تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۶۳۶۹۱
کبنا گزارش می‌دهد

گل بود و به‌سبزه نیز آراسته شد / مرادی، مدیرعامل غیربومی برق کهگیلویه و بویراحمد راه گذشتگان را رفت / استخدام فله‌ای 28 نفر در شرکت برق / ماجرای اختلاف برخی مدیران شرکت برق چیست؟

۲۹
۵
گل بود و به‌سبزه نیز آراسته شد / مرادی، مدیرعامل غیربومی برق کهگیلویه و بویراحمد راه گذشتگان را رفت / استخدام فله‌ای 28 نفر در شرکت برق / ماجرای اختلاف برخی مدیران شرکت برق چیست؟
کبنا ؛گل بود و به‌سبزه نیز آراسته شد، سال‌هاست که استان کهگیلویه و بویراحمد با ویروس بکارگیری‌های فله‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و گویا این ویروس تبعیض آمیز که رفته رفته به اعتماد عمومی ضربه خواهد زد، فعلاًها مهمان برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد است. استخدام‌های بی‌ضابطه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیر بومی و غیربومی ربط ندارد. هر کس زورش برسد، نیروی مورد نظرش را به هر شکل ممکن به ادارات نحیف این استان می‌چپاند و گوشش به قانون، اصل شایسته‌سالاری و رعایت انصاف و پرهیز از تبعیض و پارتی‌بازی بدهکار نیست و راه خودشان را می‌رود.
به گزارش کبنا، با آمدن محمد مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تصور می‌شد که دیگر شاهد بکارگیری و استخدام نیروهای فله‌ای و بی‌ضابطه نباشیم، اما نه تنها این بدعت نادرست پایان نیافت بلکه رونق بیشتری گرفت و از طرفی گفته می‌شود با آمدن مرادی دودستگی و اختلاف بین بعضی از مدیران شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفته است که ادامه این روند، شرکت برق را از رسالت اصلی خودش دور می‌کند و موجبات ناراحتی مردم را نیز فراهم می‌کند.
مرادعلی پیوند، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز از شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده و او دست روی به‌کارگیری خارج از ضابطه 28 فرد در این دستگاه شده است.
فارس در گزارشی نوشت: یکی از مشکلات اساسی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال های اخیر به خصوص هشت سال گذشته موجب دل نگرانی و انتقاد و اعتراض بسیاری از سوی مردم در سراسر استان شده بود و جوانان جویای کار زیادی نسبت به این موضوع اعتراض داشتند به استخدام های غیر قانونی، فله ای، طایفه ای و انتخاباتی برمی‌گشت.
البته این حساسیت ها همچنان ادامه دارد به همین منظور مرادعلی پیوند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه اصحاب رسانه برای پی‌گیری موضوعات مختلف از جمله این موضوع به صورت سر زده از شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید به عمل آورد.
در این بازدید پیوند با حضور در تمامی دوایر شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد جویای وضعیت کارکنان همچنین صرفه جویی و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و مبحث مجوز استخدام‌های پر سر و صدای این روزها در برق شد که بسیاری نسبت به آن اعتراض دارند.
در این نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه می بایست نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران در همه دستگاه های استان بخصوص در شرکت برق به صورت شفاف گزارش داده شود خواهان گزارش دهی مسئولان در این موضوع شد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به طرح تبسم اشاره کرد که بازدیدهای اداری با رویکرد شفاف‌سازی برای پی بردن به سلامت اداری و همچنین مردمی سازی در استان صورت می‌گیرد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه در فصل گرم سال قرار داریم و باید صرفه جویی از خود اداره برق شود به برخی از اقدامات شرکت برق استان در بهره وری هر چه بهتر و صرفه جویی از مصرف برق قدردانی کرد.
