تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۶۰۷۲۰
در جلسه نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تعجب فرماندار بویراحمد از معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد / بن‌بست‌های مسکن یاسوج کجاست؟ / مشکل پروژه ۱۹۵ واحد مسکونی ارم از یک ایراد فنی و پیمانکاری در حال تبدیل به یک مشکل اجتماعی است

۲
۷
تعجب فرماندار بویراحمد از معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: جای تعجب هست که متولیان امر خصوصاً حوزه عمرانی استاندار و اداره کل را و شهرسازی به خوبی و عینه و بهتر از ما می‌دانند که مشکلی اساسی و اصلی نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هست ولی بعد از دو ساعت جلسه حرفی از مشکلات مسکن در مرکز استان با ثبت نام بالغ بر ۱۰هزار نفر و بن بست‌هایی که در این خصوص وجود دارد، نیست.
به گزارش کبنا، شامگاه پنج‌شنبه (17 فروردین ماه 1402) جلسه نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور عیسی شهامت_ سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران عضو این جلسه برگزار شد.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در این جلسه، اظهار داشت: خواسته یا ناخواسته به مرکز استان در موارد مختلف بی‌توجهی یا کم توجهی می‌شود. 
وی با بیان اینکه دو ساعت جلسه مسکن، حرفی از بن بست مسکن در شهر یاسوج نیست، افزود: در جلسه شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جای تعجب هست که متولیان امر خصوصاً حوزه عمرانی استاندار و اداره کل را و شهرسازی به خوبی و عینه و بهتر از ما می‌دانند که مشکلی اساسی و اصلی نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هست ولی بعد از دو ساعت جلسه حرفی از مشکلات مسکن در مرکز استان با ثبت نام بالغ بر ۱۰هزار نفر و بن بست‌هایی که در این خصوص وجود دارد، نیست.
فرماندار گفت: مشکل پروژه ۱۹۵ واحد مسکونی ارم از یک مشکل فنی و پیمانکاری به یک مشکل اجتماعی داره تبدیل می‌شود و ضرورت دارد ورود جدی بشود و مشکل در این زمینه حل و فصل گردد.
وی افزود: راهکاری‌های مثل؛ تشویق ساخت مسکن خودمالکی با مشارکت و حمایت‌های ویژه‌تری در شهر یاسوج، کمک به آموزش و پرورش برای ساخت مسکن فرهنگیان از طریق زمین‌هایی که در اختیار دارند و یا ارائه یک برنامه مدون برای ساخت پردیس‌های شهری می‌تواند به حل مشکل نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج کمک نماید.
عیسی شهامت_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در پاسخ به شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_ بر پیگیری مسکن ملی یاسوج تاکید کردند.
عیسی شهامت گفت: مشکل پروژه ارم یاسوج طی ماه آینده برطرف می‌شود و مشکل نهضت ملی مسکن یاسوج هم به جد تا سطح وزارتخانه در دست بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ha
Iran, Islamic Republic of
ای دنیا...

اصلا جای تعجبی نیست ــــــــــــ

مشکل جایی است که هیچ چیز سرجایش نیست...

به حرف نیست که! به حرف که که باشه همه رفیقن و بامرامن ودل خسته....
حسین
Iran, Islamic Republic of
همین خانه های سازمانی که دادند به افراد خاص و کلنگی هم هستند بگیرند و مشکل را حل کنند مثلاً پشت اداره کل راه و شهرسازی استان
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1