کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی گچساران و باشت:

باید فضای شکاف و انشقاق تبدیل به فضای همدلی شود

24 آبان 1402 ساعت 19:55

محمدباقر شریفی گفت: آسیب های مقوله انتخاباتی را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که جنگ زرگری در گچساران و باشت شکاف و انشقاق میان مردم ایجاد کرده است.


محمدباقر شریفی گفت: آسیب های مقوله انتخاباتی را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که جنگ زرگری در گچساران و باشت شکاف و انشقاق میان مردم ایجاد کرده است.
  
به گزارش کبنانیوز، شریفی اظهار کرد: فضای شکاف و انشقاق هیچ توسعه‌ای در این استان و شهرستان ایجاد نکرده و برای شهرستان مشکل ایجاد کرده است.
وی گفت: باید فضای شکاف و انشقاق تبدیل به فضای همدلی شود، خارج از مسائل جناحی و سیاسی از ظرفیت‌ها و شایستگی‌های نخبگان استفاده کنیم و این فضای دودستگی را به همدلی و اتحاد تبدیل کنیم.
شریفی افزود: با اتحاد و با استفاده از فکر نخبگان می‌توان مشکلات را حل کرد، با کار شجاعانه می‌توان به نتیجه رسید.
شریفی تأکید کرد: ما در طی این مدت با وجود ظرفیت‌های زیادی که در شهرستان داریم، به نتیجه نرسیدیم، اگر برای صنایع تکمیلی پتروشیمی تلاش کنیم که زودتر به ثمر برسد، اشتغال و تولید و درآمد ایجاد می‌شود.
شریفی بیان کرد: با منابع زیرزمینی آب و گاز، با وجود باغ‌های مرکبات، کشاورزی شرایط ما به کجا کشیده شده است، از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.
شریفی اظهار کرد: ما باید در همه امورات نخبه‌ها را پای کار بیاوریم، من برای استفاده از نخبه‌ها اتاق فکر تشکیل می‌دهم.
وی افزود: ما زمانی می‌توانیم از آسیب‌ها و مشکلات عبور کنیم که خارج از رویه‌های سیاسی و جناحی پتانسیل متخصصان و نخبگان را بکار بگیریم.


 


 


کد مطلب: 469297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/469297/باید-فضای-شکاف-انشقاق-تبدیل-همدلی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1