تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۲۱۳
پرونده ویژه برای فردا؛

اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ خیزش برای فتح شرکت های دولتی که منشا حیف و میل و دریافت حقوق های نجومی است!/ این شماره ایروان مسعودی اصل (بخش 6)

۸۹
۵
اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ خیزش برای فتح شرکت های دولتی که منشا حیف و میل و دریافت حقوق های نجومی است!/ این شماره ایروان مسعودی اصل (بخش 6)
کبنا ؛مقدمه: این نوشتار در چندین شماره ترتیب داده شده و در ابتدا با ذکر پیشینه، ریشه ها و علل و عوامل شکل گیری پدیده هلدینگ گرایی در استان پرداخته و کلیه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در پیدایش این امر دخیل بوده (از جمله سید کامل تقوی نژاد، غلامرضا پناه، عدل هاشمی پور، حاجی محمد موحد، محمدعلی وکیلی، غلامرضا تاجگردون، ایروان مسعودی اصل، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی، نادر منتظریان، مهدی روشنفکر، فرهاد باقرپور و...) و مسبب و عامل منفی توسعه آن بوده و مرکز نشینان استان محسوب می شوند، به همراه سوابق هلدینگی و افعال و اعمال ترویج این اپیدمی با رویکرد نوچه گرایی و نوچه پروری واکاوی شده و در انتها به تحلیل امکانی و آثاری عدم انتفاع آنها در توسعه عمومی استان پرداخته خواهد شد و افکار عمومی را به عنوان مدعی و هم داور در مطالبه ی پرسش هایی از این دست که این افراد چه سهمی در توسعه استان و کارهای عام المنفعه داشته اند و چه نقش منفی در رشد اقوام سالاری و فامیل گرایی در استفاده از منافع فردی و بعضا سیاسیِ شرکت های دولتی داشته اند و... به نظاره خواهد نشست. لذا شایسته است این یادداشت چند قسمتی، به دقت خوانش شده تا در پایان به داوری درست و ضرورت آن در نقدِ مروجان بیماری همه گیر هلدینگ گرایی در استان پی برد.
در ادامه شماره‌های قبل که به برخی افراد (سید کامل تقوی نژاد، غلامرضا پناه و ...) پرداخته شد و تا حدودی برخی از فعالیت های هلدینگی و خدمات طایفه ای و منطقه ای و منفعت گرایی های فامیلی و خانوادگی آنها عاری از توجه به منافع عمومی استان و صرفا منفعت گرایی خصوصی و فامیلی آنها مورد توجه قرار گرفت. در این شماره نوبت به دکتر ایروان مسعودی اصل رسیده است که مورد تاکید و توصیه جدی بسیاری از مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز بوده و همواره علاوه بر ارائه اطلاعات درخور، نسبت به انتشار شماره و یا شماره های ویژه این شخص، سماجت و جدیت داشته و انتظار شفاف سازی و اطلاع رسانی و رسالت خبری در این باره را داشته اند.
ایروان مسعودی اصل قهرمان نوظهور عرصه هلدینگ‌گرایی و شرکت های دولتی در کهگیلویه و بویراحمد است که اگرچه دیر به این عرصه وارد شده است، اما به نسبت توانسته است برای اقارب و بستگان خود در این حوزه بسیار خوش بدرخشد. هلدینگ گرایی افراطی وی با شروع دولت ابراهیم رئیسی و البته با تصدی مسئولیت های وی در سازمان بازرسی کل کشور (مدیرکل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور و معاونت فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور) در دو سال اخیر آغاز شده است و همچنان این مسیر ادامه دارد که این قسمت از فعالیت های وی در شماره بعدی منتشر خواهد شد و فعلا در این شماره سوابق قبلی مسئولیت ها و فعالیت ها و همکاری طایفه ای و فامیلی وی مورد نظر قرار خواهند گرفت.
آغاز حرکت های ایروان مسعودی اصل با همراهی و نزدیکی با احمد توکلی که هم اکنون ریاست سازمان مردم نهاد دیدبان شفافیت و عدالت که اصطلاحا برای مبارزه با فساد و شفافیت سازی برای مبارزه با این مقوله مزمن و بیمار سیستم اداری و اقتصادی کشور و منع و نهی از اقوام سالاری و فامیل گرایی و ادعای حمایت از شایسته سالاری بنیان نهاده شده، بوده است. در دورن مسئولیت احمد توکلی، ایروان مسعودی اصل به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رفت و مدتی مورد حمایت جدی وی قرار گرفت و به فراخور در این مرکز رشد کرد که در ادامه سیر این رشد و جدایی از توکلی و گرایش به لاریجانی را بررسی خواهیم کرد.
مسعودی اصل، همزمان با حضور و استقرار در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در کمیته امداد کشور مسئولتی بر عهده گرفت. وی چند صباحی مدیرکل امور مجلس کمیته امداد کشور را بر عهده داشت و پس از آن به معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور رفت. در این دو دوره مسئولیت وی، فعالیت عمومی و عام المنفعه برای خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دیده نشد و صرفا تا حدودی فعالیت هایی برای رشد و ارتقا و تصدی مسئولیت هایی برای برخی از اقارب و بستگان خود در واحدهای استانی تابعه کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دیده می شود که موجب حمایت و پشتیبانی آنها می شده است.
وی همزمان با دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی که احمد توکلی ریاست مرکز پژوهش های مجلس را بر عهده داشت، به فراخور معاون و یا قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس بود و با توجه به مشغله های سیاسی دکتر توکلی، عملا ریاست این مرکز با ایروان مسعودی اصل بوده و همه امور به دست ایشان بود. آرایش نیروهای این مرکز و جذب نیرو برای مرکز پژوهش ها در اختیار وی بود و حتی جهت دهی به سیاست های این مرکز علمی و پژوهشی با نظر و مدیریت وی بوده است. به عنوان مثال با توجه به ظرفیت های این مرکز و اثرات آن بر تصمیمات مجلس، طرح ها و برنامه های بسیاری می توانست تهیه و تدارک دیده می شد که برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و سایر مناطق کارگشا باشد و یا حتی می توانست با برنامه ها و اعلام نظرهایی مانع از انجام برخی از پروژه های سدسازی که برای استان ضرر دارند می شد.
