کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کارآیی افتاد / آقای سجادی معاونت جوانان را به یک جوان بسپارید

23 بهمن 1401 ساعت 20:27

با وجود اهمیتی که حوزه جوانان و مسائل آن دارد، معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به کسی سپرده شده که نه جوان است و نه شناختی از نیازهای جوانان دارد.


با وجود اهمیتی که حوزه جوانان و مسائل آن دارد، معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به کسی سپرده شده که نه جوان است و نه شناختی از نیازهای جوانان دارد. 
به گزارش کبنا، دو معاونت ورزش و جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان وجود دارد که هر دو تقریباً به یک اندازه اهمیت دارند. از زمانی که اداره‌کل تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان ادغام شده، معاونت جوانان زیر سایه معاونت ورزش قرار گرفته و تقریباً نادیده گرفته شده است.
معاونت جوانان با امور جوانان، آسیب‌های اجتماعی که ممکن است یک جوان با آن روبه‌رو شود و مسائلی همچون ازدواج، طلاق، وام‌ ازدواج و ... سر و کار دارد. بنابراین یکی از مهمترین معاونت‌ها در دنیای امروز است.
چندی است که امور جوانان و نوجوانان به‌ویژه ده هشتادی‌ها تبدیل به یک مسأله در جامعه شده و از این رو، اهمیت این معاونت روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
معاونت جوانان این اداره‌کل در کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه به فردی داده شده بود که نسبتی با پدیده‌هایی همچون جوان بودن، مدرن بودن و ... نداشت. حال نیز گفته می‌شود فردی قرار است سرپرست این معاونت شود که باز هم نسبت و سنخیتی با این معاونت ندارد.
با وجود اینکه خود دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، استخوان‌ خرد‌ کرده حوزه ورزش است، اما نباید معاونت جوانان به فردی سپرده شود که نه جوان است و نه آشنا به مسائل جوانان.
افرادی که برآمده از دهه چهل و یا پنجاه هستند، شناختی از نیازهای جوان امروزی ندارند. در حال حاضر سرپرستی این معاونت به کسی سپرده شده که پیش از این سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان بود. جهانبخش در گذشته نیز عملکرد مناسبی نداشت. چرا که اگر داشت با سرپرستی برکنار نمی‌شد. فردی که امتحان خود را پس داده دیگر نباید چنین معاونت بااهمیتی به او سپرده شود.
همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت جوان‌گرایی تأکید کرده، لازم است در این استان حداقل در سمت معاونت جوانان، فردی جوان به کار گرفته شود.
کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان در حال گذار، نسبت به برخی دیگر از استان‌ها با آسیب‌های اجتماعی متعدد ناشی از گذار روبه‌رو است و بیم آن می‌رود که در آینده نیز شدت بیشتری بگیرند. با این همه در حوزه جوانان کمترین جلسات و تصمیم‌گیری‌ها دیده می‌شود.
از این‌رو از سجادی وزیر ورزش و جوانان انتظار می‌رود نگذارد معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همین راحتی از دست برود.


کد مطلب: 458362

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/458362/معاونت-جوانان-اداره-کل-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد-کارآیی-افتاد-آقای-سجادی-یک-جوان-بسپارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1