس خوهشا خودتونو به ترکها نچسبونید.
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اصولگرایان و اصلاح طلبان گچساران:


فولادی این دور اصلا رای نداره.این دور حداکثر ۱۰ هزار ترک در خوشبین ترین حالت به فولادی رای میدهند.

اصولگرایان ..چند گزینه خوب دارن دکتر اسماعیلی/دکتر زراعت کیش/آقای قاضی فر /



اما با همه این حالت ها اگر ۳ .و ۳ ..طلب و اصولگرا در مقابل دکتر غلامرضا تاجگردون قرار بگیرند تجربه گذشته من به من میگوید آقای تاجگردون ۵۰ هزار رای در شهرستان گچساران و باشت می آورد.
یعنی بیشتر از دفعه قبل.


اگر فقط ۲ اصولگرا ترک و لر در مقابل دکتر تاجگردون قرار گیرند دکتر تاجگردون با ۶۰ هزار رای و با قاطعیت به مجلس خواهد رفت.



من تقریبا تمام انتخاباتهای ۱۶ سال گذشته را درست حدس زدم و هیچ وقت حدسم اشتباه در نیامده.اینبار هم درست حدس میزنم.


من حدود آذر یا دی ماه ۹۳ می دانستم رقیب اصلی دکتر تاجگردون آقای فولادی وندا یا یک ترک دیگر اصولگرا خواهد بود که اینبار با پرچم اصولگرایی خواهد آمد ولی شکست سختی خواهد خورد.

علت شکستش این است که اینبار یاسوجی ها و جبهه پایداری ها او را خواهند آورد در حالی که فولادی وندا فردی معتدل بود اما دارد در زمین تندرو ها بازی میکند و همین باعث شکستش خواهد شد.
تجربه تاریخی زیاد این بازیها را به من نشان داده.


بدرود
طلا
Iran, Islamic Republic of
اگه همه اصولگرایان استان هم یکی بشن باز تاجگردون پیروزه وقتتونو تلف نکنید
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
مگه تاجگردون چشه که هر کی میاد آدمای فامیلشو میگه برا نمایندگی خوبه....یکی میگه پولادی یکی میگه زراعت کیش....خداسرشاهده بنده بویراحمدگرمسیر میباشم و هیچ علاقه ای هم به قومیت بازی ندارم اما بهترین گزینه همان غلامرضای عزیز هست...خشه خشه باز هم خشه پ خوش چشه
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام نابوده
اصیاد
Iran, Islamic Republic of
غیر از خدا به داد تاجگردون برسه .تاجگردون باى بای
لر
Iran, Islamic Republic of
فولادی کجا نفوذ داره...اگه نفوذ داشت /نمیکردن از مدیر عاملی اونم تو دولت اصولگرا
از //و /کاری بود که /کردن و الا کدامین عاقل باور میکند فولادی بخاطر اینکه نفت رو میخواستن ببرن یاسوج برکنار شد
اگر قرار این بود که /برکنار بشه و نفت رو ببرن پس چرا نبردن....دوستان از اول این .بود که برادر عزیز ترک برای محبوبیت فولادی و ورود او به مجلس گفتند...پاکدل که فرزند راستین گچساران بود بیشتر از این آقا /رو دوست میداشت و مطمئنا پاکدل هم چنین اجازه ای نمیداد ضمن اینکه اصلا چنین تصمیمی نبود و الا اگر بود هرکسی که مدیرعامل بود نمیتونست تصمیم وزیر و دولت رو اجرا نکنه...پس فریب این دغل بازیا رو نخورید و مطمئن باشید هرکسی که به مجلس برود بهتر از این ترک ها هستند چون .ها اصالتا مال اینجا نیستند و خیلی از مردم ..گچساران عقده دارن
کبنا لطفا چاپ کن
انصاف
Iran, Islamic Republic of
جناب ..اون موقع .ها از خصوصیات و ویژگیهای و کارهای عمرانی تاجگردون اطلاعی نداشتن.ولی الان قضیه فرق کرده و .ها با اطلاع کامل از شرایط به پای صندوق های رای خواهند رفت.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه مراجعه کن به.. خواهی دید خبر حذف بسیاری از کد رشته های دانشگاههای آزاد استان بعنوان تیتر اصلی آمده.شما هم میتوانید استفاده کنی.

عکاشه جان کمتر برو تو جو سیاست.یکم هم به مسایل علمی دانشگاهی و اشتغال و اقتصاد شهرستان بپرداز.

شما خبر را بذار در تیتر صفحه اول و از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد گچساران و یاسوج بخواهید نظرات خودشون را درباره مجوز دار بود یا لغو مجوز شدن رشته ارشدشان را اعلام کنند.

