تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۷۰۴۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

وداع جانسوز با تشییع پیکر ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک‌ (+ فیلم و تصاویر)

۱
۲
وداع جانسوز با تشییع پیکر ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک‌ (+ فیلم و تصاویر)
کبنا ؛مراسم بدرقه پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی راسک از صبح امروز ‌در محل ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور باشکوه مردم، خانواده معظم شهدا برگزار شد.
به گزارش کبنا، مراسم بدرقه پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی راسک از صبح امروز ‌در محل ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، استاندار سیستان و بلوچستان و مردم شیعه و سنی، خانواده معظم شهدا‌ف فرماندهان لشکری و کشوری، مسئولان سیستان و بلوچستان، نیروهای نظامی و انتظامی ‌و مردم سایر شهرستان‌های استان برگزار شد.
  
ابوالفضل شهرکی، پوریا شیخ، محمد حسن براهویی، حمیدرضا رضایی، حسن بابانیا، احسان بابایی، مسلم شجاعیان، مجید فیروزی نیا، محمد خمری، علی دشتپوری و علیرضا اکبری مزار از شهدای حادثه نیمه شب پنجشنبه 23 آذر و حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک هستند که پس از تشییع در زاهدان به شهرستان‌های خود در گیلان، قزوین، خراسان رضوی و بوشهر منتقل و به خاک سپرده می‌شوند.
   


احمد وحیدی وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی شهرستان راسک وارد زاهدان شد.بررسی ابعاد حادثه تروریستی بامداد جمعه 24 آذر در راسک، دیگر برنامه وزیر کشور از سفر به سیستان و بلوچستان است.


وزیر کشور: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت/ آزموده را آزمودن خطاست/ دشمنان ‌تقاص این جنایت را پس خواهند داد 
   
وزیر کشور با بیان اینکه ‌تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.
احمد وحیدی در مراسم وداع با پیکر 11 شهید حمله تروریستی راسک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این جوانان عزیز در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.
وی با بیان اینکه "این جوانان عزیز به‌دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند"، افزود: شهادت این 11 شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم. این شهدای گرانقدر امشب میهمان مادر خود حضرت زهرا علیها السّلام هستند.
وزیر کشور  با تصریح به اینکه "این جوانان با شجاعت و ایمان در دفاع از این آب‌وخاک در دل خود تردید راه ندادند و در راه دفاع از جان و مال و حیثیت مردم به شهادت رسیدند"، تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی و معاندین باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، این انقلاب در طول دوران شهدای زیادی را در دفاع از کشور تقدیم کرده و در این مسیر استوار است.
وی خاطرنشان کرد: ‌این ترو‌ریست‌ها به‌فرمان تروریست‌های  جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند؛ دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.
وزیر کشور با ابراز اینکه ‌"اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند"، تأکید کرد: دشمنان تلاش کردند در این منطقه میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما امروز می‌بینید شیعه و سنی متحد و منسجم کنار هم در مراسم تشییع حضور دارند و اقدامات دشمنان راه به جایی نبرده است.
  


تاکید رئیس جمهور بر شناسایی سریع عاملان و آمران جنایت در راسک
سید ابراهیم رئیسی در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
"وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَناً
بار دیگر دستان پلید عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک آغشته به خون و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فداکار کشورمان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و برای شهیدان سرفراز این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای عموم خانواده‌های داغدیده صبر و تسلای خاطر مسئلت دارم.
لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران





راسک
راسک
راسکراسکراسکراسکراسکراسکراسکراسکراسکراسک
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیایید به خون پاک این شهیدان دست این مسئولین کثیف و ضعیف و ناکارآمد را از این کشور و مسئولیت قطع کنید امروز دانش آموزان مدرسه های استان به اصطلاح امتحان شبیه نهایی داشتند دانش آموزان گفتند تا امروز یک درس بیشتر درس نداده اند چون معاونت آموزشی استان راسان خودش اقدام به انتقال معلمین بدون در نظر گرفتن به نیازهای شهرستان مبداء کرد مگر این دانش آموزان معصوم چه گناهی مرتکب شده اند که اینطو مورد ظلم واقع شده اند آقای مدیر کل حضرتعالی بیخ گوش خودت نمیدانی چه می گذرد تا چه رسد به مناطق محروم و دور دست این ظلم را چگونه پاسخ میدهید چه جوابی دارید برای قیامت خود که دانش آموان این آینده سازان مرزو بوم را با آتش کینه و سیاسی کاری خود نابود کردید
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1