در ادامه مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم به موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و قانونی که وزارت نیرو و توانیر دارد اشاره کرد و گفت: قراردادها متنوع است امتیازها هم طبق قانون بوده و کار تبدیل وضعیت در چارچوب قانون صورت می‌گیرد خوشبختانه در سفری که مشاور امور ایثارگران وزیر هم به استان داشت جلسه ای با حضور همه ایثارگران حوزه برق برگزار شد که پاسخ های قانونی از سوی مشاور وزیر داده شد.
وی این را هم گفت که البته چند نفری هستند که در حال پیگیری وضعیت خودشان هستند و ما نیز طبق دستورالعمل و قانون کارهای آنها را پیگیری می‌کنیم.
محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد سپس به موضوع بکارگیری ها به خصوص لیست 28 نفره که در فضای مجازی انتشار داده شد اشاره کرد و گفت: ما نیز این موضوع را به صورت مکتوب به بازرسی اعلام کردیم و اولویت این است که در چارچوب قانون و با آزمون چنین کاری انجام شود.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که ۲۸ نفر چگونه معرفی شده‌اند گفت: این کار از طرق مختلف و یا به صورت دستور مستقیم بوده است.
در ادامه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افکار عمومی به شدت پیگیر این موضوع است گفت: می‌بایست هرگونه استخدامی از طریق قانونی صورت گیرد و استانداری در جریان امر باشد و نمی توان فقط صرف گرفتن یک مجوز از جاهای بالاتر کار انجام شود و در استان همه به دنبال بکارگیری از مجرای قانونی هستند.
وی خواستار پی‌گیری این موضوع از سوی توانیر شد و گفت: مجموعه برق باید بتواند جوابگوی افکار عمومی باشد.
همچنین در این بازدید در خصوص مطالبات شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد که در گذشته به صورت میلیاردی عنوان شده بود از مدیرعامل برق استان سوال کرد که آقای مدیر گفت: خوشبختانه دستگاه ها پای کار آمده‌اند تا بتوانیم بدهی‌ها را وصول کنیم و در همین زمینه به ۲۵ دستگاه هشدار لازم داده شده است.
طبق آماری که برخی اعلام می‌کنند شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از دستگاه های مختلف به دلیل عدم پرداخت فیش برق خود طلب دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
United States
همین یک بار پیگیری شد
بعدش چند نفر هم برا استانداری استخدام میکنن
اینجوری دیگه کسی صداش در نمیاد
امیدوارم کبنا تا حصول نتیجه پیگیر این قضیه باشد
نزارین استاداری هم استخدام بکنه و خفه خون بگیرن همه
مگه از بیمارستان خیلی ها را اخراج نکردن؟
اینها هم باید اخراج بشن
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدیر محترم کبنا
متاسفانه ادامه دهنده را مدیران قبلی در بکار گیری نیروها بدون ضابطه وسفارشی سیاسیون و مخصوصآ نمایندگان است در این بین امعاون منابع انسانی که به واسطه عملکرد بسیارررر ضعیفش در زمان مدیر عامل اسبق بر اساس دستور توانیر از سمت مدیر امور مالی عزل شد بیشترین نقش را در این انتصابات غیره قانونی داره ایشون با فشار ولابی اقای موحد به سمت معاونت رسید وشده ماشینامضا اقای موحد وحتی یکی دونفر از کسانی که به واسطه اقای موحد استخدام شده اند از خویشاوندان نسبی میباشد نهادهای نظارتی باید هوشیار باشند،ومدیر عامل واقای ب/را به واسطه استخدامهای سفارشی نمایندگان که سال منتهی به انتخابات هست مواخذه و نگذارند اینها بیشتر از این باعث بدبینی جوانان جویای کار شوند
United States
زیر ساختهای آب و برق در یاسوج بسیار ضعیف هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بله متاسفانه ایشان نیروهای متعددی از شهرهای دیگر مثل گچساران و ... تحت قالب نگهبان راننده و ... در شرکت توزیع استان در یاسوج به کار گرفته و متأسفانه بازرسی هم هیچ کاری نمیکنه
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی مسئولین میگن استخدام با آزمون انجام میشه وعده‌ای که بدون آزمون تو شرکت برق کهگیلویه دو هفته پیش اومدن سرکار آدم خجالت می کشه چرا ؟
چرا باید از یک خانواده دو نفر بیان سرکار
این کجای عدالت است
نهاد های نظارتی هم فقط بیانیه میدهند پس چرا ؟ واقعا چرا
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادعلی پیوند لطف کنند راجع به بورسیه و استخدام فله ای خودشان و دوستانشان در دانشگاه یاسوج توسط دکتر ارژنگ و و همچنین استخدام های فله ای همین مدت در استانداری توضیح دهند بعد به سایر ادارات بپردازند. ایشان با کارشناسی ارشد پیام نور که در هبچ کجای ایران هیات علمی دانشگاه دولتی نمیتوان شد بورس شده اند. آخه کجای دنیا کسی که خودش تخلفی کرده را مأمور رسیدگی به تخلفی از همان جنس میکنند!!!