نمونه فعالیت های مرکز پژوهش های مجلس که به تازگی توانسته است مانعی برای پیشرفت استان باشد، گزارش این مرکز در اردیبهشت ماه جهت ممانعت از سد آبریز بوده است. البته این گزارش در دوارن فعلی که مسعودی اصل مسئولیتی در مرکز پژوهش ها ندارد، تهیه شده است. اما در باب سدهایی مهمی که مورد اعتراض مردم اقصا نقاط استان هستند و از به یغما رفتن آب های استان در عین احتیاج، همواره گلایه دارند، مسئولیت های جدی متوجه مسعودی اصل است، زیرا درباره بعضی از این سدها، آغاز طرح موضوع و شروع آنها و آغاز طرح های مطالعاتی و تصویب بودجه آنها در مجلس شورای اسلامی و ... با دوره اول مسئولیت های مسعودی اصل در دهه هشتاد تا نود، همزمان بوده است و برخی دیگر از آنها با دوره دوم مسئولیت های وی در دهه نود تا هزار چهارصد، همزمان بوده که در قسمت مربوط به آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در این دوره مسئولیت مسعودی اصل بر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی که عملا این مرکز در دست ایشان بوده، هیچ گونه کار و مطالعه عمومی همانند آنچه که در گزارش سد آبریز به نفع استان خوزستان و به ضرر استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، انجام نشد و هیچ گونه گزارش پژوهشی از این دست برای شناسایی ظرفیت ها طبیعی و منابع سرزمینی استان برای معرفی و توصیه به مقامات بالادستی در وزارتخانه های مهم و صنعتی و معدنی و کشاورزی و یا کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی همچون کمیسیون انرژی، عمران، کشاورزی، بودجه و ... برای تصمیم های پیشرفت آفرین و محرومیت زدا انجام نگرفت!
نزدیک به 15 سال دوره های مدیریتی مسعودی اصل بر مرکز پژوهش ها در سال های قبل و بعد از سال 1390 می باشد، که طرح مساله و آغاز طرح های مطالعاتی و حتی ورود به فاز اجرائی سدهای تنگ سرخ و خرسان 3 به همین دوران برمی گردد که هیچ واکنش و اظهارنظری توسط مرکز پژوهش ها در باب این سدها و مصیبت ها و عوارض منفی آن برای منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی آن صورت نگرفت. در حالیکه سال ها است که مردم و طرفداران محیط زیست در استان بشدت نسبت به عوارض این سدسازی ها برای استان و نادیده گرفتن حق مردم کهگیلویه و بویراحمد و سهم آنها از این منابع سرشار آبی اعتراض داشته اند. اما همین مرکز پژوهش ها در اردیبهشت ماه گذشته با انتشار گزارش مانع اجرایی شدن سد آبریز که از سدهای تنگ سرخ و سد خرسان 3 بسیار کوچک تر است، شد.
گرچه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای استان کهگیلویه و بویراحمد منفعتی نداشته و شاید بیشتر مردم عادی و عوام با نام و وجود این دستگاه آشنایی نداشته و تنها با انتشار گزارش مرکز پژوهش ها در مورد سد آبریز نام این مرکز همه گیر شد و تصور عمومی مردم روستاها و مناطق برخوردار از منافع این سد، آن است که مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش های مجلس مانع احداث این سد شده است. اما می توان گفت که این دستگاه برای مسعودی اصل منافع ارتباطی داشته و از طریق آن با بسیاری از دستگاه ها و وزارتخانه ها می شود ارتباط برقرار کرد.
در این دوران، مسعودی اصل به سازمان بزرگ تامین اجتماعی که بدنه بسیار بزرگ و غول پهن پیکر اقتصادی و هلدینگ شستا را دارد رفت. معاونت امور مجلس این سازمان به وی رسید تا با دست باز برای نزدیکان خود سنگ تمام بگذارد. مسعودی اصل در این دوره با شدت بیشتر به حمایت از نزدیکان پرداخته و از فامیل و نزدیکان و طایفه خود افراد بسیاری را در بدنه سازمان تأمین جتماعی کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها استخدام بدون آزمون کرد. وی تا آنجایی که سازمان تامین اجتماعی استان طرفیت داشت از نیروهای نزدیک به خود در طایفه، با سفارش و فله ای به صورت های گوناگون استخدام کرد و برخی دیگر از آنها را در سازمان های تامین اجتماعی استان های همجوار استخدام کرد تا در آینده کم کم به استان منتقل شوند.
شدت این استخدام های بدون آزمون و فله ای به حدی بوده است که به عنوان مثال در سازمان تامین اجتماعی استان، به صورت یکجا و همزمان یک زوج (زن: خانم ش و شوهر: آقای س) از فامیل خود را استخدام کرده است! که کاش بر ای رضای خدا هم که شده یکی از این موارد را به خانواده های بدبخت، بی بضاعت و بی کس و کار با چندین فرزند بیکار و تحصیلکرده اختصاص می داد و این میزان از طایفه گرائی و فامیل گرایی را پررنگ نمی کردند و اندکی خداترسی وجود داشت.
نادیده گرفتن حقوق بقیه مردم و جوانان دارای مدارک و مدارج علمی بالا از دانشگاه های مهم کشور و در عوض استخدام های طایفه ای و حمایت از نزدیکان خود و به صورت کلی طایفه گرایی امری زشت و ناپسند است که روش و منش امثال دکتر مسعودی اصل و دیگر افراد این ویژه نامه که در شماره های قبل به آن پرداخته شد می باشد. البته برخی از این افراد نیز قرابت های فامیلی و داد و ستدهای هلدینگی نیز با یکدیگر دارند که در شماره های پایانی مورد اشاره قرار خواهند گرفت.
 