لینک هم براشون بذارید. تا متوجه بشوی بیشتر رشته های ارشد استان را حذف کردن.فقط شیمی کاربردی و یکی دو رشته تایید شده بقیه رد شده.

علوم انسانی بیشترشون حذف شده.
اصولگرای سنتی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب عکاشه . جناب هدایتخواه اگر میتونست ی کاری برای خودش و نیروهایش در یاسوح میکرد . در ضمن نبی زاده و جعفری مکمل هم بودند.جعفری و طرفداران جعفری که از همه قشرها هستند حاضر به حضور در مجلس با هر ترفندی نخواهند بود . همه دیدند در دوره گذشته غللم تاجگردون چه کارهایی انجام داد تا رای بیاورد همان کاری که بهرام کرد . منتها جریان اصولگرایان سنتی خواهان ایجاد تشنج نبودند و سکوت کردند . متاسفانه ما عادت داریم گذشته ها را پاک کنیم . من امیدوارم بودجه ها را که جعفری مستقیم گرفت و کارهایی که انجام داد ان هم با زمان محدود مقایسه کنید با کارهای تاجگردون تا آگاهی بخشی عمومی را صورت داده باشید. نبی زاده تا بود رهبری اصولگرایان را برعهده داشت و الان یک اسطوره خواهد بود . همین اقای هدایت خواه و دوستانشان را جعفری که مسول شورای هماهنگی نیروهای انقلاب استان بود برای کاندیداتوری معرفی کرد ولی آنها در صدد تخریب جعفری برآمدند و ناشیانه باعث شدند اصولگرایان را بازنده کنند .
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام دروووووووووووود بر فولادی برادری که کا منت گذاشتی تو چیکاره باشی که اینطور میگی اگه چشماتوباز کنی میفهمی که خود وزیر نفت هم بعدش برکنار شد بعدشم بر کناری فولادی از ................شروع شد تا نماینده وقت آقای حسینی از چند جا فشار آوردن که نفت ودانشگاه نفت بره یاسوج دلیل این بر کناری هم مخالفت فولادی بود بعدشم مگه تو دهنت نمیگی فولادی مخالفت کرد پس دیگه تصویب نشد دیگه هم نخواهد شد تو که انقدر باهوش هستین کدوم مدیر نفتی اومد تو گچساران که خارج از محدوده ی گچساران کاری بکند ها جز مهندس پولادی که جاده دوبانده گناوه به گچساران رو زد که کلید منطقه آزاد شد ن خورد تا بیمارستان های بزرگ شهر ونفت که در حال احداث از زیر گذر تا کارخانه های پلو م شده که باز کردند از چند دوره برترین مدیر نفتی وجزو ارشد ترین مدیر شناخته شد از کدوم افتخارش واست بگم این همه کار را طی دوماه مدیریت انجام دادن که نه فرماندار ونه شهردار ونه نماینده بودن برید مطالعه کنید تاجگردون تنها کار عمرانیش جاده چرام بود به چراغ وصل کردنش به جدول رنگ زدنش یا چمن مصنوعی آوردنش مینازید به کدومش چرا اشتغال زایی نکرد اگه نفوذ داشت چرا کارگاه تولیدی را ننداخت چهارتا جوون برن سر کار برید دلتون خوشه مهندس پولادی انقدر نفوذ داشت که با این سمتش این همه خدمت کنه اما بی منت که هیچ تبلیغی نباشه واکسی نفهمه نه اسم شمارتو بزاری خدمت بی منت تا یه جدولی رنگ میزنی شهر کنی بنر این منت گذاشتن جوونی که پول نداره شهر که خوبه خونشم قشنگ باشه دلش خونه از بیکاری والافی درووود بر فولادی که دنبال آینه که گچساران رو ببره تو کمسیون انرژی یعنی نیروهایی که استخدامی همه بومی میشه مزایایی پالایشگاهی داده میشه ووووو
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
عکس اولی مرحوم نبی زاده تشییع میشه و عکس دومی جعفری با گره دادن دستاش و توجه نداشتن به اطراف حس غریب و تنهایی رو به مخاطب منتقل میکنه . از دست دادن دوست قدیمی برای هر انسانی سخت و زجراور است
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
تلاش برای بی کفایتی مجدد ویاس وسرخوردگی دوباره تازه ۳ساله احساس میکنیم ماهم وجودداریم
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم هیچگاه در سراسر ایران اصولگرایان از نظر طرفداران توده مردمی بر اصلاحطلبان برتری ندارند وبدون کمک دولتها و نهادها در هیچ انتخاباتی در شرایط رقابت برابر پیروز نمیشوند در سراسر ایران حد اکثر ۹میلیون نفرند بقیه کشور اصلاح طلبند باور نداری به رای بگذارید.
ایثارگر قشقایی
Iran, Islamic Republic of
همه احاد ملت گچساران بدانند که نماینده قشقایی تاجگردون میباشد و فولادی نماینده طیف اصولگراها میباشد و در هر مطلبی که از زبان قشقایی ها عنوان شود همان نظر دور و بریهای فولادی میباشد و ربطی به اکثریت قشقایی ها ندارد،قشقایی عاقل و دانا قدردان زحمات تاجگردون میباشد و انتظارش از نماینده بها دادن بیشتر به جوانان غیرتمند قشقایی میباشد
یاحو
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون وطرفدارانش بدانند اگر نظر اجماع بر حاج فولادی باشد باید فکر رفتنش را بکند در غیر این صورت .....
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درجواب اصولگراسنتی حرهایت خنده داربوداخه برادرم جعفری نال بودجه اوردنه
خان احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام نظر دهندگان .به جای اینکه به همدیگر بپرید و انتقاد کنید این وقت را با خود خلوت کنید وبه وجدانتان رجوع کنید که اگر شما هم نماینده میشدید قطعا"فامیل از شما انتظار دارند پس کمک به افراد فامیل برای هر نماینده ای طبیعی است ولی انصاف را در نظر بگیرید که کسانی مانند فولادی وجعفری وزراعت کیش جواب عملکرد خود را در پستهای کمتر از نمایندگی پس داده اند پس اینگونه افراد را برای پستهای بالاتر مانند نمایندگی ۱۵۰۰۰۰ نفر پیشنهاد نکنید که نهایت بی انصافی است چرا که عملکرد هر شخص باعث رشد جایگاهی ایشان خواهد شد یعنی اینکه این افراد بالاترین جاهگاهشان همین بود کهپس از آن رکود نمودند پس با عقل وتدبیر اظهار نظر کنید
اصلاح طلب76
Iran, Islamic Republic of
..حاج بهرام را از قدرت بیرو راند نه مرحوم نبی زاده
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
حرف آقای حجازی صحیح است.فردی که با دستگاه کار سونوگرافی را انجام میده در حال حاضر مرد است و مرد جوان هم هست.و این برای زنان بخصوص زنان جوان درست نیست.