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
مرادعلی پیوند /که به اذن خدا به زودی دستشون رو خواهد شد...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر کل برق طی چند سال اخیر می باشد /هدفش فقط پر کردن رزومه ی کاری است.که اگر این چنین نبود تاکنون مدیر صعیف و صرفا سیاسی برق گچساران که ناکارآمدی اَش داد تمام مردم را در آورده را جابجا میکرد.
فردای قیامت باید جوابگوی عملکرد ضعیفتان باشی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما مدیرعامل برق و مدیر برق گچساران در حقت چه بدی کرده فقط از خدا بترس که داری غیبت شان را می گوید
برق
Iran, Islamic Republic of
گریه های معتمدی در جلسه تودیع و معارفه شده نقل محافل
Iran, Islamic Republic of
موحد موحد موحد موحد ؛ یا خدای مردم بدبخت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف سازمان بازرسی باید تعطیل شود
کمایی نترس و کامنت ملت وقتی حاوی توهین نیست بذار
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند خودش ابتدا از استخدامهای بی ضابطه در استانداری بگه بعد بقیه ادارات
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پیوند برای اثبات خیر نیت شما در برخورد با استخدامهای بی ضابطه لطف بفرمایید در مورد استخدامهای فله ای و بی ضابطه دوستان و بستگان جناب استاندار محترم در استانداری نیز تفحصی کرده و گزارشی برای تنویر افکار عمومی ارائه دهید تا افکار عمومی نسبت به حساسیت مجموعه شما ( استانداری) در مورد برخورد با این موضوع باورمند گردند و این نباشه که استانداری رو رو به جهت وجود شخص استاندار تافته جدا بافته از سایر سازمانها و ادارات دانسته و مجاز به هر گونه بی قانونی در استخدام بدانید.
Iran, Islamic Republic of
لطفاً صریح توضیح دهید که که استخدام و به کار گیری این افراد با دستور مستقیم چه کسانی بوده است ؟
سازمان بازرسی و دستگاه های محترم نظارتی هم ورود پیدا کنند و برای افراد متخلف دستور دهنده به کار گیری افراد فوق ،
پرونده تشکیل دهند
...لل
Iran, Islamic Republic of
خدایش راباید درنظربگیرید و راه حق را پیش بره باید نیروهای شرکتی که چندسال هست دارند زحمت میکشن را رسمی کنه نه از بیرون بکشه بیاره
حق النااااااس هست جناب مرادی از خدا بترسید . آه مظلوم دامن خودت وخانوادت راخواهد گرفت .
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
یکی ازمعاونتهای وقت استانداری برادرش اوردشرکت برق والان هم یکی ازشهرستان های محل زندگی وتولدش سرکاره....نه چک زدیم نه چونه...استخدام اومدتوی خونه.....