ادامه دارد...
.............................................................................................................
پاسخ به یک سوال:
با توجه به اینکه در عنوان این گزارش از حقوق های نجومی در هلدینگ ها صحبت شده است، در این مدت همواره مخاطبان محترم کبنا نیوز درباره میزان حقوق ماهانه مسئولیت های مهم و یا عضویت در هیأت مدیره هلدینگ ها و شرکت های دولتی سوالاتی داشته اند، با توجه به اطلاعاتی که موجود است، گاهی اوقات میزان حقوق های آنها که گفته می شود، باعث تعجب و شگفتی مخاطبان می شود.
بنا بر اطلاعات پراکنده واصله، میزان حقوق و مزایای ماهانه و سالانه (پاداش پایان سال تحت عناوین گوناگون)، در این شرکت ها و هلدینگ ها یکسان نیست و بسیار متفاوت در پرداخت ها عمل می کنند و بستگی به نوع شرکت ها و درآمدهای شرکت عمل می کنند. مقدمتا اینکه نحوه پرداخت حقوقی و مزایا در این شرکت ها از قانون خاصی پیروی نمی کند و مانند کارکنان دستگاه های اداری از یک قانون تبعیت نمی کنند و سقفی خاصی برای پرداخت ماهانه آنها وجود ندارد.
بستگی به نوع شرکت ها از پتروشیمی ها تا داروسازی ها و درمانی و بهداشتی و ...، حقوق و مزایا تا ماهانه 100 و 200 و بعضا حتی 300 میلیون نیز گزارش شده است. علاوه بر این در پایان سال مبالغ بالایی تحت عنوان پاداش پایان سال و ... به این افراد پرداخت می شود که رقم های نجومی دارند. به عنوان مثال گزارش شده که یکی از افرادی که کارمند ساده یکی از ادارات در شهر یاسوج که میانگین حقوق اداره آنها در شهر یاسوج حدود 15 میلیون می باشد، بوده و چند ماه پیش توسط یکی از همین شخصیت های هلدینگی که از اقوام ایشان است به مسئولیت مهمی در یکی از شرکت های دولتی ارتقاء یافت که الان در تهران تنها هزینه ماهانه خانه استیجاری این شخص با رهن یک میلیارد تومان و کرایه ماهیانه 22 میلیون تومان می باشد که با توجه به حقوق فعلی وی در شرکت دولتی محل اشتغال، این مبلغ کرایه ناچیز می باشد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
سردمدار طایفه گرایی دیگه مسعودیه طایفشو زنده کرده، اینهمه نیرو در تامین اجتماعی،بیمه ها،هلدینگ ها و ... در سراسر کشور جالبه تازه معاون سازمان بازرسی شده دیگه خودتون قضاوت کنید چه خبره
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت این نویسنده عالم بقول خودش و از نظر من بی تعهد نسبت به ارائه اش نمی دانم اقا یا خانم هست!!!!!!!!!!!!!!!! البته خیلی مهم هم نیست فقط در یک کلام میگم واقعا تا امثال مثل شما و بنده حقیر اگر اینجوری فکر کنم واز روی کینه عقده درونی حالا دلیلش نمی دانم چیست مطلب بزنیم و بچه های پاک سیرت و توانمند مورد هتک حرمت قرار بگیرند استان ما هم باید هم اینجوری عقب مانده بماند بنده حقیر برای همه بچه های هایی که عکس اونا را زدید با هر تفکری احترام قائلم .اگر بر قوانین جاری کشور حداقل اطلاع داشتید اینجوری فکر نمی کردی مگر چپاول گری ایست مخصوصا در این دولت پاک دست و مردمی اصلا و ابدا این موارد بندرت هست هر جا بر اساسی و قوانینی حقوق و مزایا پرداخت می شود اینکه کسی خونه اجاره کرده با هر مبلغی ربطی به من تو ندارد ناراحتی من از این است که نمی دانید در زمان شاه خائن به مردم بهترین و نجیب ترین مردم ایرانی و در ایران مردم استان ماست در زمان 8 سال دفاع مقدس شجاع ترین و بهترین و برترین حضور مردم ما داشتند و حالا هرجا بچه های ما حضور دارنند در هر هر مسئولیتی بهترین و کارامدترین دستگاه در کشور هست خواهش می کنم دستگاه های نظارتی ورود پیدا بکنند تا چنین مطالب بی اساسی به این بچه های مظلوم زده نشود من همه اینا را می شناسم اصلا ارتباط کاری با اونا ندارم و می دانم این تحلیل نه علمی است ، نه منطقی و حداقل انصاف هم در اون رعایت نشده حالا اگر خواستی تمیل داشتی تلفنی باهم صحبت بکنیم ارادت خدمت همه مردم باشرافت ایران اسلامی و استان و ارادتمند همه بچه های پاک و توانمند و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد
حسین
Romania
مسئولین تا کی باید سر زیر برف کنند.چرا با کسانی که با پارتی بازی باعث می شوند بستگانشان بکار گرفته شوند برخورد نمی شود .خیر دنیا و آخرت نبینیید.
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
تمام این نوشتارها ظلم به فرزندان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد با هر گرایش فکری و سلیقه سیاسی است/ نویسندگان این مطالب در آینده، اگر وجدان داشته باشند خود را بابت این شب نامه نویسی ها نخواهند بخشید و البته اَنترانی بیش نیستند و خاک بر سر آناني که اینگونه ب فرزندان غیوری چون دکتر مسعودی اصل هم رحم نمی کند/ دریای دل دکتر مسعودی اصل دریای پاکی است که به پوز برخی اَنتران کج فهم پرونده ساز نجس نخواهد شد ان شاالله/ براساس تجربه یقین دارم این مطلب دست نوشته همانانی است ک دکتر مسعودی اصل به آنها عزت بخشیده و الان اینگونه ابن ملجم مرادی شده اند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید این آقای نمایمده خواستن یه چهار نفر رو بدنام کنن و همین هم شد
انصافا خیلی زرنگه
خیلی
هلدینگ ها هم در راهند
هوش سیاه
United Kingdom
شما خودتون اصلا یک شبکه مستقل نیستید و کاملا توسط افرادی خاص برای منافعی خاص مدیریت میشید..پس خود شما هم دنبال منافع شخصی هستید.نقد های شما هم آنچنان اعتباری ندارد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه
بی اندازه اقوام گراست
کلی افراد را اخیرا برده در شرکت های دولتی درمانی دارویی
اون وقت در سازمان بازرسی باید با فساد و پارتی بازی مبارزه کند ؟؟؟؟؟
متن خوانِ بطن بین.
Romania
قسمت های قبل را هم‌خواندم.
این یکی رو هرچه مداقه کردم حرف مستندی و استدلال درستی ندیدم :
۱- رزومه کاری این فرد چه ارتباطی با هلدینگ گرایی داشت؟؟
۲- ایا نویسنده به اسناد و تحقیقات مرکز پژوهش های مجلس دسترسی دارد و بررسی کرده است؟؟
۳- مرکز پژوهش ها، یک نهاد علمی ،پژوهشی است و بروندادش ،نتایج تحقیقات است نه تصمیمات رئیس یا معاون۴
Belgium
واقعا متاسفم برات جناب کمایی
یعنی چقد باید بگیری تا این چنین نخبگان این دیار را نابود کنی اگه انصاف داشتی این همه تهمت و دروغ به هم نمی بافتی
متن خوان بطن بین
Romania
این یادداشت فاقد ستون فقرات است و به محض خواندن فرو میریزد چون به نظر میرسد دست نویسنده خالی بوده و وجه و غایت تخریبی دارد. به کمر متن باید استناد و استدلال بست نه اوردن اسم فلان بازنشسته سیاسی. اگر قرار بر تخریب باشد مثال ان پیرزن اَلَک کن می شود و......انچه من از فحوای این متن برداشت کردم، ایشان مطمئنا ادم توانمندی و پاکی است، و هرجا مسئولیتی دادند رفته، ایا این منفی است؟؟؟
پس لطفا به فهم خوانندگان احترام بگذارید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا خودزنی میکنی؟ کدامیک از هلدینگ های موصوف
پرسنل خود را با آزمون جذب میکنند
آیا افرادی که از دیگر استانها به هلدینگ ها جذب می شوند
علامه هستند ؟
به فرزندان لر ظلم نکنید بگذارید سرمایه انسانی خمایت شوند
فهیم
Romania
دکان باز کردی تو این شرایط،، حالا اولویت شما شده چندتحصیل کرده و مسئولی در این استان که در سطحی دیگر فعالیت دارند؟ ایشون که انگار در این همه سال کار و عمدتا مسئولیت پژوهشی میکرده، حالا به یک فردی هم کمک کرده باشه..
سی سخت
Belgium
واقعا اگه این استان ده نفر مثل آقایان دکتر مسعودی و تاج گردون داشت. الان این استان در این شرایط اسفناک قرار نداشت..
برادر عزیز واقعا من به شخصه کاری به دکتر مسعودی ندارم.ولی با این اوصافی که شما می گویید. اگر واقعا دکتر مسعودی این قدر باهوش و زرنگ بوده که بتواند در بین اون همه غول در مرکز کشور بتواند این همه کارکند و نیرو بکارد. باید به ایشان احسنت و دست مریزاد گفت. واقعا بنده به عنوان یک فردی سی سختی به وجود ایشان افتخار می کنم. این همه نفوذ در این سن جوانی واقعا جای بسی خوشحالی دارد.
کسی که این همه قدرت و نفوذ و تدبیر داشته بتونه قدرت را از آقای توکلی بگیره. آدم بزرگ و باهوشی است .
چنین فردی در استان باید نماینده مردم باشه تا اونوقت قدرت نفوذ ایشان در بین سران مملکت بیشتر به چشم بیاد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
واقعاً تو‌چرا اینقدر ضعیف النفس هستی که هم استانی هایت رو نمیتونی در رده های بالا ببینی...همه استانهای کشور افرادی در راس دارند..خاک بر که روزنامه ای ک تو سردبیریشی
پاکروان
Iran, Islamic Republic of
تامین اجتماعی را نابود کرد

