کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

فیلم| توضیحات کامل معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در باره امتحانات نوبت اول و کنکور سراسری / والدین این فیلم را حتما ببینند

30 آذر 1402 ساعت 11:29

محمد جمالی‌آرند، معاون متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز در خصوص امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان توضیح داد و با بیان اینکه آموزش و پرورش استان نیاز به جراحی دارد، گفت: جراحی درد، سروصدا و نیاز به مراقبت دارد.


محمد جمالی‌آرند، معاون متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز در خصوص امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان توضیح داد و با بیان اینکه آموزش و پرورش استان نیاز به جراحی دارد، گفت: جراحی درد، سروصدا و نیاز به مراقبت دارد.
وی با بیان اینکه موضوع امتحانات و دغدغه امتحاناتبه کف جامعه رفته و این نشانه خیلی مهم است، افزود: این برای ما یک موفقیت است. به این جهت که ما توانستیم در آموزش و پرورش هم توجه کف جامعه و هم رأس جامعه را به این موضوع جلب کنیم.
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال آسیب‌شناسی موضوع امتحانات هستیم و به یاری خداوند متعال و همکاری مردم در راستای کاهش معضلات و آسیب‌های امتحانات گام بر می‌داریم.
وی افزود: امتحانات نوبت اول متوسطه دوم از دوم دی‌ماه 1402 شروع خواهد شد و امتحانات بعضی پایه‌ها و برخی دیگر در 23 و 27 دی‌ماه به پایان می‌رسند.
جمالی‌آرند گفت: امتحانات متوسطه اول از 16 دی‌ماه شروع و 30 دی‌ماه هم به پایان می‌رسد. تلاش کردیم برای متوسطه اول و دوم امتحانات هماهنگ استانی را طراحی کردیم. در هر رشته دو تا آزمون به صورت عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد و تفاوت‌های با سال‌های گذشته دارد.
معاون آموزش متوسطه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه استان ۸۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه اول و دوم و ۶ هزار معلم داریم، گفت: امتحانات خرداد ماه سال آینده توسط هوش مصنوعی تصحیح می‌شود و دست انسان هیچ دخالتی در تصحیح اوراق امتحانات ندارد.
جمالی‌آرند افزود: امتحانات نوبت دوم پایه‌های دهم و یازدهم به صورت کشوری برگزار می‌شود که امسال ۵۰ و سال آینده ۶۰ درصد معدل در کنکور تاثیر دارد.
وی افزود: تاثیر معدل در کنکور در راستای عدالت آموزشی است، ملاک امتحانات فقط کتاب درسی است به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از جزوه خوانی و جزوه نویسی دوری کنند. کلاس‌های خصوصی و موسسات آموزشی نقش تاثیرگذاری در کنکور ندارد.
صحبت‌های کامل محمد جمالی‌آرند، معاون متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امتحانات نوبت اول و کنکورسراسری را در فیلم زیر ببینید.
   


کد مطلب: 470595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/470595/فیلم-توضیحات-کامل-معاون-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-باره-امتحانات-نوبت-اول-کنکور-سراسری-والدین-این-حتما-ببینند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1