تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۶۴۳۰۱
کبنا گزارش می‌دهد

شهردار آینده یاسوج کیست؟ / دَر شهرداری و شهر یاسوج بر همان پاشنه می‌چرخد / توضیحات عباس‌نژاد در خصوص یک حواشی

۲۰
۵
شهردار آینده یاسوج کیست؟ /  دَر شهرداری و شهر یاسوج بر همان پاشنه می‌چرخد / توضیحات عباس‌نژاد در خصوص یک حواشی
کبنا ؛بالاخره نستهن مقدم بعد از جنجال و هیاهوهای و در سیلی از انتقادات و گلایه‌های شدیدی از سوی شهروندان و کارکنان شهرداری و بعد از اینکه 6 سال در جایگاه شهردار یاسوج مسئولیت داشت، استعفا داد و رفت، هر چند که برخی این اعتقاد را داشتند که مقدم پولتیک زد و الا رفتنش قطعی بود. حدود 20 روز است که از استعفای مقدم می‌گذرد و در این مدت دَر شهرداری و شهر بر همان پاشنه می‌چرخد.
به گزارش کبنا، بلاتکلیفی در شهرداری یاسوج ادامه دارد، علاوه بر اینکه مطالبات کارگران و کارکنان شهرداری هنوز برجا مانده، وضعیت شهر و مبلمان آن هم تعریفی ندارد. با رفتن مقدم اینگونه تصور می‌شد که خیلی سریع شهرداری یاسوج به مدار اصلی خود برگردد. اما مشکلات سرجای خود باقی است و گویا عزمی و برنامه‌ای برای برون رفت از این وضعیت وجود ندارد.
کیوان آشنا، رئیس شورای شهر یاسوج گفته بود که ۱۲ گزینه برای تصدی شهرداری یاسوج مطرح شده است.
آشنا افزود: این گزینه‌ها از سوی اعضای شورای شهر در حال بررسی هستند.
وی اظهار داشت: تلاش می‌شود که طی این هفته با دستور کار بررسی گزینه‌ها و انتخاب شهردار جدید یاسوج جلسه تشکیل دهیم.
رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد: هم اکنون ۱۰ تا ۱۲ گزینه از سوی اعضای شورای شهر برای شهردار جدید یاسوج مطرح است که بصورت تکی در حال بررسی هستند.
به نقل از رسانه‌ها، صبح روز دوشنبه (12 تیرماه 1402) نشست شورای شهر یاسوج به ریاست کیوان آشنا به منظور انتخاب شهردار برگزار شد که این جلسه بدون خروجی به اتمام رسید.
سید هدایت اکبری_ عضو شورای اسلامی شهر یاسوج_ در این جلسه، گفت: در حال حاضر یک همدلی بین مدیریت، کارکنان شهرداری و اعضای شورا شکل گرفته است که نوید بخش روز‌های خوبی به شهروندان است.
اکبری ادامه داد: چند روز دیگر امتحانات کنکور تمام می‌شود و با توجه به گرمی هوا و تنش آبی در جنوب مسافران زیادی روانه یاسوج خواهند شد که می‌طلبد فضاهای تفریحی، پارک‌ها و آبشار آمادگی لازم را جهت میزبانی از مسافران داشته باشند که ما هم بعنوان اعضای شورا بصورت میدانی نظارت کنیم تا شرمنده مسافران نشویم.
اکبری به یک پدیده زشت در شورای شهر اشاره کرد و گفت: ما ۷ نفر در شورا هستیم گاهی اوقات صحبت‌هایی در اینجا مطرح می‌شود که ما از شورا بیرون نرفته به ما زنگ می‌زنند که از صحبت‌های درونی شورا مطلع هستند این درست نیست ما نماینده مردمی هستیم که از بین ۱۵۰ نفر انتخابمان کردند.
وی افزود: این کار اخلاقی نیست که اگر چیزی بر وفق مرادمان نبود، دست به تخریب بزنیم.
اکبری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، کارگران، مدیران و سرپرست شهرداری در این مدت، گفت: روند معرفی شهردار با توجه به اینکه می‌بایست توسط وزیر کشور تأیید شود طولانی است که تقاضا دارم تعیین تکلیف شود.
بهنام عباس نژاد نیز در این جلسه گفت: بحث معرفی شهردار بدلیل عدم آمادگی همکارن به جلسه دیگری موکول شود.
فرشید احمدی کیش در ادامه این نشست صحبت‌هایش را ارائه داد و گفت: ۶ سال به تنهایی ۷ نفره بودم – البته من جلوی درَ شورای شهر یاسوج متوجه دستور کار جلسه (معرفی شهردار) شدم، حداقل باید در پیام دعوت به جلسه ذکر می‌شد. قبلاً شهردار از قبل مشخص می‌شد بعد در شورا مطرح می‌شد فی البداهه نمی‌گفتند که گزینه شهرداری را معرفی کنید.