تا توانست فامیل های خود را به تامین اجتماعی تحمیل کرد
چه در دوره ی احمدی نژاد
چه در دولت روحانی


در ضمن هیچ گونه صلابت و صراحت سیاسی ندارد
موقعیت برای او مهم است
دیدگاه
Iran, Islamic Republic of
. هم با احمدی‌نژاد بود هم با روحانی هم با سید ابراهیم رییس الساداتی رییس جمهور انقلابی
معلوم نیست چه دیدگاه و تفکری دارد
والا گهر
Iran, Islamic Republic of
قومیت و طایفه برای مسعودی اصل اولین اولویت است
کسی که چنین تفکراتی دارد نمی‌تواند قابل قبول باشد
Iran, Islamic Republic of
بسوز که سوزش داره
مه آتشنشانی نه خور کنم
خته واب واتیش بزن حسادت یکی از بیمارهای روحیه
منتقدان
Iran, Islamic Republic of
نگاه به طرز تربیت طرفداران کنید

چقدر وقاحت دارد
اگر در دفاع از مسعودی اصل حرفی برای گفتن ندارید چرا فحاشی می کنید ؟؟؟!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی مهمترین علل اینکه استان ما از قطار توسعه جامانده همین خبرگزاری ها هستند که در فقر فکری بسر میبرند، کبنا عزیز تو باید واسه منعن مردم این استان بگی حالا یه دوتا مدیر کشوری داریم یخ چنتدتا جوون بیکار این استان رو تو شرکت ها جا بدن کجاش بده اینا خو اکثرا آزمون ورودی نداره استخدامیشون به همین شکله حالا تو چرا زورت میاد که جوون استانی که بیشترین شهید وجانباز رو تو این کشور داده یه جایی بره کارگری کنه
حق
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف دارد که اینگونه نیروهای نخبه هم استانی که بدون پشتوانه و با تلاش و پشتکار خود به چنین جایگاه هایی رسیدن رو تخریب کردن
دلاور
Iran, Islamic Republic of
والا کسی که یه روز دانشگاه علوم پزشکی درس نخوند و سه مقطع دانشگاه آزاد درس خوند و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تیپ یک شد اونم خلاف تمامی قوانی جذب هیات علمی (شرایط سنی و ...) نخبه نیست.
نخبه نیست.
نخبه نیست.
نخبه نیست.
نخبه نیست.
لاله
Iran, Islamic Republic of
کاش ۵ نفر دیگه امثال دکتر مسعودی اصل رو داشتیم تا حامی بچه های بی پناه استان در مرکز بودن

واقعا احسنت به دکتر مسعودی
خوف
Iran, Islamic Republic of
هر وقت متون سایت کبنا رو میخونم
نمی‌دونم و متوجه نمیشم که چرا این اندازه بچه های استان در مرکز مخصوصا مسعودی رو تخریب می‌کند.