برق
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا اولاً تشکر از معاون استاندار بابت پیگیری و از جناب عالی.
اولاً مشاور ایثارگران وزارت نیرو هیچ گونه اطلاعی از شرایط قانونی ایثارگران نداشته و خانمی که دفتر دار ایشان بوده دستورات امضا می نمودند هیچ کاری برای ایثارگران نکردند بلکه سفر به ظاهر، سفری آب و هوای بوده بله!!!!
دوم اینکه مدیر عامل جدید شرکت دارای رزومه مدیر شهرستان نائین شهر و منابع انسانی اصفهان را دارد در در خصوص بقیه واحد های دیگر شرکت نظرات خودش را تحمیل می‌کند در حالی که هیچ گونه تخصصی در آن واحد ندارد و کسی اجازه هیچ کاری ندارد و این موضوع برای کارکنان بسیار سخت شده است
سوم منتظر نارضایتی های پرسنلی و مردمی بیشتر در آینده باشید
درود بر کبنا
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند لطفا دست بردار در شان جریان پشت سرت نیست این رفتارها
شهروند بینوا
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس مرادی لطفا برای کنجکاوی هم که شده سری به شهرک بیصاحب بعد از پل سوم بشار کنار دیوار نیروی انتظامی بزنید. اونجا خانواده هایی زندگی میکنند که ایرانی هستند ولی در این روزهای گرم که شما زیر کولر گازی در حال گماشتن نیروهای سفارشی هستید از شدت گرما گاه بیگاه از هوش میروند و اگر اب قطع نباشد سرشان را زیر اب میکنند تا کمی خنک شوند. شما که اینقد دم از قانون میزنید و میگویید مطابق قانون به مردم خدمات رسانی کنید چرا الان برای وارد کردن نیرو نمی نویسید مطابق قانون اقدام کنید. نه شما و نه هیچ یک از مسولین مربوطه که باید به این روستای چسبیده به شهر که جزو روستاست و نه شهر خدمات دهند /. اگه تا قبل از سفر اقای رئیسی به استان برق به این شهرک ندهید مطمئن باشید کاری میکنیم که اقای رئیسی بدترین برخورد را با همه شماها انجام دهد.
فداییان رهبر
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتتان کنند خبر گزاری دروغگو من خودم باهاشون بودم اصلا خبری از این جریان نبود .فقط بازدیده سرزده برای روشنایی ساختمان بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
شاید شما رفته بودی.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پس آنهاییکه کسی را ندارند باید چکار کنند مگر قرار هست هرکه نامه آورد حق دیگران ضایع بشه/ ما هم چندین سال پای ای نظام سوختیم هزینه کردیم رای دادیم ماهم به این دولت رای دادیم و تلاش کردیم تا جلوی این بی عدالتی ها گرفته شود اما اینو بدونید خدا هست و تاوان این همه تبعیض شماها را پس خواهید داد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خروار است.
مثل مدیر برق دوگنبدان که ضعیف ترین مدیر کشور است
Iran, Islamic Republic of
استخدام هاى فله اى با اين استاندار ناتوان که خود استاندار بر اساس قومیت استاندار شده چیزی نیست
علی
United States
سلام به مدیران فله ای کشور به خاطرهمین پارتی بازی های قومی خراب میشه نیروهای پیمانکاری اداره برق گچساران زحمت گرما می خورند یکی دیگه میان کیفش می کنند
دلسوز
به نظر من چند روز سر و صدا می‌کنند بعد کامل ول میشه ، اکر چند نیرو به خودشان بدهند اینجوری نمیشد ،
Iran, Islamic Republic of
مرادی و پیوند و احمد زاده سرباز موحد هستند ن نماینده دولت با این استخدامهای فله ای نهاد نظارتی در این استان وجود ندارد
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
اینقدر بگو بگو پیوند که جونتون در بیاد هرجا میسوزید پماد سوزش زیاده
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1