احمدی کیش اضافه کرد: باید اول در دستور کار قرار می‌گرفت نه اینکه یک مرتبه در جلسه مطرح شود و این غیرقابل قبول است و شماها ۶ سال گفتید فلانی [نستهن مقدم] نمی‌تواند؛ الان چرا گزینه‌های تصدی شهرداری را در دستور کار نیاوردید.
کیوان آشنا، رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: زمان برگزاری جلسات شورا همیشه مشخص است و الان نزدیک به ۲۰ روز است که شهرداری بدون شهردار می‌چرخد، دست آقای بهرامی هم درد نکند اما هیچ مجموعه‌ای با سرپرستی کارش به‌درستی پیش نمی‌رود و تلاش ما بر این است که سریعتر این وضعیت تعیین تکلیف شود. اعضای شورای شهر باید دغدغه داشته باشید.
در ادامه گپ و گفتی بین آشنا و احمدی‌کیش رخ داد. احمدی کیش گفت: شما به‌جای حل مسأله صورت مسأله را پاک نکنید.
آشنا پاسخ داد: شما یک زمانی همه چیز را مشخص کرده بودید و حتی مدیران شهرداری را چینش کردید، الان نباید به این شکل صحبت شود. احمدی کیش گفت: من و شما ۶ سال با هم کار کردیم، هیچ برچسبی به من نمی‌توانید بزنید من کی چینش نیرو داشتم.
احمدی کیش گفت: یکبار شهردار را انتخاب کردید، اما مرا از دایره خارج کردید و شهردار انتخاب شد اما بنا به مصلحت و پذیرش روی ریش سفیدان از موضع خودم در رابطه با انتخاب شهردار بعدی عقب نشینی کردم.
احمدی کیش گفت: چه ایراد داشت در پیام اطلاع‌رسانی می‌نوشتی انتخاب شهردار تا با آمادگی به جلسه ورود می‌کردیم.
بنا بر این گزارش با موافقت اعضا بررسی گزینه‌های شهرداری به روز دیگری موکول شد.
در ادامه رسانه‌ها از بحث لفظی بین عباس‌نژاد و احمدی‌کیش خبر دادند که بهنام عباس نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها در این باره توضیح داد و گفت: برای اینکه بتوانیم به مردم شهر یاسوج مرکز استان که نام پایتخت طبیعت ایران را دارد خدمت کنیم نباید وارد حاشیه‌ها شویم.
بهنام عباس نژاد با اشاره به حواشی پیش آمده در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار کرد: تمامی هفت عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خارج از اختلاف سلیقه‌ای که در مورد تغییر شهردار با یکدیگر داشتند در بقیه موارد با یکدیگر مشکلی نداشته‌اند.
وی با بیان اینکه اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند نسبت به همکار خودمان در شورای اسلامی رعایت ادب و حفظ حرمت و حریم را داشته باشیم یادآور شد: هر چند ممکن است دسته‌بندی اکثریت و اقلیتی در شورای اسلامی وجود داشته باشد اما گاهاً ارتباطات دوستانه ما با برخی همکاران در طیف دیگر بیشتر بوده است.
منتخب اول شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به مردم شهر یاسوج مرکز استان که نام پایتخت طبیعت ایران را دارد خدمت کنیم نباید وارد حاشیه‌ها شویم.
وی گفت: در همین برهه‌ای که به دنبال تغییر و تحول در مدیریت شهری یاسوج بودیم هیچگاه از دایره ادب و انصاف خارج نشدم و هیچگاه نسبت به همکاران خودم با لحن بد و یا کنایه ورود پیدا نکردم و همواره معتقدم که اخلاق و ادب مقدم بر هر چیزی است.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه از جانب من نسبت به یکی از اعضای محترم شورای شهر مطالبی مطرح شده یادآور شد: هرگز چنین نبوده و نسبت به این عضو محترم شورا و برادر دینی خود ارادت داشته و همواره وی را از دوستان خود می‌دانم.
عباس‌نژاد یادآور شد: باز هم تکرار می‌کنم که ممکن است نسبت به مسائل کاری اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد اما در حیطه شخصی هرگز از دایره انصاف و ادب و نزاکت خارج نشده و نخواهم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا خودت میدونی خداا هم میدونه مشکل مقدم نبود مشکل همین شوراست اینو بخاطر اول متنت گفتم.