به نظرم زیبنده نیست
متعصب
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا به نظر شما دکتر مسعودی از بچه های استان استخدام کرده کار خوبی کرده یا بقیه استان ها از این جذب استفاده میکردن و اجازه استفاده استان بدبخت ما رو نمیدادن
کارمند تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
از بچه های آستان استخدام نکرده
از بچه های فامیل خودش استخدام کرده
بدون هیچ گونه توان و تخصصی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مسعودی با غیرت و متعصب
دهنو
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی کل کشور باید ابتدا بازرسی خویش از از عمکرد خویش صورت گرفته و میپذیرد آغاز کند
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی،بعد ها مشخص خواهد شد که چقد از موقعیتش استفاده کرده،توان علمی داره حرفی نیست
نگین تاجی...
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی کامل در جریان موضوع هستش، که این متن ها و شب نامه ها تهمتی بیش نیست....دکتر ایروان مسعودی اصل از نخبه های استان هست، که بدون هیچ رانت و پارتی پله های ترقی رو یکی یکی طی کرده، استان ما به امثال دکتر مسعودی اصل و تاجگردون ها نیاز مبرم داره...البته از کبنا بابت معرفی دکتر مسعودی اصل و مناصب ادوار قبل و فعلی ایشان تشکر می کنم،چون واقعا من به عنوان یک شهروند کهگیلویه و بویراحمدی نمی‌دونستم که چنین فرزند شایسته و نخبه ای در مرکز داریم، باید زمینه رو برای رشد چنین فرزندانی فراهم کرد، چون اینان سرمایه و میراث این استان هستند.
درود بر دکتر مسعودی و تاجگردون......
مهدی زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد با صلابت زبده نترس شجاع و درایت دکتر مسعودی عزیز و بزرگ
در پاسخ
Iran, Islamic Republic of
آدمی که تا حالا دیدم خودشه !
خهکلون
Iran, Islamic Republic of
با این سیستمی که مجلس و دولت ما داره و اینطور که شما از این آقا گفتین اگه استان سه نماینده با نفوذ و قدرت ایشون داشته باشه شاید امیدی باشه حق استان از نمایندگان گرگ کلان شهرها و استان های بزرگ بگیره
R_j
United Kingdom
باسلام خدمت بزرگواران
راستش من مطالب کبنا رو اصلا نمیخونم ولی هروقت به درخواست دوستان لینکی ارسال میشه وتاکید دارن بازکنم
نقدنابجا وتخریب یکی از سازندگان اصلی پل پیشرفت این استان هستش
باتمام محرومیتها اگر پل ارتباطی باپایتخت ومسئولین عالی رتبه سیاسی وو وجود داره زیرساختهای اونو افرادی مثل تاج گردون ودکتر مسعودی وامثالهم پی ریزی کردند تا امثال من وشما حضوری بتونیم مراودات نزدیک جهت احقاق حق خود داشته باشیم و واز نام این عزیزان جهت تسریع در انجام امور مورد نظر بهره ببریم لذا دوستمون جناب کمایی شاید به جهت ولع نام هم که شده ناچارهستش از اسامی بزرگان علم وسیاست در استان در مطالب خود نهایت استفاده را ببره ( بزرگی میگه توهین هم میکنید به افراد صاحب نام توهین کنید تا برای یادگاری هم که شده اسمتون رو ناخواسته کنار هم تلفظ کنن که خودش هم کسب افتخاره)
درخصوص استخدامهایی که فرمودین وافرادی که جذب شده بدون مدرک واشتباه به عرضتون رسوندن هرشخصی از حوزه ی گچساران استخدام شده رو به تاج گردون هرکسی لوداب و‌بویراحمد استخدام شده به دکترمسعودی ارتباط میدین اگر حقیقت باشه که سکان وزارت کار رو باید باحمایت من وشما درسطح ملی به ایشان بسپارند واگر حقیقت نداشته باشه هم یکی یه روزی یه جایی باید جلوی امثال شماها رابگیره که جسارت فراتر از حد نکنید
درخصوص مرکز پژوهشها ومسئولیت ایشان وبی توجهی به اشکالات سدهای استان هم شایان ذکر هست که سدهایی که اکنون در دست بهربرداری هستند رو از خانوادها وروستاها وکشاورزانی که درمحدوده ی سد هستند سوال بپرسیم وتغییرات مثبتی که براشون اتفاق افتاده وبی شک کارشناسان آب استان دراین خصوصا علمی جوابگوی منتقدین بی علم دراین حوزه هستند( دوستان محیط زیستی که اظهار نظر میکنند هم قطعا افراد کوهنورد هستند که نام یاور محیط زیست فقط بر پیراهنهای انان نوشته شده وتحصیلاتی دراین خصوص ندارند

ضمنا ازشما ممنونیم که رزومه ی کوتاهی از توانایی های مدیریتی دکتر مسعودی رو یاداوری کردین تابیشتر افسوس بخوریم که مردم شهری هستیم که جای دست گیری هل دادن رو بلدیم وگرنه چنین شخصیتی که شمابه قصد تخریب ازشون نام بردین ولی ناخواسته توانایی های ایشان بردلمان نشانه رفت ، شایسته احترام است وتقدیر
زاده باقری
Iran, Islamic Republic of
سلام ..
منابع کشور را ترک ها و اصفهانی و یزدی ها بلعیدند و از استان ما نیروی کار خودشان را تامین میکنند. اون وقت ما نسبت به جایگاه گرفتن چند جوان هم استانی بخل داریم
علی همت لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی لیست چپ وراست،بالا و پائین،نخبه و کارشناس وسایل فرزندان استان رو که ایشان در جایگاه های مدیریتی رشد و ارتقا داده هم ببر،فرزند معاون وزیر آموزش و پرورش استان رو کی زیر پرروبالش رو گرفت؟ مدیرکلهای فعلی و قبلی استان رو کی ارتقا داده؟
جز مسعودی اصل....؟
چطور میتونید چشمتون رو روی ده ها نفر از بهترین جوانان استان که با حمایت ایشان رشد کردن ببندید؟
یک سال مرکز پژوهشها نبود دیدید چه بلایی سر سد آبریز آوردن؟
چطور از حمایت‌های ایشان در موضوعات بودجه ای استان اطلاع دارید اما کتمان میکنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
الان جرم و تخلف ایشان چه بوده ؟!
اینکه با اراده و توانمندی خودش رشد کرده؟
اینکه در عنفوان جوانی به قول خودتان اختیار تخصصی ترین مرکز قوه مقننه را در اختیار گرفته ؟!
اینکه همه دوران خدمتش را در دستگاههای نظارتی بوده و مورد اعتماد نظام است ؟اینکه اینهمه در ساختار قدرت و نفوذ دارند و توانسته به پیشرفت منابع انسانی استان کمک کند؟!
اینکه به عنوان یک کارشناس و متخصص در مهمترین نهادها خدمت کرده ؟!

وتقعا چرا اینقدر کوته بینانه مطاب میزنید؟
سادات
Iran, Islamic Republic of
هیچی تو اراده خودش نبود...
حتی هیات علمی شدنش کلی ابهام داره
بازرسی استان ک ب
Iran, Islamic Republic of
تا دلت بخواد جرم داره... فقط لازمه سازمان بازرسی ورود کنه..........
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی کیه ؟!

الان این مطلب تعریف مسعودی داده یا تخریب کرده؟!
نمیدونم چیزایی که گفتید راست هست یا دروغ ولی اگر صحت داشته باشه که همه نقطه قوت هست.
اتفاقا امثال ایشان باید با پشتوانه رای بالا وارد مجلس شوند تا بتوانند اندکی از حقوق تضییع شده مردم استان را باز ستانند.
شهرام پ
India
جناب دکتر مسعودی اصل نمونه یک مرد با اصالت و باسواد و اعتبار برای کل استان است و تا هستش کسی قدر بودنش رو نمیدونه و کبنا هم حتما از جایی بهت دستور تخریب دکتر مسعودی رو بهت دادن ولی هر چقدر هم وعده دادن به تحقق نمیرسه چون دکتر خدا رو داره
به امید پایداری و موفقعیت جناب دکتر مسعودی اصل و استان غیورمان
فرزادی
Iran, Islamic Republic of
جذب هیات علمی ایشان خلاف تمامی قوانین جذب هیات علمی بود
علی همتی دهنو
Iran, Islamic Republic of
انصافا از رزومه کیف کردم
و احساس غرور
آفرین بر این همه اثرگذاری ملی
ای کاش روزی کرسی پارلمان بویراحمد
بدست فرزند پارلمانی بویراحمد بیفته
تا اون وقت بویراحمد مغموم هم بتونه از شوق فرزندانش سربلند کن....
و از این مظلومیت خارج بشه
تصورکنید کسی که به قول نوروز عزیز
15سال مرکز پژوهشها رو روانگشت میچرخونده
نماینده بویراحمد بشه
کسی که در چند دستگاه معاون پارلمانی بوده
دانشیاری که در حد وزیر سابقه اجرایی داره و تجربه مدیریتی
کسی که در هر سه قوه در بالا ترین سطح مدیریت کلان کرده

