تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۵۸۶۵۴

یادمان ۶۶ مسافر پرواز نافرجام تهران-یاسوج (+فیلم)

۳
۵
فایل مرتبط کبنا ؛کتاب «مسافران آسمان» به زندگینامه ۶۶ عزیز از روز تولد تا روز سانحه پرداخته‌؛ همچنین دلنوشته‌ها و اشعار بسیار ناب، دلنشین و زیبای حدود ۲۲۴ شاعر و نویسنده به جامعه ادب معرفی شده است.
به گزارش کبنا، دکتر «سید علی‌سینا رخشنده‌مند»_ عضو بنیاد ملی نخبگان ایران، مدرس دانشگاه‌های تهران و فرزند کهگیلویه و بویراحمد_، که این روزها کتاب «مسافران آسمان» به قلم او منتشر و راهی بازار شده است در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «کتاب مسافران آسمان» یادمان ۶۶ مسافر پرواز نافرجام تهران-یاسوج در ۵۰۸ صفحه تمام رنگی به چاپ رسید. 
وی با اشاره به بخش‌های متعدد این کتاب، افزود: بخش اول در قاب خاطرات شامل زندگینامه‌هایی است که خانواده‌های این عزیزان در اختیار نویسنده قرار داده‌‌اند، بخش دوم آن شامل دلنوشته‌ها و خاطرات و بخش آخر هم شامل تصاویر است. 
رخشنده‌مند ادامه داد: از دست دادن این عزیزان باعث شده بود که با اشک‌هایی بس ریزان و جگرهایی سخت سوزان از نبود آنان حکایت کند؛ زیرا آسمانی شدگان، یا کودکانی معصوم بودند که در حین شیرین‌زبانی‌های بچه‌گانه‌ خویش یا پروراندن افکار پاک معصومانه‌ خود ناگاه عمرشان به تاراج خزان‌رسیده بود.
وی بیان داشت: در این کتاب به زندگینامه ۶۶ عزیز از روز تولد تا روز سانحه پرداخته‌ایم. همچنین دلنوشته‌ها و اشعار بسیار ناب، دلنشین و زیبای حدود ۲۲۴ شاعر و نویسنده به جامعه ادب معرفی شده است.
او در پایان قطعه شعر «داغ فرزندان زاگرس» از غلامحسین میرزایی را خواند.
              
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین ش کارت تجارت
(۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸) 🙏ب جون بچه هام کلاه بردار نیستم
Iran, Islamic Republic of
سلام شماره تلفنتون بفرستین
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1