تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۶۳۳۲۲
نشست تشکل‌های دانشجویی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سوال دانشجویان: با تخصیص اعتبار به وعده‌هایم در شهرستان‌ها عمل می‌کنم

۱
۰
پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سوال دانشجویان: با تخصیص اعتبار به وعده‌هایم در شهرستان‌ها عمل می‌کنم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات گازرسانی به روستا‌های استان در حال انجام است و طی دو سال آینده روستا‌های استان گازدار می‌شوند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه هر بار به دانشگاه دعوت شدم استقبال کردم و حضور پیدا کردم، در پاسخ به دغدغه‌های دانشجویان پیرامون وضعیت مسکن گفت: در گچساران، دهدشت و سایر شهر‌ها برای ساخت مسکن با مشکل کمبود زمین مواجه نیستیم اما در یاسوج این مشکل جدی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار واحد در یاسوج در دست ساخت است و بیشتر از این زمین برای ساخت مسکن وجود ندارد، افزود: تلاش می‌کنیم با الحاق برخی اراضی نامرغوب کشاورزی ۲۰ هزار واحد در یاسوج احداث کنیم که در گام اول کلنگ ۱۰ هزار واحد به زمین‌زده می‌شود.
وی با بیان اینکه تعهد مسکن استان در سال اول ۱۰ هزار واحد است اما در حال حاضر ۱۷ هزار و ۳۰۰ واحد در دست ساخت است، گفت: به زودی عملیات ساخت ۲ هزار واحد دیگر آغاز می‌شود که سرجمع از طرح نهضت ملی مسکن عقب نماندیم اما در یاسوج مشکلاتی وجود دارد.
دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه یاسوج نیازمند شهرک‌های اقماری در آینده است، گفت: از واحد‌های خود مالکی از طریق اعطای تسهیلات بانکی حمایت می‌کنیم.
استاندار در پاسخ به دغدغه نماینده انجمن اسلامی دانشجویان یکی از دانشگاه‌های استان مبنی بر نبود البسه اسلامی در بازار استان افزود: در جلسات ستاد عفاف و حجاب اعلام آمادگی کردیم که کسانی که البسه اسلامی تولید کنند را مورد حمایت قرار دهیم و تسهیلات اختصاص می‌دهیم و هر دانشگاهی هم که بخواهد در این زمینه ورود کند حمایت می‌شود.
پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سوال دانشجویان: به وعده‌هایم در شهرستان‌ها عمل می‌کنم
وی در خصوص نبود سینما و نیمه کار ر‌ها شدن تالار شهر یاسوج گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ساخت تالار نیمه ساخت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام آمادگی کرده و کار هم شروع شده، ضمن اینکه علاقمند به ایجاد مجتمع فرهنگی در تمام شهر‌ها هستم اما هم اکنون اعتبارات کافی نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وعده‌هایی که در سفر‌های شهرستانی داده می‌شود، افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان هفت هزار میلیارد تومان است که تخصیص این اعتبارات از سه هزار میلیارد گذشته و همه اعتبارات اختصاص داده نشده اما به وعده‌هایی که در سفر به مناطق مختلف استان دادم با تخصیص اعتبارات عمل می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه علی رغم اینکه همه اعتبارات اختصاص داده نشده اما کار در بسیاری از مناطق و روستا‌ها در حال انجام است، گفت: به اندازه ۶۰ درصد کار بهسازی روستایی شامل آسفالت و جدول کشی در طول انقلاب اسلامی در این دولت انجام شده و کار همچنان با جدیت دنبال می‌شود اگر در جایی تأخیری در کار باشد به دلیل سرعت تخصیص‌ها است.
دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه محور‌های مواصلاتی مهم استان در حال اجرا است، گفت: در دولت سیزدهم ۴۰۰ میلیارد تومان به محور پاتاوه به دهدشت اختصاص داد شد و ۲۴ متر کار در تونل پایانی مانده است که تلاش می‌کنیم افتتاح پروژه را به سفر دولت برسانیم اما اگر تا سفر دولت آماده نشد افتتاح پروژه به شهریور ماه موکول می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی‌سازی دولت گفت: از سازمان برنامه و بودجه خواستیم ادارات را مکلف کنند تا برنامه واگذاری وظایف را به مردم احصاء و ارائه دهند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یک استان گردشگرپذیر است اما باید سهم استان در دیگر حوزه‌ها را بگیریم، افزود: کار‌های خوبی در بحش اقتصادی در حال اجراست که پنج کارخانه دام و طیور و آبزیان، سرمایه‌گذاری در بخش سردخانه با ۱۶ هزار تن و رسیدن به ظرفیت ۳۲ هزار تن از جمله آن‌ها است.
پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سوال دانشجویان: به وعده‌هایم در شهرستان‌ها عمل می‌کنم
دکتر احمدزاده در خصوص افت تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: متأسفانه در ایام کرونا نسبت به کشور‌های اروپایی افراط کردیم و دانش‌آموزان را در اختیار فضای سایبری قرار دادیم و متحمل ضرر و زیان فراوانی در حوزه آموزش شدیم لذا به لحاظ علمی باید جبران شود.
استاندار گاز‌رسانی به روستا‌ها را از دیگر اقدامات در سطح استان دانست و گفت: گازرسانی به روستا‌ها به شدت در حال انجام است و طی دو سال آینده در گازرسانی به روستا‌ها به شرایط سبز می‌رسیم، ضمن اینکه در حوزه نهضت آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در روستا‌ها در حال انجام کار است.
دکتر احمدزاده در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت راه آهن یاسوج گفت: چینی‌ها برای احداث راه آهن اعلام آمادگی کردند که در سفر دولت به این موضوع پرداخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار فکری بحال کارخانه بی درو پیکر آرد یاسوج کنید
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1