تا اون روز ....
Iran, Islamic Republic of
با سلام
یادم یک بار مراقب آزمون بودم که از بین ۲۵۰ نفر یک نفر برای تامین اجتماعی میخواست ! بعد اینجا یک زن و شوهر با رانت با هم استخدام نیشن ! خداوندا این مردم چه گناهی کردند
United Kingdom
الحق که کم گفتی...
چرا به بیمه سلامت و آتیه سازان حافظ نپرداختی؟؟؟؟؟
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
واقعا با این مطالب دکتر مسعودی انسان به این مهمی و اینکه یکی از بچه های استان در این مناصب مهم در مرکز بودند و هستند،جای تقدیر و تشکر از کبنا داره،که ایشون رو برای مردم استان معرفی کردی.....واقعا با این اوصاف پس یک تاجگردون دیگر هم داشتیم و نمی دانستیم....درود بر تاجگردون و مسعودی اصل ها
United Kingdom
اینقد نگید دکتر دکتر دکتر ...
هر سه مقطع رو دانشگاه آزاد خوند....
این همه فارغ التحصیل دکترای دولتی و وزارت بهداشت بیکار داشت و داره استان....
جاودان
United Kingdom
تا جایی که یادمه ایشون فقط دانشگاه آزاد درس خوند....
حتی رشته داغونی هم درس خوند که دکتراش داخل دانشگاه آزاد بدون کنکورر بود یا بدون شرکت کننده
United Kingdom
خودشون هلدینگ گرایی دیگه ای هشدن
برادران
Iran, Islamic Republic of
طرف کارشناس اداره آب بود، مستقیم بردش هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بیمه سلامت ایران....
بدون هیچ تخصصی و.... فقط و فقط چون فامیل نزدیک این بزرگوار بود...
نظربیگ
Iran, Islamic Republic of
اول میرن استان دیگه استخدام میشن، بعد کم کم میان استان
عزیزی م
Iran, Islamic Republic of
باور کنید باور کنید...
، امثال طبری ها رو ندیدید؟؟؟؟
چگونه ده ها نفر دیگه رو رو بدون هیچگونه آزمون استخدامی ، استخدام سازمان بیمه سلامت ایران کرد؟
آیا مرجعی برای رسیدگی هست؟؟؟؟
مطلع
Romania
همین قدر بدانید که ایشان با مدرک دکترای دانشگاه آزاد الان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شدند.چه رانتی از این بالاتر؟براستی چنین فردی باید در سازمان بازرسی کشور باشه؟
لوداب باغیرت
Iran, Islamic Republic of
سلام و علیکم/ الان فکر می کنی با این نوشتار خودتان را خوشنام می کنید؟ واله اینطور نیست و فقط بدانید با این نوشتارها به آبرو و عزت رسانه ها تعرض کرده اید. چقدر زشت است برادرکُشی و چقدر زشت تر که اینگونه در روز روشن قداره کشی کنی و کسی هم جلودارت نباشد. واقعا باید تاسف خورد از اینهمه نخبه کُشی و برادر کُشی. دکتر مسعودی اصل محبوب دلهاست و کاش صدها دکتر مسعودی اصل و غلامرضا تاجگردون در بدنه مدیریتی ملی داشتیم، کاش و هزاران افسوس
دانشجو
United States
اگه انصاف داشته باشید
قطعا از مساعدت ها و توجه دکتر مسعودی به سایر نخبگان و جوانان لر نشین و هم استانی اشاره می کردید.
این همه حمایت ها از نخبگان استان تنها بخشی از مساعدت ها دکتر مسعودی نسبت به هم استانی ها خودش است.
رعایت انصاف کنید لطفاً.
به نظر شما کسی که در این سن جوانی و با اتکا به شایستگی های فردی به این جایگاهها رسیده و داره به این استان خدمت می کند شایسته تقدیر نیست.
مردم استان باید قدردان امثال دکتر مسعودی ها و تاجگردون ها باشند.
عادل
Iran, Islamic Republic of
سلام. دوستی فرموده ای کاش 5 نفر مانند ایشان بود. دوست عزیز ناراحت نباش هزاران مدیر مانند ایشان رانتی داریم اگر نداشتیم پس این فلاکت از کجا امده.
Reza
Iran, Islamic Republic of
رشته مدیریت خدمات بهداشتی دانشگاه آزاد خوند...
به هرچی میخوره الا نخبه، بخدا هر کسی ندونه من که میدونم بدون آزمون دکترا پذیرش داشت و چند سال ظرفیت دکتراش هم خالی بود.
Iran, Islamic Republic of
الان خوبه سازمان بازرسی ورد کنه
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
فساد سیستمی که میگن همینه... میشه از کامنت ها فهمید چقد نوچه داره و چقد در این زمینه خوب کار کرد که همه دارن کامنت براش میذارن، از همه نظر (تحصیلات و....) بسیاری افراد شایسته تر از ایشون در این استان بود و هست که از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور فارغ التحصیل شده اند.....
این این بزرگوار حتی یک روز هم در هیچ دانشگاه علوم پزشکی کشور تحصیل نکرد.
Iran, Islamic Republic of
تیم کامنت نویسی برای حمایت دارن
😄😄😄😄
سلامتیار
Iran, Islamic Republic of
با این همه ادعا این بزرگوار حتی یه مقطع تحصیلی هم دانشگاه علوم پزشکی درس نخوند ...
Iran, Islamic Republic of
شنیدم میگویند طنز تلخ این است که مسعودی در بازرسی مسیولیت گرفته گرفته است
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
هم استانی های عزیز
هیچکس دوست نداره هم استانی خودشو خراب کنه ،اینکه الان همه مردم چه علمی و غیر علمی و بازاری و کارگر و کارمند ،فرقی نداره همه و همه از ظلم و بی عدالتی می نالند، نتیجه همین تعصبات قومی و قبیله ای هست ،کسی که فسادی رو ببیند و بخاطر طایفه گرایی و و قومی قبیله ای چشم بپوشد و حرفی نزند ،آخرت خود را به باد خواهد داد و اون شخصی که پستی و مقامی میگیرد و شایسته سالاری را اجرا نمیکند شک نکنید در پیشگاه خدا به خاطر ظلم و رانت در همین دنیا تاوان بی عدالتی های خود را خواهد دیدو چشید،پس کسی که ظلم میکند رو نباید حمایت کرد و کسی که ظلم و بی عدالتی رو داد میزند هم نباید سرزنش بشه، اگر بر اساس عدالت و انصاف مسئولین رفتار کنند شاهد این همه نارضایتی نخواهیم بود چه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد چه استانهای دیگر ،خواهشا قومی و قبیله ای از ظلم و بی عدالتی حمایت نکنید،اگر ظلمی و بی عدالتی که مستند باشه حتما گفته بشه،خدا ناظر بر رفتار و اعمال همه ماست
پرستار مدافع سلامت
United States
استاد ایروان مسعودی پاکدست و متخصص و نخبه و دارای روزمه قوی مدیریت و علمی است
فرزند شایسته استان که بدون پشتوانه سیاسی مدارج و مناصب رو طی کرد
روستازاده ای بر سفره پاک و حلال که نون و نمک پدر و مادری رو خورد که مومن و متقی بودند

