تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۴۲۸۸۹
کبنا گزارش می دهد؛

بازنشستگان در یاسوج خواستار اجرای همسان سازی حقوق خود شدند / چرا مجلس انقلابی به قول خود عمل نکرد؟ / اقدام درس‌آموز یک مدیر ( + فیلم و تصاویر )

۴
۴
فایل مرتبط کبنا ؛جمعی از بازنشستگان یاسوج تجمع کرده‌اند و نسبت به مطالبات و عدم اجرایی سازی همسان سازی حقوق بازنشستگان اعتراض کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (7 دی ماه 1400) بازنشستگان یاسوجی گفتند: از 15 تیرماه دانشگاه علوم پزشکی برای بازنشستگان، افزایش 15 درصدی حقوق را حکم زدند و هنوز اجرا نکردند. اگر این حکم اعتباری نداشت چرا حکم زدند؟
یکی از این معترضان با بیان اینکه «ما به ضدانقلاب پیامی داریم و آن هم این است که ما تا زنده‌ایم بسیجی هستیم» اظهار کرد: غیر از درخواست حق خود ادعایی نداریم، ما در دوران انقلاب و دوران جنگ، دوران سازندگی، در دوران مدافعان سلامت حضور داشته‌ایم و زمانی که هیچ امکاناتی برای زندگی وجود نداشت خدمات ارائه می‌کردیم.
      
وی گفت: همسان سازی که چندین ماه لایحه تقدیم به مجلس شده ولی این لایحه بایگانی شده است، یکی از این بازنشستگان اظهار کرد: به آقای قالیباف می‌گویم، ای آقای قالیباف، ای مجلس انقلابی، کجایید؟ در زمان انتخابات شعار می‌دادید، و آقای قالیباف می‌گفت من وقتی یخچال بازنشستگان را می‌بینم گریه‌ام می‌گیرد، آقای قالیباف چه زود فراموش کردید!
مطالبات ما بسته به حقوق از 800 هزارتومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان است.



یکی از بازنشیتگان نیز بیانیه‌ای در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان که مرقوم دی ماه سال گذشته است، ایراد کرد: ماده 64 قانون مدیریت خدمات کشوری باید برای بازنشستگان اجرایی شود و هر گونه تبعیض یکبار برای همیشه رفع گردد.
وی افزود: ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه از ابتدای فروردین 1400 برای افزایش فوق العاده همانند شاغلان اجرایی شود.
این بازنشسته گفت: طبق اصل 27 قانون اساسی، در صورت عدم تحقق خواسته و عدم تصویب لایحه همسان سازی حق اعتراض را برای خود محفوظ می دانیم و خواهان پیوستن همه بازنشستگان به این جمع و احقاق مطالبات خود هستیم.
به گزارش کبنا، اقدام مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بین تجمع کنندگان بسیار جالب بود و می‌تواند برای سایر مدیران عبرت‌آموز باشد.



اکبر گودرزی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع تجمع کنندگان حضور پیدا کرده و با آنها به گفت و گو پرداخت. همچنین کار مورد توجه گودرزی در تکریم بازنشستگان دعوت آنها به اداره و پذیرایی از این معترضان بود، کاری که عموماً مدیران دیگر انجام نمی‌دهند و تجمع کنندگان را تکریم نمی‌کنند و گاهاً هم برخوردهای نادرستی صورت می‌گیرد. اما گودرزی هم حرف آنها را کاملاً شنید و بعد با شیرینی و چایی از تجمع کنندگان استقبال کرد.
گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار کرد: جمعی از بازنشستگان تجمع کردند تا تقاضای به حق خود را به مسئولان محترم منعکس کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما

بازنشته
Romania
باسلام گروهی که با شعار انقلابی و جهادی وعدالت به میدان آمده بعد از قدرت رسیدن حقوق بازنشستگان یادش رفته موقع انتخابات فقط این شعارها دادن در عمل چیزی ندیدم وآیندی نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی دور جدید مذاکرات شروع می شود اعتراضات هم شروع می شود معلومه از جایی خط می گیرید
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
چرا به افرادی که شعار شان با عملشان متفاوت است ::::چسپ انقلابی وووووو بعضی می زنند ؟؟؟؟؟ در قرآن فرموده :::::: یه عده ای که زبان با عملشان تفاوت دارد ::::: چه ۰۰۰۰۰۰۰ ::::::گول شعار وپینه های ظاهر را نباید از فرصت طلبها خورد ؟؟؟؟؟چرا عده ای از رسانه وفضای مجازی و روزنامه واهمه دارند ؟؟؟؟؟؟
مسعود بیرامی
Iran, Islamic Republic of
خواستار هر چه سریعتر هماهنگ پرداخت حقوق بازنشستگان هستم
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1