تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۵۸۳۶۲
کبنا گزارش می‌دهد؛

معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کارآیی افتاد / آقای سجادی معاونت جوانان را به یک جوان بسپارید

۹
۰
معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کارآیی افتاد / آقای سجادی معاونت جوانان را به یک جوان بسپارید
کبنا ؛
با وجود اهمیتی که حوزه جوانان و مسائل آن دارد، معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به کسی سپرده شده که نه جوان است و نه شناختی از نیازهای جوانان دارد. 
به گزارش کبنا، دو معاونت ورزش و جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان وجود دارد که هر دو تقریباً به یک اندازه اهمیت دارند. از زمانی که اداره‌کل تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان ادغام شده، معاونت جوانان زیر سایه معاونت ورزش قرار گرفته و تقریباً نادیده گرفته شده است.
معاونت جوانان با امور جوانان، آسیب‌های اجتماعی که ممکن است یک جوان با آن روبه‌رو شود و مسائلی همچون ازدواج، طلاق، وام‌ ازدواج و ... سر و کار دارد. بنابراین یکی از مهمترین معاونت‌ها در دنیای امروز است.
چندی است که امور جوانان و نوجوانان به‌ویژه ده هشتادی‌ها تبدیل به یک مسأله در جامعه شده و از این رو، اهمیت این معاونت روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
معاونت جوانان این اداره‌کل در کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه به فردی داده شده بود که نسبتی با پدیده‌هایی همچون جوان بودن، مدرن بودن و ... نداشت. حال نیز گفته می‌شود فردی قرار است سرپرست این معاونت شود که باز هم نسبت و سنخیتی با این معاونت ندارد.
با وجود اینکه خود دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، استخوان‌ خرد‌ کرده حوزه ورزش است، اما نباید معاونت جوانان به فردی سپرده شود که نه جوان است و نه آشنا به مسائل جوانان.
افرادی که برآمده از دهه چهل و یا پنجاه هستند، شناختی از نیازهای جوان امروزی ندارند. در حال حاضر سرپرستی این معاونت به کسی سپرده شده که پیش از این سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان بود. جهانبخش در گذشته نیز عملکرد مناسبی نداشت. چرا که اگر داشت با سرپرستی برکنار نمی‌شد. فردی که امتحان خود را پس داده دیگر نباید چنین معاونت بااهمیتی به او سپرده شود.
همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت جوان‌گرایی تأکید کرده، لازم است در این استان حداقل در سمت معاونت جوانان، فردی جوان به کار گرفته شود.
کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان در حال گذار، نسبت به برخی دیگر از استان‌ها با آسیب‌های اجتماعی متعدد ناشی از گذار روبه‌رو است و بیم آن می‌رود که در آینده نیز شدت بیشتری بگیرند. با این همه در حوزه جوانان کمترین جلسات و تصمیم‌گیری‌ها دیده می‌شود.
از این‌رو از سجادی وزیر ورزش و جوانان انتظار می‌رود نگذارد معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همین راحتی از دست برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزششکار
Iran, Islamic Republic of
قبلا که شاکری بود چرا اینو نمیزدی خبر نگار محترم .....
جوانان
Romania
بهترین گزینه خود آقای جهانبخش میباشد
Australia
البته خبرنگار نا محترم
جوانان
Romania
اتفاقا در همین مدت کوتاه آقای جهانبخش کلی کار انجام داده
جنابعالی که این خبر را زده اید میدونید وظیفه معاونت جوانان چی هست
لطفا اول برو وظایف معاونت جوانان را بخون بعد خبر بزن
وطیفه معاون جوانان ساماندهی دستگاهای مرتبط با جوانان
که در همین مدت کوتاه آقای جهانبخش چندین جلسه ساماندهی در سطح استانی و شهرستانی بر گزار نموده و جلسات متععد با مدیران دستگاه در اداره کل برگزار کرده و بگپای درد دل جوانان نشسته اند
مستندات هم موجود
masoud
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه جهانبخش🌹
Iran, Islamic Republic of
جهانبخش تموم شد دیگه

کوتاه نمیاد
حامد
Denmark
عملکرد جهانبخش در دوران سرپرستي بی‌نظیر بود
همه ارکان ورزش رد ان اذعان دارند....
حوان و پر انرژی و اگاه و مسلط به امور حقوقی
Ali
Australia
اتفاقا اشتباهی که وزیر ورزش انجام داد عدم همکاری با آقای جهانبخش در جایگاه مدیر کل بود اگه گزارش شما مغرضانه نیست عملکرد خیلی خوب آقای جهانبخش در همون مدت کوتاه چشمگیر بود
زهرا
Australia
دقیقا تعریفتون از جوان کیه آقای خبرنگار بهتره برید شناسنامه کاری آقای جهانبخش رو ببینین ،یه پست مدیریته که باید طرف مدیریت بلد باشه ،که آقای جهانبخش یه مدیر توانمند و دلسوزی هستند
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1