لازم است یا یک سونوگراف زن استخدام کنند یا اینکار را به یکی دو پرستار یاد بدهند تا موقع حضور بیمار زن پرستاران زن اینکار را انجام بدهند و مرد سونوگراف فقط یادداشت کند.کاری که سونوگراف مرد انجام میده آسان است حتی خود من هم تا حدودی یاد گرفتم.برای پرستاران زن خیلی راحته.


بیمارستانها این شرط یاد دادن به پرستاران زن را برای سونوگراف مرد استخدامی بگذارند مطمئن باشید مجبور است قبول کند.

البته راه حل دیگه این است که یک سونوگراف زن برای یک یا دو روز در هفته به گچساران بیاورند تا مشکل خانمها حل شود.
بهبهان و یاسوج سونوگراف زن دارند.

لطفا آوردن سونوگراف زن را بیمارستان رجایی با همکاری بیمارستان شرکت نفت انجام بده تا برای سونوگراف زن آمدن به گچساران مناسب تر باشد.

حتمن عکاشه جان منعکس کن چون همه چی سیاست نیست امورات مردم هم مهمه.

آغاز ماه مبارک رمضان ماه پاک شدن دلها از نفاق و کینه و حسادت را به همه تبریک میگویم.

حتمن همین جا منتشر کن تا مسوولین هم متوجه موضوع شوند و هم بیشتر حساس شده و پیگیر مشکلات مردم باشند.

