تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۶۲۰۲۰
کبنا گزارش می دهد

حواشی سفر و توقف چند دقیقه ای نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران(+فیلم،تصاویر)

۰
سفر و توقف نایب رییس مجلس در گچساران کبنا ؛توقف چند دقیقه ای نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گچساران و بازدید لحظه ای و بسیار کوتاه وی از بیمارستان شهید رجایی  در حالی صورت گرفت که به نظر میرسد آنهم بعلت این بوده است که شهرستان کهگیلویه دارای فرودگاه و پرواز نیست.
حضور اعضای شورای تامین شهرستان گچساران و اعضای شورای اداری شهرستان و همچنین حضور چندین مدیرکل در فرودگاه گچساران جهت استقبال از سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران و کهگیلویه صورت گرفت.
در کنار استقبال گرم مسئولان شهرستان گچساران و استان از علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اختیار گذاشتن چندین ماشین شاسی بلند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به نایب رییس مجلس، تیم همراه و حجت السلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، چرام،لنده صورت گرفت.
البته در این بازدید علی نیکزاد به سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت قول داد که بطور اختصاصی به گچساران سفر کند.
به گزارش کبنا نیوز: در حاشیه این بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با اشاره به اینکه فرسودگی بیمارستان شهید رجایی یکی از دلایل جایگزین شدن بیمارستان نرگسی در گذشته بوده، بیان کرد: ما به مسئولان وزارتخانه گفتیم تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش تعطیلی بیمارستان شهید رجایی و جایگزین شدن نرگسی به جای آن نخواهیم بود و به جد پیگیر حل این مشکل هستیم.
سعید جاودان سیرت تصریح کرد: مردم گچساران هم بیمارستان شهید رجایی را نیاز دارند و هم بیمارستان نرگسی را می خواهند.
جاودان سیرت عنوان کرد: برای راه اندازی بیمارستان نرگسی نیازمند 368 نیرو می باشد.
وی گفت: وزارت بهداشت نیز قول همکاری های لازم را داده است.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس نیز در این بازدید با اشاره به این که در آینده نزدیک مجددا به گچساران سفر خواهم کرد، خاطرنشان کرد: نامه اینکار را نوشته و به من بدهید تا فردا در جلسه ای که با وزیر بهداشت دارم آن را مطرح کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.
سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: ما این صورت جلسه را آماده کرده و امضاهای لازم را خواهیم گرفت و آن را به شما ارائه خواهیم داد، در سطح کشور بیمارستان شبیه نرگسی و رجایی وجود داشته که توانستند کد مجزا را دریافت کنند.
 وی بیان کرد: بیمارستان شهید رجایی در قلب گچساران و بیمارستان نرگسی نیز در آخر این شهر قرار دارد، این بیمارستان حق مردم این شهرستان است و اگر در حال حاضر برای احداث بیمارستان رجایی  باید یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شود.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1