تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۵۸۸۹۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

۸۰۷ میلیارد تومان بودجه کهگیلویه و بویراحمد به صورت نقد اختصاص داده شد

۰
۸۰۷ میلیارد تومان بودجه کهگیلویه و بویراحمد به صورت نقد اختصاص داده شد
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون ۶۱. ۸ درصد بودجه استان معادل ۸۰۷ میلیارد تومان به صورت نقد به استان اختصاص داده شده است.
علی شهابی نسب اظهار داشت: ۷۰ هزار میلیارد تومان کل بودجه ۳۱ استان کشور است که این اعتبارات از سه محل استانی، نفت و گاز و توازن است و اعتبار استان یک هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان است.
وی افزود: علی‌رغم اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۸۹. درصد جمعیت کشور را داراست، ۲. ۲ درصد بودجه به آن اختصاص داده شده و رتبه ۲۰ کشور است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۱ استان بودجه کمتری نسبت به کهگیلویه و بویراحمد دارند که ۹ استان جمعیت و وسعت بیشتری نسبت به این استان دارند.
شهابی نسب ابراز کرد: بودجه استان به غیر از اعتبارات سفر رئیس جمهور است و با پیگیری استاندار هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتباری بود که به سازمان‌ها ابلاغ شد.
وی تأکید کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به سفر و چهار هزار میلیارد تومان متمم سفر است که در صورت اختصاص این مبالغ جایگاه استان تا پانزدهم کشوری ارتقا داده می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استان از سایر محل‌ها هم اعتبار دارد که سر جمع اعتبارات به ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.
شهابی نسب عنوان کرد: ۷۵ درصد اعتبارات نفت، ۴۶ درصد توازن، ۵۶ درصد اعتبارات استانی و ۷۱ درصد اعتبارات ردیف نمایندگان اختصاص داده شده و از مدیران می‌خواهیم در پنج ماه باقی مانده اعتبارات را جذب کنند تا برای سال آینده استان دغدغه جذب اعتبارات را نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1