کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عسکری: هدفی جز کار ندارم

20 خرداد 1394 ساعت 10:21



با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی این سازمان منصوب شد.
سه‌شنبه مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید و قدیم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شهرام عسکری،‌ سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد مدیر ارشد بخش کشاورزی اظهار کرد:‌همه تلاشم را برای ترقی این معاونت و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی به کار خواهم گرفت.

عسکری با بیان اینکه معاونت بهبود تولیدات گیاهی از اثربخش‌ترین واحد‌های سازمانی است، افزود:‌ بخش‌های زراعت، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، باغبانی، گیاهان دارویی و زیربخش‌های مهم دیگری در این حوزه تعریف می شوند که کار را گسترده و مهم کرده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدفی جز کار و کار ندارم و اولویتی به جز این نیز برای خودم متصور نیستم.

عسکری با بیان اینکه اکنون در مرحله حساس خرید تضمینی چندین محصول استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا هستیم، ابراز کرد:‌ تاکنون حدود ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در بخش سیلویی و بیش از ۱۱ هزار تن گندم بذری، از تولیدات این استان به صورت تضمینی خرید شده است.

وی قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی را هزار و ۱۵۵ و گندم ماکارونی یا دوروم را هزار و ۱۸۸ تومان اعلام کرد و گفت: مابه‌‌التفاوت هزینه‌های افت نیز در نظر گرفته می‌شوند.

عسکری، شعار خود را کار،‌ کار و کار اعلام کرد و ادامه داد: انضباط کاری نیز باید سرلوحه کارهای معاونت بهبود تولیدات گیاهی باشد.

ابوالحسن صداقت‌کیش، نیز در این مراسم تأکید کرد:‌ در مدت مسئولیت همه تلاشم را برای ارتقاء‌بخش کشاورزی به کار بستم و هر جا که باشم به فکر خدمت به کشاورزان و این سازمان هستم.

در پایان این مراسم، حکم جعفر گوهرگانی برای انتصاب سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی و تقدیر از معاون سابق قرائت شد.

گفتنی است، شهرام عسکری پیش از این مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی بود که با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی منصوب شد.


کد مطلب: 109825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109825/عسکری-هدفی-جز-کار-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1