تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۵۷۵۱۸
روابط عمومی میدان میوه و تره‌بار یاسوج با ارسال مطلبی به سخنان عضو شورای شهر یاسوج واکنش نشان داد؛

پاسخ تند سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار به عضو شورای شهر: آقای امیری از جایگاه قانونی خود برای پیش‌برد اهداف شخصی سوءاستفاده می‌کند

۱
۰
کبنا ؛
با وجودی که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد میدان میوه و تره‌بار بود، با همت یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی این میدان در یاسوج راه‌اندازی شد. در حالی که با پیگیری‌های این سرمایه‌گذار یک محل متروکه به میدان میوه تبدیل شده، اما سنگ‌اندازی‌ها در مقابل آن همچنان ادامه دارد.
به گزارش کبنا، عضو شورای شهر یاسوج در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها به انتقاد از میدان میوه و تره‌بار پرداخت که در پی آن، روابط عمومی این میدان واکنش نشان داد.
در مطلب ارسالی روابط عمومی میدان میوه و تره‌بار آمده است: یاسوج تنها مرکز استانی بود که سال‌ها فاقد میدان میوه‌ و تره‌بار بود. در حالی که وظیفه شورای شهر و شهرداری پیگیری و راه‌اندازی این میدان بود، حالا که این میدان به هر سختی و مشقتی راه‌اندازی شده است، یکی از اعضای شورای شهر، با هدف انتقام‌گیری به دلیل مسائل شخصی، به انتقاد از سرمایه‌گذار پرداخته است.
سرمایه‌گذار در این خصوص گفت: انتقاد عضو شورای شهر به دلیل برخی مسائل شخصی بوده و در صورت لزوم در مورد چند و چون این مسائل با رسانه‌ها گفت‌وگو خواهم کرد.
وی گفت: آقای امیری با هدف غرض‌ورزی به دنبال انتقاد از میدان میوه و تره‌بار است.
سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار اظهار داشت: ما پارسال بیش از یک میلیارد تومان برای میدان هزینه کردیم.
امیری گفته بود: قیمت میوه در میدان میوه یاسوج با قیمت میوه در میدان میوه شیراز را با هم مقایسه کنید تا به عمق موضوع پی ببرید. در حالی که مقایسه قیمت‌ها در یاسوج و شیراز به راحتی نشان می‌دهد قیمت میوه در میدان یاسوج پایین‌تر است.
از سوی دیگر امیری گفته است که سرمایه‌گذار توان مالی چندانی ندارد. اما مستندات نشان می‌دهد که چنین اظهاراتی کذب محض است.
روابط عمومی میدان میوه‌ و تره‌بار در ادامه نوشته است: ما یک مکان متروکه را تحویل گرفته و میدان را آنجا راه‌اندازی کرده‌ایم.
در این مطلب آمده است: گویا بعضی از اعضای شورای شهر یاسوج، بستر شورا را مکانی برای خروس جنگی می‌دانند و به جای اینکه در فکر حل مسائل شهر یاسوج باشند بیشتر به دنبال انتقام‌گیری و منفعت‌طلبی شخصی هستند.
برخی از اعضای شورا دفاتری در سطح شهر زده‌اند که مبلغ اجاره ماهیانه آنها سر به فلک می‌کشد، در حالی که حقوق ماهیانه‌ای که از قِبل حضور در شورا می‌گیرند کفاف اجاره آن را نمی‌دهد. روشن نیست که چنین مبالغی را چگونه به دست می‌آورند.
از سوی دیگر، به نظر می‌رسد برخی از انتقادات آنها به شهردار یاسوج نیز نه از سر نیت پسندیده بلکه بیشتر به خاطر نوعی انتقام‌گیری شخصی است.
اعضای شورا گویا نه در فکر چاره‌ای برای حل مسائل شهر بلکه به دنبال منافع خود هستند. انتقاد عضو شورای شهر نیز به خاطر مسائل شخصی‌ای هست که با سرمایه‌گذار میدان دارند.
در مطلب ارسالی روابط عمومی میدان میوه و تره‌بار آمده است: در صورت لزوم به طور مفصل داستان مسأله شخصی هدایت امیری با سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار در رسانه‌ها منتشر خواهد شد تا همگان پی ببرند که چگونه یک عضو شورا از جایگاه قانونی خود به نفع مسائل شخصی سوءاستفاده می‌کند و همان‌طور که در تعریف فساد سازمانی آمده است این رفتار هدایت امیری مصداق عینی فساد سازمانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
با عرض سلام جناب اآقای امیری شما اگر به فکر مردم بودید این حرف ها را نمیزدید شما با سرمایه گذار چه مشکلی دارید
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1