تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۷۵۵۳
کبنا بررسی می‌کند؛

بخش اول) چه کسانی می‌توانند معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شوند؟

۱
۰
کبنا ؛
سید انتظام سهمگین از آن دسته افرادی است که از شاخص‌های لازم برای تصدی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برخوردار است. 
به گزارش کبنا، یک هفته از رفتن کیامرث حاجی‌زاده از معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد ولی هنوز گزینه مناسبی برای این معاونت مطرح نشده است. این در حالی است که حاجی‌زاده بیش از یک سال است که دم از رفتن از استان می‌زند. اما با این وجود هنوز آن شخصی که به نظر می‌رسد توانایی بر عهده گرفتن این پست را داشته باشد طرح نشده است.
البته نام‌هایی از چند گزینه در افواه عمومی به گوش می‌رسد که شاخص‌های لازم برای بر عهده گرفتن این پست را ندارند. این افراد در پست‌های گذشته عملکرد مطلوبی از خود نشان نداده‌اند. ازاین‌رو کبنا نیوز در نظر دارد به معرفی برخی از واجدین شرایط معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بپردازد. از این به بعد طی سلسله‌مطالبی برخی از این افراد معرفی خواهند شد.
سید انتظام سهمگین یکی از افرادی است که از شاخص‌های لازم برای تصدی پست معاونت عمرانی برخوردار است. سهمگین که هم‌اکنون معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد است، در سال 1370 با رتبه 178 در رشته عمران دانشگاه شیراز پذیرفته می‌شود و پس از آن از مراحل ابتدایی کارهای فنی تا معاونت و ریاست ادارات حوزه فنی پله به پله بالا می‌آید.
همان‌طور که در ادامه می‌آید سهمگین از سابقه طولانی در حوزه عمرانی برخوردار است. پس از فارغ‌التحصیلی، به استخدام وزارت راه و ترابری درمی‌آید و سپس مرحله به مرحله از ناظر، ناظر مقیم، سرناظر پروژه‌های عمرانی در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران عبور می‌کند و رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی استان می‌شود.
سهمگین معاونت فنی و اجرایی اداره‌کل نوسازی مدارس استان و ریاست اداره نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد را نیز در کارنامه خود دارد.
به‌علاوه به‌طور همزمان از سال 1384 هم عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوده و یک دوره نیز ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را برعهده داشته است.
در حالی که برخی از گزینه‌های مطرح شده برای معاونت عمرانی استانداری، تنها یک مدرک و عنوان را یدک می‌کشند و سابقه اجرایی چندانی ندارند، سهمگین مراحل رشد را پله به پله و گام به گام طی کرده و بر خلاف برخی دیگر، رشد پفکی نداشته است. ازاین‌رو سرمایه‌گذاری بر روی گزینه‌هایی از جنس سهمگین ضروری به نظر می‌رسد.
همان‌طور که پیش از این نیز در این پایگاه خبری گفته شد، افرادی باید برای معاونت عمرانی در نظر گرفته شوند که راهروها و کوچه‌پس‌کوچه‌های اخذ اعتبارات را بلد باشند و بتوانند با ارتباطات گسترده در مرکز و برخورداری از بیشترین اطلاعات اجرایی و علمی، گام‌های بلندی در راستای توسعه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بردارند.
گفتنی است کبنا نیوز در آینده به معرفی سایر افراد واجد شرایط برای تصدی پست معاونت عمرانی استاندار خواهد پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ايشان اصلا شايسته اين جايگاه نيست فاقد نگاه علمي ومديريتي لازمست مغرضانه رفتار ميكند وبسيار تنگ نظر
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1