رزومه مدیریتی ایروان مسعودی بالاتر از کابینه دولت فعلی و قبلی است

ایروان مسعودی اهل سفارش و رانت و پارتی هرگز نبوده و نخواهد بود


یک مدیر پاک و مقتدر و شجاع

از رسانه وزین و کارکشته کبنانیوز انتظار حمایت از فرزندان نخبه استان را داریم
طبیعتا نقد و تحلیل عملکرد حق رسانه است
اما استاد ایروان مسعودی افتخار جامعه سلامت است
علی
Iran, Islamic Republic of
کاری به هلدینگ ها ندارم ولی استخدام بی ضابطه ی فامیل در تامین اجتماعی، بیمارستانها، بیمه ها و .... در استان و در بقیه شهرها برای در امان ماندن از انتقادات کاری بسیاری نکوهیده هست چرا چون حق بقیه ی جوانان تحصیل کرده ای ک باید در این جایگاهه باشند خورده میشه
شریف
Iran, Islamic Republic of
در علمی بودن دکتر ایروانی شکی نیست اما از موقعیت شغلیش استفاده زیادی به ناحق کرده در پست های مختلفی که داشته و تاریخ بعدها مشخص خواهد کرد که افتخار استان بوده یا انزوای استان...خدا شاهد و ناظر هست
Iran, Islamic Republic of
هلدینگ بازی فقط مربوط به مسعودی و دیگرهم استانی ها نیست
عمده ی این روش غلط مربوط به تهران.اصفهان.مشهد.یزد و تبریز است.ماها فقط مسعودی و تاجگردون و موحد و هاشمی پور.وووو را میبینیم.تازه اینا انگشت کوچکه اون کله گنده ها هم نمیشن.ما اصلی ها را ول کردیم چسبیدیم به ۴تا هم استانی .البته مورد تایید نیست که این دوستان فقط برای فامیلهاشون کار انجام دادند.
میرهاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنای تخریبگر
اولا اگر در هلدینگها حقوق و مزایا و پادش بالاست چه ربطی به نیروهای این استان نظیر حاج نادر منظریان و دکتر مسعودی و دکتر تاجگردون و سایر افراد نامبرده در این متن که به ناحق سعی در تخریب شخصیتی آنها داری داشته و دارد؟ چرا تشویش اذهان میکنی و با وقاحت به این بزرگان و نخبگان استان افترا میزنی؟
مگر کسانی که در هلدینگ حقوق بالا دارن از جیب شما یا بیت المال دزدی میکنن؟ مگر حقوق هلدینگها چه بالا چه نجومی بر اساس قانون کشوری نیست؟ اگر هست چه دلیلی داره جوری قلم به تخریب بزنی گویی اگر این عزیزان حقوق و مزایای بالایی دارند با تخطی از قانون و یا به اختلاس این حقوفهارو دریافت می‌کنند!!! اگر با دستمزدهای بالا مشکل داری خب مصوبات حقوقی و دستمزد کشور رو نقد کن و دولت و دولتمردان رو در مقام پاسخ قرار بده اما اینکه با تخریب، سیاه‌نمایی و ایجاد فضای بدبینی کمر همت به تخریب شخصیتی این افراد میزنی این عمل شما خارج از قاعده و مقررات رسانه ای است و تخلف محض هست و من اگر جای این عزیران بودم قطع یه یقین در دادگاه صالحه شاکی مدیر مسئول کبنا میشدم و با سلاح قانون شدیدترین برخوردهای قانونی رو با استناد به مفاد قانون مطبوعات با این رسانه مخرب می‌داشتم. ما نمی‌دانیم شما از کجا خط میگیرید که بی امان و بدون سند و با وقاحت نخبگان این استان رو بدنام کرده با زبان بی زبانی آنهارو دزد و مختلس و غارتگر می‌نامید!!! نهادهای امنیتی چرا برخوردی با این رسانه که جز تخریب و ایجاد فضای ملتهب و افترا به بزرگان این استان ندارد چرا برخوردی نمی‌کنند؟!!! بدگویی و کلی گویی بدون سند و نیت خوانهای بی‌مورد یک رویه عادی برای شما شده و اگر این رویه به همین منوال ادامه پیدا کند حاصلی جز نفاق و ایجاد تشنج و نفرت و چند دستگی در استان نخواهد داشت و شما باعث و بانی این جریان هستید.
دغدغه خروج از عقب ماندگی استان
Iran, Islamic Republic of
در یک جامعه ایلیاتی که تفکرات حب و بغضی و تعصبات منفعت گرایانه فردی حاکم است، نباید از حمله به فردی که در سطح ملی برای خواستن آن دعواست و در سطح محلی چنین مبتدیانه آن را مورد نقد قرار می دهند، برآشفت.
به جای اینکه تلاش کنیم دکتر مسعودی ها را در سطح ملی زیادتر کنیم، کمر به حذف همین تک دانه ها بسته ایم. به جای اینکه برای پیشرفت آنها پل بسازیم، دیوارها ساخته ایم. این خصلت فرهنگ سیاسی ماست که در تاریخ و در بزنگاه ها وقتی افرادی رشد می کنند، و برای پیشرفت تلاش می کنند، به جای اینکه آنها را تشویق کنیم یا الگو قرار دهیم، و سعی کنیم مانند آن شویم، میخواهیم آن ها همانند خود کنیم.
کاش فقط بدونید در تهران چگونه و با چه دیدی به ما نگاه می کنند. حال یک نفر پیدا شده معادله را بهم زده، کبنای عزیز، در سطح ملی برای پیشرفت فرزندان استان قلم فرسایی کن. در سطح محلی کوتاه نیا و هرچقدر دوست داری افراد را مورد نقد قرار بده. اما در سطح ملی قلم زدن با این سبک یعنی خیانت به استان.
دکتر مسعودی سرمایه ای است که هر استانی آرزوی داشتن آن را دارد. نخبه کشی نکنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط یک کلام
دست بردارید از این همه بی تقوایی
دست بردارید از تیترهای زرد و ژورنالیستی
دست بردارید از این همه صغری و کبری چیدن بدون سند
دست بردارید از این همه تخریب بدون رضای خدا .
با احترام هر کی هستید
نکنید
نکنید
نکنید
فرزندان این دیار محروم را در افکار عمومی خراب نکنید
گرچه ایمان دارم عزت و ذلت دست خداست ولی از خدا بترسید و..........
