تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۳۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

شهرداری یاسوج یک شبه به تمام مصوبات ستاد تنظیم بازار پشت‌پا زد / اقدام عجیب و غریب شهرداری یاسوج با سرمایه‌گذار / سنگ‌اندازی شهرداری جلوی پای میدان میوه و تره‌بار یاسوج (+ فیلم )

۴
۰
شهرداری یاسوج یک شبه به تمام مصوبات ستاد تنظیم بازار پشت‌پا زد / اقدام عجیب و غریب شهرداری یاسوج با سرمایه‌گذار / سنگ‌اندازی شهرداری جلوی پای میدان میوه و تره‌بار یاسوج (+ فیلم )
کبنا ؛شهرداری یاسوج در یک اقدام عجیب و غریب و خلاف مصوبات ستاد تنظیم بازار و در راستای نظر مخالفان راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار اقدام به تخریب و بسته کردن مراکز فروش میدان و تره بار یاسوج کرده است. 
به گزارش کبنا، سال‌ها بود که شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت مدیران دستگاه‌های دولتی مربوطه و اصناف و شهرداری یاسوج میدان میوه و تره‌‍بار نداشت، این در حالی است که میادین میوه و تره‌بار به عناون یک پروژه اقتصادی می‌توانند اثراث مثبتی بر کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد.
    
متأسفانه در سال‌های گذشته، متولیان امر مدیریت شهری استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج چون دست‌شان از برنامه و فکر و ایده‌های نو خالی بود و بعضاً هم دلشان در گروه اشاره نورچشمی‌ها بود، نتواستند همپای شهرهای توسعه یافته گام بردارند. با وجود اینکه شاهد تغییرات اجتماعی در کشور بوده‌ایم و این تغییرات در سبک زندگی و از جمله چگونگی خرید شهروندان نیز منعکس است، اما در شهر یاسوج این تغییرات به کندی انجام می‌گیرد. مراکز خدمات‌دهی گسترده به ویژه میدان میوه و تره بار به عنوان فضاهای اجتماعی می‌توانند به تأمین نیازهای گسترده و کمک به اقتصاد خانواده، بهداشت جامعه، صرفه‌جویی در وقت و کاهش ترافیک کمک کنند.

میدان میوه و تره بار یاسوج با حضور سرمایه‌گذار بومی و مخالفت‌های شدید مافیای میوه در استان راه اندازی شد و کارشکنی و سنگ‌اندازی‌های زیادی انجام گرفت تا این میدان راه نیفتاد. بازار میوه شهر یاسوج با وجودی که این استان محصولات باغی زیادی دارد، اما یکی از گرانترین بازارهای میوه کشور را دارد. منفعت طلبان و سود جویان در این سال‌ها در نبود میدان میوه و تره بار اسب سرکش منفعت شان را به هر شکلی که می‌خواستند، می‌تاختند.
شهرداری یاسوج که یکی از دستگاه‌های متولی و اصلی مدیریت شهری برای راه اندازی میدان میوه و تره بار است در یک حرکت خلاف مصوبات ستاد تنظیم بازار اقدام به تخریب و بسته کردن مراکز فروش میدان میوه و تره‌بار کرده است.
شهرداری یاسوج که این روزها در انجام امورات خود از جمله تنظیف معابر، جداول و خیابان‌ها، ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری فشل عمل می‌کند، با این اقدام خود ضمن اینکه به اقتصاد خانواده‌ها آسیب می‌رساند، جلوی یک مرکز خدماتی که در حال خدمت رسانی به مردم است را می‌گیرد.

بارها جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید احسان عکسری_ معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ با موضوع میدان میوه و تره بار برگزار شد، اما به نظر می‌رسد که شهرداری یاسوج یک شبه به تمام آن مصوبات پشت پا زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
باور بفرمایید وقتی انتخابات شورای شهر نبود وضع بهتر بود الان مردم رای طایفه ای می دهند و شهرداری هم دست یک طایفه می افتد و دیگه قابل کنترل هم نیست و هر کاری میخاد میکنه این انتخابات شورای شهر معضلی شده امیدوارم تعطیل بشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دستش دردنکندخدایی کجاستادتنظیم بازارنسبت به مغازه های گرانتربوداصلافقط بازاری راه انداخت بودمردم راسرکیسه می کرد
مصفا
Iran, Islamic Republic of
چرا شهرداری خیابان ملک حسینی را به سرانجام نمی رساند ،خیابانی که اگه برقرار بشه از بار ترافیکی شهر قطعا کاسته خواهد شد ، نزدیک به 25 سال هست این خیابان 45, متری بر زمین مانده
Iran, Islamic Republic of
در کل دولت رئیسی در همه ی زمینه ها به نوبت نابود می کنه و میاد جلو .مدیریت وجود ندارد و در همه زمینه ها بی بندو باری وجود دارد
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
فایل های مرتبط
1