کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

درخواست وکیل پایه یک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از نماینده رهبر انقلاب / 4 مشکل اساسی استان (+فیلم)

2 آذر 1400 ساعت 20:57

حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک درخواست مهم از نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد دارم که چتر حمایتی خود را بر روی همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مردم استان قرار دهد.


نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه (۲ آذرماه ۱۴۰۰) نشست صمیمی هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد و در این نشست حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای وحدت به سخنرانی پرداخت و چهار مشکل مهم استان کهگیلویه و بویراحمد را برشمرد و اظهار داشت: یک درخواست مهم از نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد دارم که چتر حمایتی خود را بر روی همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مردم استان قرار دهد.

 
حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد همچنین به ذکر خاطره‌ای از حضورشان در جبهه با شهید قباد روشنفکر برادر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: شما یادگار شهید روشنفکر هستید و مکلف به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستید.


پیشوا بیان کرد: در طول این چهل سال انقلاب کارها و خدمات بی‌نظیر و زیادی انجام گرفته، اما بخشی از دعاوی بین سیاسیون تنها به‌دلیل قدرت و منافع شخصی بوده و همچنین برخی از استخدام‌ها و مسئولیت‌ها تحت لوای امور سیاسی بوده است. امروز گسل‌های سیاسی، منطقه‌ای و قبیله‌ای به اوج خود می‌رسد بدین ترتیب باید مراقب باشیم و حواسمان را جمع کنیم.
     
فیلم) صحبت‌های پیشوا در جلسه شورای وحدت اصولگرایان با نماینده مجلس

وی با اشاره به مراسم تشییع خواننده محلی مرحوم سجاد رزمجویی و تأکید بر آسیب شناسی در مسائل فرهنگی و اجتماعی افزود: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دچار گسل‌های زیادی شده‌اند و در کنار این گسل‌ها، گسل‌های طایفه‌ای و قومی بسیار خطرناک است.
در طول این چهل سال تمام امور زیربنایی و کارها در استان نه بخاطر منافع مردم بلکه تحت شعاع مسائل سیاسی پیش رفته و موفق نبوده‌ایم.
پیشوا خاطرنشان کرد: امروز به یک شخصیت بزرگ علمی و کاریزما داریم که بتواند این مسائل را مدیریت کند نیاز داریم و این خلأ احساس می‌شود که این خلأ با حضور شخصیتی چون نماینده ولی‌فقیه در استان قابل جبران است.
 


کد مطلب: 441605

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/441605/درخواست-وکیل-پایه-یک-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-نماینده-رهبر-انقلاب-4-مشکل-اساسی-استان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1