دلی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی اصل از معدود مدیران پاک دست، متعهد و متخصص جمهوری اسلامی ایران است، و تنها مدیری است که بدون رانت و بدون کمک دیگران، فقط و فقط با تکیه بر توانایی و تعهد خود رشد کرده است. و به نظر جریانی خاص و آدم های بی مایه به ظن خودشان می خواهند ایشان را تخریب کنند.
شهروند مطلع
Iran, Islamic Republic of
تعداد زیادی از بستگان بدون آزمون در بیمه ها استخدام شدند. مثلا برادر و تعداد دیگری از فامیل های ایشان با اسامی مشخص در بیمه آتیه سازان یاسوج و فارس استخدام شدند.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بنکوی بی سواد بیمه آتیه سازان شیبراز را ورشکسته کردند
Romania
از شما بی سوادتر وجود نداره ..پماد سوختگی لازم داری
Romania
برو اینترنت سرچ کن ببین بیمه آتیه سازان حافظ داخل کشور رتبه چند هست ..بدبخت به کوری بی سوادی مثل تو رتبه اول تو کشور هست
Iran, Islamic Republic of
چه بخوری بخوری
ایترن
ایترن
ر خیراندیش
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی بسیار انسان شایسته و تلاشگرای می باشند
بهتر و زیباتر اینه که بجای نوشتن چنین متونی به حمایت از نخبگان استانی در هر سطحی نمایید.
چه بپذیرید چه نپذیرید رقابت ها و حمایت‌های نیروی انسانی در چنین موارد بین استانی وجود دارد.
سعی کنید بجای تجزیه بیشتر به فکر ترکیب باشید .
موفق باشید
انصافداران
Iran, Islamic Republic of
این صحبتها درمورد دکتر مسعودی اصل کاملا نادرست هست
اگرچه ایشان معصوم نیست ولی فرد مثبتی هست وبه درد همه افراد چپ و راست خورده است
بهتراست این چند نخبه استانی راهم تخریب نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دیگه زورتون نمیرسه به آقای د کتر مسعودی
میخواید با دروغ در فضای مجازی ایشان
روخراب کنید خود استان نیرو هایش را
در سطح کشور آتیش میزند چطور میخواهید
استان مهم بشه در کشور
اسم
Iran, Islamic Republic of
واقع آقا کمالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همین آقای روشنفکر‌ میتونم چند اسم ببرم
که از قوم های خودش استخدام کرده
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید کسی مثل دکتر مسعودی اصل بااین تجزیه وتحلیل های غلط تخریب نمی شود چون رزومه هرکسی باسوابق کاریش سواد وبرنامه های پژوهشیش مشخص می باشد هیچگاه دنبال مسائل ومنافع شخصی نبوده شرایط ومسائل ومشکلات کشور واستان برایش مهم بوده وهست
سوال قرن؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سوال
چر ا آدمی با اینهمه سواستفاده از قدرت
وبکارگیری فامیلهایش درجاهای مختلف وفامیل گرایی و یارکیری ورفیق یاری و....باید معاون سازمان بازرسی شود؟!!؟؟؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
تخریب امثال دکتر مسعودی اصل توانمند وباسواد وباتجارب بالا که تمام پله های ترقی را با تمام سختی وتوانمندی شخصی خودش یکی یکی طی کرده ومایه افتخار همه لر زبانان می باشد ظلم به استان وکشور می باشد انصاف داشته باشد
چرام
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کبنا نیوز دنبال باج گیری از سیاسیون و نخبگان استان هست... همه این شخصیت هایی که نام بردی و با برنامه ریزی و حساب شده تخریب کردی، بالاخره هر کام شان معایبی دارند مثل همه ما و سایر سیاسیون کشوری... ولی خدا می داند که نهایت غرض ورزی در این مطالبی که می نویسید وجود دارد...چنین شخصیت هایی در بین همه طوایف وجود دارند همین که بتوانند دست چند نفر از اقوام و نزدیکان خودشان را بگیرند و ارتقا بدهند نتایجش روی هم رفته برای استان مفید خواهد شد... بنده خودم از بویراحمد سفلی هستم یک بار مشکلی داشتم در یکی از سازمان های پایتخت و هر کاری می کردم حل نمی شد تا این که یکی از هم تبارانمان از بویراحمد علیا از طایفه امیر که مسیولیتی داشتند و بدون این که او را بشناسم و مرا بشناسد مشکلم را حل کردند.... و من تا همیشه قدردان هستم.... چرا باید نخیگان خودمان را تخریب کنیم؟
ضمنا شما بر چه اساس از هلدینگ گرایی دکتر مسعودی سخن گفته اید در حالی که عضو هیچ شرکتی نبوده... آیا صرف داشتن یک مسیولیت در تامین اجتماعی آن هم در حد مدیرکلی هلدینگ بازی محسوب می شود؟ واقعا جای تاسف دارد برای شما...که دارید اعتبارتان را از دست می دهید...
زینب
Iran, Islamic Republic of
در مورد نماینده کهگیلویه بنویسید
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
پوست پیاز تومطالب این چنینی نیست.رسانه مزدور.دکتر مسعودی دربالاترین سطح نظام مورد اعتماد واقع شده.این جنگولک بازی ها خدشه ای در حرکت ایشان ایجادنخواهد کرد.آب روبریزید اونجا که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر مسعودی اصل افتخار قوم لر.
انشاالله موفقیت های روزافزون❤️❤️
رضا
Iran, Islamic Republic of
کار خوبه خدا درست کنه ....
کبنا هم یه سایته امروز تخریب فردا حمایت شغل و حرفه ی خبرنگار و خبر ساز دامن زدن به حواشی و سیاست واز این قبیل اخبار هست ...
من به شخصه مخلص تمام هم استانی هام هستم در پایتخت امیدوارم تا جایی که میتونن نیرو بکارن هرجا که بتونن.
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1