اما هیچکس مثل مقدم در این وضعیت بد اقتصادی کار نکرد و کار نخواهد کرد و هیچوقت دست و دامانش آلوده نشد
Iran, Islamic Republic of
می شود بفرمایید مقدم در این شش سال چه کار کرد؟
Romania
شش سال مشکلات شهرداری روی هم ت لنبار شد ،انتظار داری یه شبه همش حل بشه ،چنان مشککلات شهرداری رخنه پیدا کرده که تا سالیان سال حل نمیشه
Iran, Islamic Republic of
باید این شورا هم استعفا بدهند . یه مشکلی ازشهر داخل جلسشون مطرح بشه .نمی توانند بیان کنند و راهکاری براش داشته باشند شورای دانش آموزی ازشون فعال‌تر است همشون ضعیفن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا میگویی تمام مدیران شهرداری راخودت ومقدم چیدید،مدیرفضای سبز پسرعمه ودامادبرادرته، اموراداری هم طایفه ای،ارامستان،مالی،کارگزینی،ووووهمه نیروی خودت است،پرتویرابراساس کدام تخصص فضای سبزرابهش سپردی که دراین مدت تمام فضای سبزخشک شد،معاونت خدمات نیروی خودت است شهررا گرفته،ازخدابترس
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی‌کیش‌پرتوی‌که‌یک‌نیروی‌شرکتی‌بود‌تازه‌استخدام‌شده‌که‌‌ خودت‌گذاشتی رعیس‌فضای‌سبز‌که‌خسارت‌میلیاردی به‌شهرزده‌جمع‌کن‌کاسه‌وکوزه‌ات‌را
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه شهردار شهر بخواهد آشنا باشه پس همان مقدم چه مشکلی داشت مقدم وآشنا ۶ سال همه کاره شهرداری بودند با هم وشریک ودوست
Iran, Islamic Republic of
شهردار غیربومی و کاربلد بیارید
خسرو
Iran, Islamic Republic of
چه گزینه ای بهتر از مهندس سجاد بهرامی که چندین سال تجربه علمی و عملی داره و چندین سال شهردار منطقه ۲ بوده و در دوران مدیریت ایشان تنها دوره ای بوده که کارگران زحمت کش خدماتی سر موقع حقوق و سایر مزایاشون را دریافت میکردن اگر قراره که حق را به حق دار بدهند کسی که لیاقتشو داره و جوان و با انگیزه هست آقای بهرامی هستند شورای شهر باید زد و بند را کنار بگذارند و آقای بهرامی را با اقتدار انتخاب کنند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی بهترین گزینه هستند انتظار داریم شورای شهر منطقی تصمیم بگیرند
mahmud
Iran, Islamic Republic of
اصولا وعملا کاملا مث روز روشنه این هفت نفر صرفا برای منافع خودشون شورا شدن نه برای منافع شهر یاسوج وقتی..... بدی دست گربه چه توقعی باید داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
دکتر فرزاد فرج زاده بهترین گزینه هست برا شهردار شدن
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم ، فرج زاده ضعیف ترین معاون تاریخ شهرداری یاسوج تا به حال بوده
داور
Iran, Islamic Republic of
به خدا من نسبت نسبی و سببی با فرج زاده ندارم ولی این ک فرج زاده ضعیف بوده یا نه باید از کارشناسان حوزه معاونت شهرسازی سوال کرد
نه شما ک کاملا از متن مشخصه جهت گیری سو داری
بهشت
United Kingdom
باسلام ،، اعضای شورا لطف کنند فردی غیر بومی ومتخصص واکاه به مسائل وامور شهری‌انتخاب کنند ، یاسوج دارد از ترافیک وندامم کاری نابود میشه آقایان شورا روزهای تعطیل وعصر ها ورودی وخروج ها را نگاه کنند ترافیک وحشتناک است
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی به تمام مسائل شهر با اطلاع است چون درتما م واحدها کار کرده بنظرمن بهترین گزینه هست اگر انضاف باشد باید انتخاب شود واز خط بازی ها باید دست برداشت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همین چند روزی که بهرامی اومده تغییر و تحول در شهر کاملا مشخصه واقعا بی وقفه دارند کار میکنند
Iran, Islamic Republic of
اگر اعضای شورا دلسوز سه. هستم شهردار غیره بومی متخصص بدون حاشیه بیا مد در غیره اینصورت اوضاع بدتر میشود که بهتر نمیشود این کامنت را در ذهن داشته باشید و در آینده قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام
دکتر نیکبخت را بزارید
Somaye
Iran, Islamic Republic of
بنظر من شهر باید به دست انسان های جوان و تحصیل کرده و حاذق همچون دکتر بهرامی اداره بشه
چون توی این چن روز شاهد تحول خوبی توی یاسوج بودیم
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1