تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۰۹۸۲۵

عسکری: هدفی جز کار ندارم

۱۰
۰
کبنا ؛
با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی این سازمان منصوب شد.
سه‌شنبه مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید و قدیم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شهرام عسکری،‌ سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد مدیر ارشد بخش کشاورزی اظهار کرد:‌همه تلاشم را برای ترقی این معاونت و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی به کار خواهم گرفت.

عسکری با بیان اینکه معاونت بهبود تولیدات گیاهی از اثربخش‌ترین واحد‌های سازمانی است، افزود:‌ بخش‌های زراعت، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، باغبانی، گیاهان دارویی و زیربخش‌های مهم دیگری در این حوزه تعریف می شوند که کار را گسترده و مهم کرده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدفی جز کار و کار ندارم و اولویتی به جز این نیز برای خودم متصور نیستم.

عسکری با بیان اینکه اکنون در مرحله حساس خرید تضمینی چندین محصول استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا هستیم، ابراز کرد:‌ تاکنون حدود ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در بخش سیلویی و بیش از ۱۱ هزار تن گندم بذری، از تولیدات این استان به صورت تضمینی خرید شده است.

وی قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی را هزار و ۱۵۵ و گندم ماکارونی یا دوروم را هزار و ۱۸۸ تومان اعلام کرد و گفت: مابه‌‌التفاوت هزینه‌های افت نیز در نظر گرفته می‌شوند.

عسکری، شعار خود را کار،‌ کار و کار اعلام کرد و ادامه داد: انضباط کاری نیز باید سرلوحه کارهای معاونت بهبود تولیدات گیاهی باشد.

ابوالحسن صداقت‌کیش، نیز در این مراسم تأکید کرد:‌ در مدت مسئولیت همه تلاشم را برای ارتقاء‌بخش کشاورزی به کار بستم و هر جا که باشم به فکر خدمت به کشاورزان و این سازمان هستم.

در پایان این مراسم، حکم جعفر گوهرگانی برای انتصاب سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی و تقدیر از معاون سابق قرائت شد.

گفتنی است، شهرام عسکری پیش از این مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی بود که با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی منصوب شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

سقاوه مارگون
Iran, Islamic Republic of
بااین کارمحبوبیت دکترگوهرگانی بیشترشده چون صداقت کیش خیلی ضعیف بود.دکتربایدیه فکری به حال اموراراضی هم بکنه چون خیرخواه شمانیست
محمد .
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک خدمت مهندس عسکری ارزوی توفیق و سربلندی برای همه بچه های باشت دارم امیدوارم که موفق و پیروز و سربلند باشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
باز هم از باشت وباوی دیگه خسته شدیم از این طایفه گری اقای تاجگردون ،اقای نماینده تو را خدا بس کن حالمون داره بهم میخوره شما که به قول دوستان انسانی هستید دور از این نگاهها پس بقیه اقوام در گچساران چه میشوند آیا فقط مردم باوی شایسته هستند .امام علی فرموده هر کسی بدون کفایت بالارود بدون جنایت پایین نخواهد آمد ،خدا اخر عاقبت این کارتان ختم به خیر باشد.
امیر ح
Iran, Islamic Republic of
تا توباشی اینقد منم منم نکنی .آدمی تواین جهاد کشاورزی به غرورداری تویکی نبودقربون نوک خودکار دکتر گوهر گانی که چه کارکردتواینقدتواین پست معاونی خودتو میگرفتی که انگار هیشکی تواین سازمان معاون نبود غیرازتو؛
قوام .
Iran, Islamic Republic of
سلام این انتصاب و انتخاب عالی رو هم به مهندس گوهرگانی و هم به مهندس عسکری تبریک گفته. انصافا شایسته این تبریک هستی. انشاالله که خداوند متعال در همه کارهای شخصی و اداری موفق و سربلند و پیروز باشین. با بهترین آرزوها برای کل مردمان استانمان و مهندس عسکری و مهندس گوهرگانی و محله با اصالت بنگرو و ودر راس آن دکتر حاج غلام تاجگردون
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب بجا و شایسته رو به برادر شهرام عسکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را داریم.
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
درود مهندس عسکری
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
عسکری پتانسل توانا و مطلوبی است ضمن تشکر از دکتر گوهرگانی بدینوسیله برای مهندس عسکری آرزوی توفیق و سربلندی دارم البته انتظار دارم آن وظیفه مهم راهبردی (....) را در اولویت داشته باشد
رحیم
Iran, Islamic Republic of
در ضعیفی ....شکی نیست ولی مردونه اوضاع با جایگزینی ...می شود، می گی نه حوصله کن. (دوست ورفیق شما.)
ای وای...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سازمان جهاد کشاورزی با این انتصابها....
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1