باتشکر
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا من یک قشقایی هستم و عقل سلیم میگوید که به تاجگردون رای بدهم چون لیاقتش را دارد.
قشقایی ز د
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان فقط فقط تاجگردون
لر
Iran, Islamic Republic of
.برگرد به زادگاهت فیروز آباد فارس
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای سیاس همین دو در هزار نفتی که تاج روش مانور می دهد زمان جعفری و با اصرار او تصویب شد - دانشکده نفت - توسعه دانشگاه آزاد - بیمارستان جدید شهر و بیمارستان نفت - جاده باشت بابا میدان - کلنگ پتروشیمی - اتوبوس رانی شهر و ....دهها طرح دیگر حالا شما بشمار ببین در چهار سال چکار کردید اون با دو سال
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج علی پولادی. تنها کسی که قادر به شکست تاجگردونه حاج فولادی و تمام .
ازدهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان حوزه کهگیلویه ،چرام،بهمئی و..رافراموش نکنید جون میدن برای تاجگردون
گچ
Iran, Islamic Republic of
انصافا هیچ نماینده ای در تاریخ استان به اندازه تاجگردون برای استان مفید نبوده شما دنباله پیشرفت استان نیستید و فقط به شخص خودتون فکر میکنید
اصولگرای سنتی
Iran, Islamic Republic of
در جواب سپاس. . حا ما بودجه اوردنه. کار نداره برو دو تا کتابش رو ببین بعد میفهمی البته فکر نکنم اهل مطالعه باشی و از اونایی هستی که ندانسته سرسپرده شدی . ولی مطالعه کن برای پیشرفت خودت هم خوبه . جعفری بودجه ها رو مستقیم میگرفت بی ادعا بدون هیاهو و تبلیغات
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حاج علی فولادی برای همیشه پایان خواهد داد به قصه تاجگردون هااااااااااااااااااااااااااا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جواب سیاس نزدی چرا
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درجواب گچساران مردم باکامنت هاجواب دادند اگرقانع نشدی حالشوداری بروسطح شهر نظر خواهی کن اخه عزیزم تاجگردون باجعفری قابل قیاس نیست تاجگردون تکرارنشدنی است خودت هم میدانی اگرچشم بصیرت داشته باشی
قشقاییهای گجساران
Iran, Islamic Republic of
اقای فولادی برای اخرین بار به شما اعلام اگر وارد این بازی انتخابات شوید دو هزار رای میاوری بس تا ابروی نوزده هزار رای را نبردهای دست بکش ما سران توایف به جنهابهالی ابلاغ میکنیم بس خود دانی فردای روز انتخابات نگی نگقثد اگر میخواهی برسی کن و حاج نوروزی که از بستگان نزدیک شما میباشد برسی کند
سید
Iran, Islamic Republic of
خداوند عمر با عزت به حاج جعفری بدهد بزرگ مردی بی ادعا
محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای ایثار گر قشقایی واقعا متأسفم واست تو چیکاره باشی خودتو کجا دیدی لیاقتت همینه هم بهتر با آدم شریفی وغیرت مند وبا نفوذی مانند مهندس فولادی وندا نیستی
حمدالله دارش
Iran, Islamic Republic of
دوستان این کامنتای که بر علیه حاج فولادی زده شده همش کار یک نفر بخدا قسم ۹۸ درصد قشقایها با قاطعیت از حاج فولادی حمایت خواهن کرد
لطف الله. گوهرگونی
Iran, Islamic Republic of
. خدا شاهد تنها کسی که میتونه تاجگردون فامیل طلب رو شکست بده حاج پولادی.
اسفندیار قره قانی
Iran, Islamic Republic of
اقای ایثارگر خوب میدونم کی هستی بس کن که بر ملات میکنم دوباره
سیاست
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه سردار صابری میبا شد البته اگر بیاد
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درجواب سیاست سردارص. کیه نکنه همون ..زاده دیلی خودمونه جان تونگوکه بیشترزجرمیکشم خودت هم میدونی مال این حرفهانیست میگی نمیاد
میرزا سید
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر حاج جعفری مردی که بدون هیا هو و تبلیغات خدمات بزرگی ظرف ۲ سال انجام داد هر جا هستی حاجی خداوند عمر با عزتی بدهت
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصولگرایان محض ،خدمت خوانندگان محترم عرض کنم این کامنتها کار خود دکتر ....هستن فقط دارن خودشون رو با این نظرها مطرح کنن و بس
heroes dragon age cheats
Germany
سلام وجود دارد، هیچ مشکلی وجود ندارد که وبلاگ شما مشکالت سازگاری مرورگر را داشته باشد.
وقتی نگاهی به وب سایت شما در Safari می کنم،
به نظر می رسد خوب است، اما اگر باز در اینترنت اکسپلورر، آن را
برخی مسائل همپوشانی دارد من فقط می خواستم به شما کمک کنم
یک سر سریع! به غیر از این، وب سایت فوق العاده! http://myhacks.online/ios-android/heroes-dragon-age-hack-cheats/
dispensary
United States
سلام، من معتقدم سایت شما ممکن است مشکالت مربوط به سازگاری مرورگر اینترنت باشد.
هر گاه به سایت شما در Safari نگاه می کنم، با این حال، هنگام باز کردن در IE، خوب است.
برخی از مسائل همپوشانی دارد من فقط می خواستم بهش بدم
شما سریع سر بالا! کنار آن، سایت فوق العاده! https://budtrader.com/
cam4 com free tokens generator v2.3 password
Germany
اگر قصد دارید برای بهترین مطالب مانند من، تنها بروید
برای دیدن این وب سایت همیشه به عنوان آن ارائه می دهد ویژگی های محتوا،
با تشکر http://cam4tokengenerator.club/
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1